کد خبر : 24485 / /
/

رپورتاژ آگهی رایگان را از کجا تهیه کنیم؟

رپورتاژ آگهی رایگان را از کجا تهیه کنیم؟

 

 

با برخورداری از یک رپورتاژ آگهی می‌توانید سایت، محصول یا هر چیز دیگری که به مخاطب ارائه می‌دهید را بدون این‌که مخاطب متوجه تبلیغی بودن آن شود، عرضه کنید. این رپورتاژ ممکن است در انواع سایت‌ها، رسانه‌ها، مجله‌ها و... به انجام برسد. لازم به ذکر است برخی سایت‌ها به طور رایگان این کار را برای افراد انجام می‌دهند؛ به این نوع رپورتاژها، رپورتاژ رایگان گفته می‌شود. برای تهیه‌کردن این نوع از رپورتاژ باید به دنبال سایت‌هایی بگردید که اعتبار بالایی داشته و مطمئن باشند.

برخی افراد گمان می‌کنند که این نوع از تبلیغ و رپورتاژ ممکن است از کیفیت پایینی برخوردار بوده و نتواند احتیاجشان را در جهت رفع نیاز مخاطب برآورده کند. با کسب اطلاعات کافی از سایت‌های معتبر و چگونگی ارائه کار‌شان به شما، می‌توانید رپورتاژ آگهی رایگان را بدون هیچ دغدغه‌ای و به‌صورت کامل و جامع دریافت کنید. بهتر است برای یافتن سایت‌هایی که رپورتاژ را به شکل رایگان برای مخاطب قرار می‌دهند، مسائلی را مدنظر خود قرار دهید.

62

نحوه انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی

برای این‌که بهترین سایت رپورتاژ آگهی را بیابید لازم است برخی ویژگی‌ها را در نظر داشته و بر اساس آن‌ها تصمیم درست را در مورد سایت منتخب خود بگیرید. این‌که متن رپورتاژ شما نوشته‌ای عالی باشد، تنها 50 درصد کار را پیش برده و 50 درصد دیگر مربوط به ویژگی‌های سایتی است که برای قرار‌دادن رپورتاژ خود انتخاب می‌کنید. در برگزیدن بهترین سایت برای دریافت خدمات رپورتاژ آگهی رایگان، لازم است خصوصیات زیر را در نظر داشته باشید:

·سایت، بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد

چنانچه سایتی که قرار است متن رپورتاژ خود را در آن قرار دهید بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد، در‌واقع تضمینی برای دیده‌شدن تبلیغتان است. این مسئله برای تأثیرگذار بودن بازدید رپورتاژ شما بسیار مهم است.

·مرتبط بودن موضوع سایت با رپورتاژ شما

هر‌چقدر هم که یک سایت از تعداد بازدید‌کننده بالایی برخوردار باشد، اگر موضوع اصلی آن با موضوع رپورتاژ شما ارتباط معنایی نداشته باشد، بازخورد خوبی دریافت نخواهید کرد. درست است که دیدن بنر رپورتاژ آگهی رایگان اکثر افراد را به وجد می‌آورد، اما هر فرد باید بداند که چه نوع سایتی برای کسب‌وکارش مفید است. اگر روند کار شما تعمیرات لوازم‌خانگی است، باید به دنبال سایتی بگردید که با شغل شما ارتباط معنایی دارد.

·میزان اعتبار سایت

هر سایت نزد گوگل دارای اعتبار و ارزشی است که این اعتبار از 1 تا 100 ارزش‌گذاری می‌شود؛ هرچه نمره سایت به عدد 100 نزدیک‌تر باشد، یعنی معتبر‌تر است. نام علمی این موضوع، دامین آتوریتی است؛ می‌توانید این مسئله برای برگزیدن بهترین سایت رپورتاژ آگهی رایگان را در آخرین مرحله و پس از طی‌کردن مراحل قبل در نظر بگیرید. چنانچه عدد گفته‌شده نزدیک‌ترین عدد به 100 باشد، سایت شما در سریع‌ترین زمان ممکن به بازخورد دل‌خواهتان می‌رسد.

