کد خبر : 31480 / /
/

خرید اقساطی گوشی شیائومی با چک بدون ضامن

بهترین لیست قیمت گوشی شیائومی، خرید قسطی و نقدی گوشی شیائومی، ارسال به سراسر ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی گوشی شیائومی بدون ضامن با بهترین قیمت روز بازار

خرید اقساطی گوشی شیائومی با چک بدون ضامن

 

بهترین گوشی شیائومی

شیائومی (Xiaomi) یک برند چینی است که این روزها نام آن در کنار برندهای قوی و سرشناس موبایل چون سامسونگ و اپل به خوبی می‌درخشد. شیائومی برندی نوپا در زمینه ساخت و طراحی گوشی است که تا همین چند وقت پیش شاید نام آن به گوش کسی نخورده بود ولی باید بدانید که تنوع مدل و قیمت گوشی شیائومی به قدری بالاست که شما گزینه‌های انتخابی زیادی براساس بودجه و خواسته‌های خود پیش رو دارید.

 

متوسط هزینه جهت خرید گوشی در دنیا حدود ۴۰۰ دلار است و کمپانی شیائومی توانسته این رقم را به زیر ۲۰۰ دلار برساند و تحولی بزرگ در دنیای گوشی‌های اقتصادی ایجاد کند. شیائومی امکانات و قابلیت‌های زیادی را در گوشی‌های خود گنجانده است و آنها را با قیمتی مناسب به بازار فروش عرضه می‌کند و همین مسئله سبب شده است تا ارزش خرید گوشی‌های شیائومی بسیار بالا برود و طرفداران زیادی پیدا کنند.

اگر شما قصد خرید گوشی موبایل شیائومی را دارید ولی با توجه به بالا بودن تنوع مدل‌ها این سوال‌ها برایتان پیش آمده است که بهترین گوشی شیائومی و پرفروش ترین گوشی شیائومی کدام‌ها هستند پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین مدل‌های گوشی موبایل شیائومی آشنا شوید.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین 2021

امروزه افرادی که علاقمند به عکاسی با گوشی هستند دیگر گوشی‌هایی با دوربین ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی آنها را راضی نمی‌کند و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی چیزی است که به آن فکر می‌کنند. کمپانی شیائومی نسبت به سال گذشته گوشی‌‌های بسیاری را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی تولید و به بازار فروش عرضه کرده است و شما انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. گوشی Xiaomi11 t pro را می‌توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین 2021 دانست و از گوشی‌های میان رده نیز گوشی  Redmi Note 11 Pro 5Gمدل مناسبی برای عکس گرفتن با گوشی است.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

برند شیائومی گوشی‌های خود را به باتری‌های با حجم بزرگ مجهز می‌کند و همچنین از شارژرهای سریع ۱۲۰ و ۶۷ واتی که در برندهای رقیب کمتر دیده می‌شود استفاده می‌کند. بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری مدل‌هایی چون پوکو ام 3، پوکو ام 3 پرو، پوکو ایکس 3، ردمی نوت 9، ردمی نوت 9 تی، ردمی نوت 10، می 10 تی پرو و می 11 است و شما ساعت‌ها بدون نگرانی از کاهش سریع شارژ باتری می‌توانید با این گوشی‌ها کار کنید.

21

 

بهترین گوشی شیائومی برای بازی

کمپانی شیائومی خط تولید اختصاصی برای گوشی‌های گیمینگ خود دارد و تک تک اجزای گوشی‌های سری بلک شارک را گیم محور طراحی می‌کند. گوشی‌های گیمینگ شیائومی دارای سخت افزار قوی هستند و بازی‌های سطحی تا حرفه‌ای را می‌توانید با آنها انجام دهید این در حالی است که آنها را با قیمت بسیار مناسب تر از گوشی‌های گیمینگ برند‌های دیگر تولید می‌کند. مدل‌هایی چون NFC Xiaomi POCO X3،Mi 10T Pro، Black Shark 4 Pro، Black Shark 4 و Black Shark 3 در دسته بهترین گوشی شیائومی برای بازی قرار می‌گیرند و انتخاب مناسبی برای علاقمندان به بازی با گوشی همراه تلقی می‌شوند.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

بسیاری از افراد دوست ندارند که هزینه زیادی را بابت خرید گوشی صرف کنند اگر شما از آن دسته از افراد هستید باید بگوییم که کمپانی شیائومی همه قیمت گوشی تولید می‌کند و دست شما را در انتخاب باز کرده است. در واقع یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های شرکت شیائومی تولید و عرضه گوشی‌های با کیفیت و با قیمت منصفانه است به طوری که قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با قیمت گوشی موبایل برندهای سامسونگ و اپل و ... برای مشتریان مناسب‌تر است. قیمت گوشی شیائومیRedmi 10 ، قیمت گوشی شیائومی Redmi 10 Prime، قیمت گوشی شیائومی ردمی ۹، Redmi 9C، Redmi 9t، Redmi 9Activ مناسب است و آنها را می‌توان از بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت دانست که طراحی ظاهری شیک و جذابی دارند. اگر نیازها و خواسته‌های عادی از گوشی دارید مطمئن باشید که این مدل‌ها از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها شما را راضی می‌کنند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

بهترین گوشی شیائومی از دید کاربران مربوط به خانواده ردمی نوت است. استقبال از گوشی‌های ردمی نوت  شیائومی بسیار بالا بوده است به طوری که به سرعت به کابوسی برای گوشی‌های میان رده کمپانی سامسونگ تبدیل شدند. در حال حاضر خانواده ردمی نوت ۱۱ حضور پررنگی دارد و  Redmi Note 11sرا می‌توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران دانست.

 

22

 

قیمت گوشی شیائومی در فروشگاه سل

اگر به دنبال فروشگاهی هستید که بهترین قیمت موبایل شیائومی را داشته باشد ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را معرفی می‌کنیم. در فروشگاه سل تنوع بالایی از انواع مدل‌ها و جدیدترین گوشی شیائومی با تضمین کیفیت به فروش می‌رسد.

از آنجایی که فروشگاه سل یک فروشگاه مشتری مدار است تمام تلاش خود را کرده که قیمت گوشی موبایل poco x3 pro، قیمت گوشی شیائومی ردمی 8، قیمت گوشی موبایل شیائومی ردمی 10 و دیگر مدل‌ها بهترین قیمت بازار است و مشتریان بتوانند گوشی دلخواه خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

شما عزیزان از طریق فروشگاه اینترنتی سل در هر جای ایران که هستید قیمت، مشخصات فنی و عکس گوشی شیائومی را در مدل‌های گوناگون مورد مشاهده و بررسی قرار دهید و خرید اینترنتی هوشمندانه‌ای را تجربه کنید.

 

فروش اقساطی موبایل شیائومی در فروشگاه سل

اگر قیمت گوشی های شیائومی برای شما بالا است و توان خرید نقدی آنها را ندارید باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید گوشی موبایل قسطی را با بهترین شرایط فراهم کرده است.

فرقی نمی‌کند در کجای ایران ساکن هستید شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی را با روش‌های گوناگونی که شامل خرید قسطی گوشی شیائومی بدون چک، با چک، با فیش حقوقی، با سفته و ... می‌شود انجام دهید. وجود روش‌های متنوع خرید قسطی در فروشگاه اینترنتی سل یک مزیت بزرگ برای مشتریان تلقی می‌شود و به راحتی می‌توانند بهترین روش خرید قسطی گوشی که متناسب با شرایطشان است را انتخاب کنند. جهت دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر در رابطه با نحوه و شرایط فروش اقساطی موبایل شیائومی کافی است به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

منبع : سل

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.