کد خبر : 15816 / /
/

طرز تهیه شیرینی پفکی با پیمانه، شیرینی لطیفه به روش قنادی، شیرینی زبان خانگی

طرز تهیه شیرینی پفکی با پیمانه، شیرینی لطیفه به روش قنادی، شیرینی زبان خانگی

 

شیرینی یکی از خوشمزه ترین و راحت ترین بخش آشپزی کردن می باشد. می توانید شیرینی های سنتی را به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. شیرینی های خانگی بسیار مقرون به صرفه تر از بیرون می باشد و شما می توانید برای پذیرایی و مهمانی آن را تهیه کنید. بیشتر مردم دنیا به خوردن شیرینی تمایل بسیار زیادی دارند. بعضی از شیرینی ها به تنهایی قابل خوردن هستند و بعضی ها با خامه قنادی زده شده سرو می شوند. تهیه شیرینی از زمان گذشته در بین ایرانی ها رسم بوده بخصوص در ایام عید که خانم های خانه برای پذیرایی بیشتر سراغ شیرینی ها سنتی می روند. اکثر استادهای شیرینی پزی در ایران گمنام ماندند ولی تنهای کسی که اسم و رسم ایشان هنوز هم بر سر زبان ها می باشد حاج خلیفه رهبر است. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین شیرینی ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از شیرینی پفکی، شیرینی لطیفه، شیرینی زبان پس همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی پفکی

شیرینی پفکی یکی از ساده ترین شیرینی ها در نوع خودش می باشد که با چند قلم مواد تهیه می شود و بافت فوق العاده نرمی دارد و در دهان آب می شود. شیرینی پفکی با سفیده تخم مرغ و کمی پودر قند تهیه می شود و به دلخواه می توانید به آن کمی گردو نیز اضافه کنید و یا به صورت ساده آن را تهیه کنید. این شیرینی نیاز به قالب ندارد و به راحتی برای ایام عید قابل تهیه است. اما برای مشاهده دستور شیرینی پفکی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه شیرینی لطیفه

7

شیرینی لطیفه یکی از خوشمزه ترین شیرینی تر می باشد که با خامه قنادی سرو می شود. این شیرینی به خاطر بافت فوق العاده نرمی که دارد به این اسم مشهور شده و در بیشتر مهمانی ها کاربرد دارد. شما می توانید این شیرینی را در فر و یا مایکروفر و سولاردم نیز تهیه کنید. این شیرینی نیازمند نکاتی است که اگر رعایت شود یک شیرینی بازاری خوشمزه خواهید داشت. اما برای مشاهده شیرینی لطیفه به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه شیرینی زبان

8

شیرینی زبان یکی از شیرینی فوق العاده خوشمزه و ساده است که از گذشته تا به الان هنوز محبوب است. این شیرینی خوشمزه با خمیر مخصوص هزارلا تهیه می شود. خمیر هزارلا یک خمیر فوق العاده است که در حین پخت لایه های این شیرینی باز می شود و در انتها با یک شربت یا عسل رقیق شده رومال می شود. این شیرینی خشک را می توانید در ابعاد مختلف تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور شیرینی زبان به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.