کد خبر : 30424 / /
/

تشک مموری فوم چیست و چه مزایایی دارد؟

تشک مموری فوم چیست و چه مزایایی دارد؟

 

 

فوم حافظه‌ دار یا تشک مموری فوم تاریخچه ای قدیمی به خود داشته که حدودا به دهه 1960 میلادی ارتباط دارد . در ابتدا این محصول توسط شرکت ناسا به عنوان بالشتک در کلاه‌ های ایمنی و صندلی‌ ها کاربرد داشت که با گذشت زمان در یک زمان کوتاه با توجه به ویژگی انطباق با وضعیت بدن در صنعت تولید تشک مموری فوم به محبوبیت بالایی دست یافت. در حال حاضر انواع مختلفی از این محصول تحت عنوان محصولات طبی طراحی شده و فروش می رسد. در حال حاضر با توجه به درخواست افراد مراکز زیادی این محصولات را ارائه می نمایند. در این میان بالش مموری فوم و تشک زنیت نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

 

مزایای تشک مموری فوم

فوم تشک مموری ویژگی کاهش فشارهای وارده به بدن را به خود اختصاص داده است اما تشک‌ های مموری فوم همانند دیگر تشک ‌­ها از مزایا و معایبی برخوردار اند که در زمان خرید تشک لازم است تا به آن ها توجه داشت.

خاصیت انطباقی این نوع تشک از وارد شدن فشار به بدن جلوگیری می نماید که این موضوع برای افرادی که در زمان خواب روی پهلو قرار می گیرند مناسب می باشد. ضمن اینکه به گونه ای طراحی شده اند که ساختار بدن در زمان خواب در حالت خوبی باشد.

تشک مموری فوم نسبت به تشک‌های ارگانیک دارای قیمت کمتری می باشد اما به مرور ممکن است که هزینه ‌های بیشتری را برایتان ایجاد کند.

مواد ی که در این نوع تشک استفاده شده ضد حساسیت است و برای افراد مبتلا به حساسیت و یا مشکلات تنفسی گزینه مناسبی به شمار می رود.

به دلیل ساختار خاصی که تشک مموری فوم دارد حرکت یک فرد بر روی آن فرد دیگر را بد خواب نخواهد کرد.

تشک‌های مموری فوم دارای عمر طولانی بوده و گذشت زمان در عملکرد آن ها مشکلی به بار نخواهد آورد.

بالش مموری فوم ، محصول مفید و کاربردی

تجربه ی خوابی با کیفیت آسوده موضوعیست که همواره افراد به دنبال آن تجربه ی آن می باسند. از این رو می توان خرید بالش مموری فوم را یکی از راه های دستیابی به خوابی خوب دانست . بالش مموری فوم از جمله کالای خواب مناسب به شمار می رود که در چند ساله اخیر به افراد خواب آسوده را هدیه می کند. در چندین سال اخیر این بالش ها نسبت به گذشته شناخته تر و محبوب تر شده اند به گونه ای که پزشکان زیادی استفاده از آن را توصیه می کنند.

اساس کار بالش مموری فوم هوشمند به خاصیت شکل گیری حالت سر بستگی خواهد داشت. با حالت گیری این بخش فشار وزن سر روی بالش پخش می شود. در واقع بالش های هوشمند قسمت وسط آن ها گودتر طراحی شده که دلیل ان می تواند به جای گیری بهتر سر در روی آن جای باشد وقسمت گردن پر شود و به نوعی استاندارد لازم روی قسمت سر و گردن و شانه ها اعمال گردد. ممکن است در ابتدا استفاده از آن کمی برایتان تلخ و سخت باشد اما به مرور زمان متوجه طراحی آن خواهید شد که استاندارد آن چه خواب با کیفیتی را براتان رقم زده است.

ویژگی های تشک زنیت

تشک یکی از بخش های بزرگ در بستر خواب شناخته می شوند که از گذشته تاکنون همواره تغییرات زیادی را به دنبال می کنند . این محصولات همواره توسط برند های مختلفی در بهترین نمونه طراحی و ارائه می شوند. تاریخچه بهره مندی از تشک از دوره های باستان تا کنون روایت دارد. بررسی در یافته های باستان شناسان منجر به تایید این موضوع شده است. تنها تفاوت آن استفاده از متریال های متفاوت در دوره های مختلف است. انسان های کهن از تشک های دست ساز استفاده می نمایند.این موضوع حاکی از استفاده ی بشر از محصولات مختلف جهت داشتن خواب باکیفیت و آسوده می باشد. در حال حاضر محصولات مختلفی جهت دست یابی به یک خواب مفید تولید می گردد که در این میان تشک زنیت نیز از این قاعده خارج نمی باشد.

تشک زینیت

قیمت مناسب نسبت به سرویس خواب

قابلیت بهره برداری از تنوع رنگ و پارچه و هم راستایی با دکوراسیون را می توان یکی از ویژگی هایی که در قیمت آن موثر می باشد دانست.

برخورداری از ارتفاع بلند در مقایسه با تخت

برخورداری از حمل و نقلی راحت

یک پارچه بودن سازه باکس

تشک به علت صلب بودن باکس و پوشش تمام زیر تشک عمر بسیار بالاتری خواهند بود.

اشغال فضای کم

این ویژگی و مزایاها علتی جهت استفاده در هتل ‌ها خواهند بود. بنابراین باعث توجه بیشتر بازار فروش به این دسته از محصولات می باشد. شایان ذکر است این موضوع تنها مربوط به مصارف هتل نیست ، چرا که در بین مصرف کنندگان خانگی نیز از محبوبیت زیادی دارد. افراد برای فضای بسته و کم نیز از این محصول استفاده می کنند. شما می توانید به راحتی یک تخت باکس خریداری نمایید و به راحتی از آن بهره مند گردید نه نیاز به نصب دارد و نه سختی حمل و نقل و نه خرابی و نه سروصدای و جابه جایی کف تخت و... همه این موارد همواره در افزایش محبوبیت این محصول موثر خواهد بود.

کالای خواب ایران مترس

تشک یک بسته پارچه ای شناخته می شود که درون آن از موادهای ارتجاعی و نرم استفده شده تا به این صورت باعث تفاوت آن با تشک معمولی باشد. امروزه وجود تنوع بالای انواع آن منجر به کاربرد های مختلف آن ها شده است و بنابراین بازار را با سطح درخواست بالایی مواجه ساخته است. در حال حاضر انواع تشک در مراکز مختلفی با کیفیت مختلف ارائه می گردد که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت می کند. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و ... را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می نماید. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه به شمار می رود که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

 

 

برچسب ها : تشک,بالش,تشک مموری فوم

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.