کد خبر : 16977 / /
/

تشک رویال قیمت

تشک رویال قیمت

نحوه انتخاب بین فنر، فوم یا هیبرید

اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که آیا تشک فنری می خواهید یا تشک فوم (یا هر دو، که به عنوان تشک هیبریدی نیز شناخته می شوند).

✔️قیمت تشک رویال اصل

در اینجا همه چیزهایی است که برای تصمیم گیری بین فنر، فوم و هیبرید باید بدانید:

image_1648456482

تشک های فنری داخلی

سنتی‌ترین نوع تشک، تشک فنری است که از لایه‌ای از سیم‌پیچ‌ها که توسط لایه‌هایی از مواد راحت احاطه شده است، تشکیل می‌شود که می‌تواند از موادی مانند لاتکس، الیاف طبیعی یا فوم تشکیل شده باشد.با خرید تشک طبی فنری رویال دیگه خیالتون از کمردرد راحت باشد چون لایه های بکار رفته در تشک رویال از ستون فقرات شما محافظت می کند. انواع مختلف تشک های فنری از انواع کویل ها و طرح های مختلفی برای دستیابی به جلوه های متفاوت استفاده می کنند.

مزایای

پشتیبان محکم ارائه دهید

در طیف گسترده ای از سفتی موجود است

گزینه های مقرون به صرفه در دسترس است

معایب

می تواند سریعتر از فوم فرسوده شود

فنرهای قدیمی می توانند پر سر و صدا شوند

کاهش فشار کمتری روی مفاصل ارائه دهید

تشک های فنری اغلب بهترین انتخاب برای کسانی است که شکم و پشت می خوابند، کسانی که کمردرد دارند و افراد سنگین تری که تشک های فوم دارند پشتیبانی کافی را ارائه نمی دهند.

تشک های فوم

تشک های فوم برای اولین بار پس از اختراع فوم حافظه توسط ناسا در دهه 1970 رایج شدند، تشک های فومی برای ایجاد نرمی و پشتیبانی به ترکیبات مختلفی از فوم های با چگالی متفاوت متکی هستند. اگرچه مموری فوم شناخته شده ترین نوع تشک فوم است، انواع مختلفی وجود دارد که مزایای متفاوتی را ارائه می دهند.

مزایای

برای افرادی که به پهلو می خوابند و کسانی که درد مفاصل دارند نرم تر است

حرکت افراد بی قرار را جذب می کند

نبود فنر صدا را از بین می برد

بادوام تر از تشک های فنری در طولانی مدت

☑️ قیمت تشک آسایش

معایب

فوم های خاصی گرمای بدن را به دام می اندازند

نرمی می تواند باعث ایجاد احساس "غرق شدن" شود

پشتیبانی ناکافی از انواع خاصی از خواب

گرانتر از تشک های فنری

تشک های فوم اغلب بهترین انتخاب برای کسانی است که به پهلو می خوابند و کسانی که درد و ناراحتی مفاصل را تجربه می کنند.

تشک های هیبریدی

برخی از تشک ها ترکیبی ترکیبی ارائه می دهند که شامل لایه هایی از فنر و فوم است. تشک های هیبریدی می توانند گزینه ای عالی برای کسانی باشند که ترجیحاتشان در میانه چیزی است که تشک های فنری و فوم می توانند ارائه دهند.

مزایای

نرمتر از فنرها بدون احساس "غرق شدن" کف

تسکین نقطه فشار را بدون آسیب رساندن به پشتیبان ارائه می دهد

به طور معمول ساکت تر از تشک های جایگزین فنری است

درجه حرارت را بهتر از تشک های فوم خالص تنظیم می کند

می تواند برای زوج هایی با اولویت های سفتی متفاوت کار کند

معایب

تشک های هیبریدی با کیفیت بالاتر می توانند گران باشند

حرکت و کف را جذب نمی کند

تشک‌های فنری مختلف ویژگی‌های راحتی متفاوتی را ارائه می‌دهند و یافتن نوع مناسب واقعاً می‌تواند کیفیت خواب را افزایش دهد.

علاوه بر تفاوت در ساخت، تشک های فنری می توانند بر اساس ضخامت یا گیج سیم پیچ متفاوت باشند. ضخیم ترین سیم پیچ موجود، گیج 12 است که بیشترین احساس را به شما می دهد.

کویل پیوسته

لایه فنری تشک سیم پیچ پیوسته از ردیف سیم پیچ های تخت، متصل و تک سیم تشکیل شده است و کمتر شبیه به یک سری سیم پیچ ها و بیشتر شبیه به شبکه ای از تکیه گاه های فلزی است.

مزایای

قابل چرخاندن برای افزایش طول عمر تشک

حمل و نقل آسان

معایب

پشتیبانی از نقطه فشار فردی کمتر

احساس کیفیت پایین تر

بونل

کویل های Bonnell که کویل های باز نیز نامیده می شوند، قدیمی ترین نسخه تشک فنر داخلی هستند. آنها با سیم پیچ هایی به شکل ساعت شنی ساخته شده اند که به طور مساوی در سراسر تشک قرار می گیرند و با سیم پیچ های مارپیچ کوچکتر به هم متصل می شوند.

مزایای

پشتیبانی محلی بهتر

انواع تشک فنری

یکی از کم دوام ترین انواع تشک فنری

انحراف

تشک های افست به عنوان یک نسخه بهبود یافته از تشک Bonnell به وجود آمدند و دارای سیم پیچ های استوانه ای هستند که نسبت به نمونه های قبلی خود که به شکل ساعت شنی هستند پایدارتر هستند. اشکال این گزینه این است که در بیشتر موارد، گران ترین تشک فنری موجود است.

