کد خبر : 27943 / /
/

کدام شهرها برای اجاره ویلا ساحلی مناسب‌اند؟

کدام شهرها برای اجاره ویلا ساحلی مناسب‌اند؟

اگر عاشق دریا هستید، می‌توانید به شهرهای ساحلی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم سفر کنید و ویلای ساحلی اجاره کنید.

اگر شما از آن دسته از آدم‌هایی هستید که به دنبال آرامش  محض و گوش دادن به صدای دریا هستید شهرهای ساحلی و اقامت‌گاه‌های ساحلی بهترین گزینه برای شماست.

توی این یادداشت شهرها و ویلاهای ساحلی که می‌توانید اجاره کنید را معرفی می‌کنیم و همچنین وبسایت معتبری را که می‌توانید با اطمینان از آنجا ویلای ساحلی رزرو کنید، به شما معرفی می‌کنیم و نکاتی را می‌گوییم که لازم است قبل از رزرو اقامتگاه ساحلی به آن توجه کنید تا بهترین سفر خود را رقم بزنید.

برای اجاره‌ی ویلای ساحلی به کجا سفر کنیم؟

در فصل زمستان سواحل جنوبی با آب و هوای مطبوع خود و آن حال و هوای جنوبی و سواحل مجهز همراه با ورزش‌های آبی خود  بسیار پرطرفدار هستند. همچنین شهرهای شمالی با آب و هوای تمیزی که دارند، در هر فصلی برای سفر به دریا و ساحل مناسب هستند.

حتی در زمستان با وجود بادهای ساحلی و هوای خنک و سرد، نشستن در کنار ساحل  در شمال و نوشیدن یک نوشیدنی گرم انقدری دلپذیر است که بخواهید برای یک هفته قید کار خود را بزنید و به ساحل بروید و ریلکس کنید و از کنار دریا بودن لذت ببرید. 

کدام شهرهای جنوب برای سفر مناسب‌تر هستند؟

شهرهای جنوبی در فصل زمستان و پاییز مورد علاقه  مسافرانی است که عاشق حال و هوای جنوبی هستند و از اینکه در میان مردم و فرهنگ جنوبی باشند لذت می‌برند.

2

همینطور جزیره‌های کیش، قشم، هرمز و هنگام در فصل پاییز و زمستان و حتی اوایل بهار با داشتن اقامتگاه‌ها و ویلا‌های ساحلی همیشه جزو شلوغ‌ترین جزیره‌های جنوبی کشور به شمار می‌روند.

 اگر علاقه‌ای به ورزش‌های ساحلی دارید می‌توانید در کیش انواع آن‌ها را  با اجاره ویلا ساحلی تجربه کنید. مانند غواصی، فلای بورد، پاراسل، اسکوتر زیردریایی و جت اسکی و بی‌شک یکی از بهترین سفرهای شما خواهد شد.

یکی از خفن‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در جزیره کیش انجام دهید بی‌شک غواصی است. سایت‌هایی در کیش وجود دارند که می

 توانید تا عمق ۳۳ متری در آن غواصی کنید. مانند کشتی یونانی و ژوراسیک پارک و ساحل مرجانی. در این سواحل با آموزش یک ساعت غواصی با بهترین مربی‌های می‌توانید یکی از بهترین لحظات زندگی خود را تجربه کنید.

شب‌های جنوب را فراموش نکنید. همانطوری که می‌دانید شب‌های جنوب حال و هوای دیگری دارد که هر کسی باید تجربه کند و یکی از لذت‌های به یاد ماندنی زندگی‌اش بشود. موسیقی و رقص‌های محلی کنار ساحل و کافه‌ها و غذاخوری‌های سواحل جنوب جزو خفن‌ترین قسمت سفر به جنوب است و وقتی به آن‌جا سفر کنید هرگز هوس برگشت به سرتان نمی‌زند.

همچنین می‌توانید در بعضی از سواحل جنوبی ورزش خفن موج سواری را تجربه کنید.

به خاطر اتصال دریای عمان به اقیانوس هند، سواحل و بندر رمین چابهار واقع در روستای رمین در استان سیستان و بلوچستان یکی از بهترین مکان‌ها برای موج سواری است که این روزها به خصوص در فصل بهار و تابستان پر از جشنواره‌های آموزش و تمرین موج سواری است. همچین ساحلی در ایران و حتی در خاورمیانه واقعا تک است و شبیه آن پیدا نمی‌شود.

 یکی دیگر از جاذبه‌های رمین، ساحل فیتوپلانگتون‌ها است. این ساحل نورانی در فصل زمستان با درخشندگی خاص خود طرفداران زیادی دارد. در شب‌های زمستانی این ساحل، پلانگتون‌ها برای فراری دادن شکارچیان خود نورهایی از خود ساطع می‌کنند که کاملا طبیعی است و هیچ انسانی در آن دخالت ندارد و ساحل را به رنگ آبی در می‌اورند. توصیه می‌کنیم حتما از این جاذبه در روستای رمین دیدن کنید.

بهترین شهرهای شمال برای سفر و لذت بردن از سواحل

شهرهای شمالی ایران معمولا در هر فصلی پر از مسافرانی است که علاقه‌مند به اقامت در ویلاهای شیک ساحلی هستند.

3

 

این ویلاها را می‌توانید در شهرهای نوشهر، بابلسر، تنکابن، محمودآباد و بقیه شهرهای ساحلی شمال ایران پیدا کنید.

حتی می‌توانید با کمی گشتن در سایت‌های معتبر رزرو اقامتگاه‌، ویلاهای ساحلی‌ای را پیدا که ساحل اختصاصی داشته باشند و شما به همراه خانواده و دوستان خود از سواحل استفاده کنید و از این امکانات سواحل اختصاصی استفاده کنید.

بعد از یک اقامت باحال در یک ویلای ساحلی در شمال، چیزی که خیلی می‌چسبد، تست کردن غذاهای شمالی است. همانطوری که می‌دانید غذاهای شمالی پرطرفدارترین غذاها در بین مردم ایران است و و می‌تواند یکی از دلایلی باشد که به شمال سفر می‌کنید. شکم‌گردی در رستوران‌های شمال و امتحان کردن غذای محلی و بومی شمالی و مزه کردن آنها به یادماندنی است.  

در چه وب سایتی می‌توانیم ویلاهای ساحلی اجاره کنیم؟

برای اجاره ویلای ساحلی و به طور کلی هر اقامتگاهی نیاز به یک وبسایت معتبر دارید. باید در این وبسایت به یکسری نکات توجه کنیم.

 برای مثال باید به تصاویر آپلود شده نگاه کنیم که چه‌قدر با واقعیت مطابقت دارند همچنین باید به پشتیبانی سایت و نظارت عوامل بر روی اقامتگاه‌ها توجه کنیم.

 وبسایت پینورست یک راه مطمئن برای رزرو ویلاهای ساحلی است که با هدف ساختن لحظات و خاطرات به یاد ماندنی برای مهمان‌هایش در زمینه‌ی اجاره‌ی اقامتگاه‌های مختلف و همچنین اجاره ویلای ساحلی فعالیت می‌کند.

 شما می‌توانید با خواندن مقرراتی که در توضیحات هر اقامتگاه آمده است، با توجه به نیازهای خود‌ با خیال راحت اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید و اگر پاسخ سوالات خود را در قسمت توضیحات اقامتگاه دریافت نکردید، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید و با چک کردن مداوم وب سایت پینورست از تخفیف‌های خوب سایت در طول سال مطلع شوید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.