از رپورتاژ رایگان استفاده کنیم یا خیر؟

پاسخ این سؤال بسیار واضح است؛ فرقی نمی‌کند که شما برای قرار‌دادن رپورتاژ خود در یک سایت معتبر، پول داده باشید یا این‌که این کار به‌صورت رایگان برایتان انجام شده باشد. وجود رپورتاژ در یک سایت با رده بالا توسط ربات‌های گوگل، امری مثبت طلقی می‌شود. رپورتاژ آگهی رایگان تفاوت زیادی با رپورتاژ معمولی ندارد. دنباله کار (این‌که شما برای قرار‌دادن رپورتاژ در سایت پول پرداخت کرده باشید یا خیر) هیچ فرقی برای ربات گوگل ندارد؛ این ربات‌ها فقط می‌بینند که رپورتاژ شما در سایتی پرطرف‌دار قرار داده شده است.

دلیل این‌که افراد به تبلیغات رپورتاژ رایگان از سمت برخی سایت‌ها جذب نمی‌شوند این است که معمولاً گمان می‌کنند درج رپورتاژ در یک سایت به‌صورت رایگان بازخورد خوبی نخواهد داشت. این تفکر تا زمانی درست است که شما یک سایت غیرمرتبط با کار خود و با ترافیک پایین را برای قرار‌دادن رپورتاژ انتخاب می‌کنید. برای این‌که بتوانید از رپورتاژ آگهی رایگان بهره کافی را ببرید،  لازم است در مورد اعتبار و ترافیک بالای سایت مدنظرتان اطلاعات زیادی کسب کنید.

وقتی شما از روش رپورتاژ آگهی برای تبلیغ سایتتان استفاده می‌کنید، درواقع سایت شما با قرار‌گرفتن در  دید ربات‌های گوگل به‌عنوان یک سایت معتبر شناسایی می‌شود. هرچه اعتبار سایت میزبان بیش‌تر باشد، اعتبار سایت شما هم‌افزایش پیدا می‌کند. با استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان در جای درست خود، می‌توانید این کار را به سر‌انجام برسانید. وقتی سایت شما  از دیدگاه ربات‌های گوگل سایتی معتبر شمرده شود، سئو سایت شما رشد کرده و در رتبه‌بندی فهرست گوگل قرار خواهید گرفت.

با بهره‌بردن از این فرصت طلایی می‌توانید بدون هزینه اضافی به جایگاه ویژه دست‌یافته و محصولات یا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به افراد زیادی ارائه دهید. توصیه ما به شما این است که این شانس بزرگ را به‌راحتی از دست ندهید.

63

 

لیست بهترین رپورتاژ آگهی‌های رایگان

هر فرد دوست دارد برای رسیدن به بهترین چیزها تلاش کرده و آن‌ها را از آن خود کند. وقتی با ویژگی‌های نسبی سایت‌های رپورتاژ آگهی رایگان آشنا شدید، زمان مناسبی است که برخی از آن‌ها را بشناسید:

·وب‌سایت ویرگول

سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی هستند که می‌توانند به شما در انجام این کار کمک کنند؛ ویرگول سایت ایرانی است که کاربران آن، هم توانایی خواندن و هم نوشتن متن را دارند. در‌واقع این سایت خصوصی بوده و افراد تنها با عضویت ثابت و رد شدن از فیلترهای موجود می‌توانند به‌عنوان نویسنده در آن فعالیت کنند.

·سایت مدیوم

دریافت پیام رپورتاژ آگهی رایگان از یک سایت جهانی می‌تواند به‌راحتی هر شخصی را شگفت‌زده کند. مدیوم یک وب‌سایت جهانی بوده که در مقایسه با سایت‌های دیگر روندی بسیار پیچیده اما مفید دارد. هدف اصلی سایت مدیوم این است که از افراد دارای ایده‌های خلاقانه دعوت به عمل آورد. در این سایت با انتشار ایده‌ها و متن‌های جذاب خود می‌توانید به‌صورت ماهیانه چیزی را به‌عنوان دستمزد هم دریافت کنید. در این‌که این سایت یک سایت عالی برای قرار‌دادن رپورتاژ است هیچ شکی نیست.

·وب‌سایت بالا‌ترین

برای گذاشتن رپورتاژ در این سایت تنها کافی است در آن ثبت‌نام کنید. با انجام مراحل ثبت‌نام، خواهید دید که پیامی حاوی متن رپورتاژ آگهی رایگان برایتان نشان داده می‌شود.

·وب‌سایت اُمیگو

برای قرار‌دادن رپورتاژ خود در سایت امیگو هم باید همانند سایت بالا‌ترین، ابتدا ثبت‌نام کنید؛ سپس باید به قسمت ایجاد محتوا رفته و رپورتاژ خود را ثبت کنید.

منبع: نبض مارکتینگ

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.