مزایای

 

پشتیبانی کویل شخصی را ارائه دهید

بادوام تر از تشک های فنری Bonnell

معایب

به طور کلی گران ترین نوع تشک فنری است

مارشال / کویل جیبی

این سیم پیچ ها منحصر به فرد هستند زیرا هر فنر جداگانه در یک "جیب" پارچه پیچیده شده است، که به سیم پیچ کمک می کند تا فشار را بدون نیاز به توزیع آن به فنرهای اطراف جذب کند. در نتیجه تشک کویل جیبی حرکت را بهتر از سایر انواع فنر جذب می کند.

مزایای

حرکت افراد بی قرار را جذب می کند

بهترین تشک فنری برای کانتور کردن در نقاط تحت فشار

معایب

 

به طور کلی گران ترین نوع تشک فنری است

انواع تشک فوم

بیشتر تشک های فوم دو یا چند نوع مختلف فوم را ترکیب می کنند، اما به طور کلی هر تشک با یک سبک فوم غالب مشخص می شود. تشک های فومی مختلف مزایا و معایب متفاوتی را ارائه می دهند.

مموری فوم

مموری فوم نوعی تشک است که بیشتر افراد وقتی در مورد تشک های فومی صحبت می کنند در مورد آن صحبت می کنند. مموری فوم که در دهه 1970 توسط ناسا برای ایمن‌تر کردن بالشتک‌های هواپیما اختراع شد و سپس برای استفاده در تخت‌های بیمارستانی مورد استفاده قرار گرفت، دارای ظرفیت پیشرفته‌ای برای جذب فشار و حرکت است. این باعث می شود آن را به گزینه ای محبوب برای کسانی که انواع خاصی از بدن درد دارند تبدیل کند.

مزایای

پشتیبانی تشک ملایم تری را برای مفاصل دردناک ارائه می دهد

یکی از بهترین گزینه ها برای جذب حرکت است

معایب

کمترین کیفیت برگشتی انواع تشک های فومی

می تواند گرمای بدن را به دام بیندازد و باعث ناراحتی شود

به طور کلی گران تر از سایر انواع تشک است

اگرچه تشک‌های مموری فوم معمولاً گران‌تر هستند، کاسپر گزینه‌ای برای هر بودجه‌ای دارد. المنت، مقرون به صرفه ترین گزینه ما، از سه تراکم فوم مختلف تشکیل شده است که بدون از بین بردن راحتی نرم، پشتیبانی لازم را ارائه می دهد. تشک کاسپر اورجینال، محبوب ترین تشک فوم ما، از چهار لایه فوم درجه یک تشکیل شده است که پشتیبانی منطقه ای و قابلیت تنفس اضافی را ارائه می دهد.

ژل یا فوم تزریق شده با ژل

برای کسانی که تشک های مموری فوم را دوست دارند اما آن ها را بیش از حد گرم می دانند که راحت نیستند، فوم ژل دمای تخت را با قابلیت بیشتری تنظیم می کند و ممکن است گزینه عالی باشد.

مزایای

ملایم روی باسن و مفاصل

تنظیم دما بهتر از مموری فوم

معایب

معمولاً گرانتر از مموری فوم است

فوم ژل همچنین می تواند در یک تشک هیبریدی گنجانده شود تا به برخی از مزایای مشابه دست یابد.

لاتکس

لاتکس وقتی هوادهی می‌شود به فوم تبدیل می‌شود تا حباب‌هایی را در داخل مواد به دام بیندازند که به طور یکنواخت در سراسر تشک پشتیبانی نرم و جهشی ایجاد می‌کنند. فوم لاتکس نرم است و مانند سایر گزینه‌های فوم فشار را کاهش می‌دهد، اما بر خلاف مموری فوم، تشک‌های لاتکس سریع‌تر برگشته و احساس فرورفتن در تشک را کاهش می‌دهند.

لاتکس همچنین یک ماده محبوب برای استفاده در تشک های هیبریدی مانند Wave است. ترکیب یک لایه لاتکس به جای انتخاب تشک کاملاً فوم لاتکس می تواند یک گزینه عالی برای به تصویر کشیدن مزایای لاتکس بدون معایب آن باشد.

مزایای

ظرفیت برگشتی بالاتر نسبت به سایر گزینه‌های فوم، کاهش احساس غرق شدن

می توان با استفاده از مواد طبیعی تولید کرد

معایب

می تواند احساس "اسفنجی" کند

گرانتر از بسیاری از انواع فوم دیگر

برای کسانی که آلرژی به لاتکس دارند گزینه ای نیست

پلی فوم

پلی فوم که مخفف فوم پلی اورتان است، از نظر جنس بسیار شبیه به مموری فوم است و در واقع اغلب به عنوان یکی از لایه هایی استفاده می شود که سیم پیچ های تشک فنری را می پوشاند. سه نوع پلی فوم وجود دارد که دو نوع آن فقط در لایه های پلی فوم تشک های فنری استفاده می شود. نوع سوم که فوم با قابلیت ارتجاعی بالا نامیده می‌شود، محکم‌تر و حمایت‌کننده‌تر است و بنابراین به تنهایی قابل استفاده است.

تشک Wave همچنین شامل یک لایه پلی فوم با قابلیت ارتجاعی بالا است که در ترکیب با پایه فنر داخلی ارتجاعی، لایه لاتکس پشتیبانی کننده و لایه فوم حافظه نرم برای دستیابی به حداکثر مزایای تشک هیبریدی کار می کند.

مزایای

شبیه به مموری فوم در احساس

ظرفیت برگشتی بالاتر نسبت به مموری فوم، کاهش احساس "غرق" شدن

برگرفته شده از وبسایت رسمی تشک رویال

معایب

ساخت فوم با قابلیت ارتجاعی بالا گران است که هزینه را افزایش می دهد

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.