کد خبر : 15685 / /
/

طرز تهیه شیرینی نخودچی قزوین، شیرینی دانمارکی خانگی، شیرینی نارگیلی ساده

طرز تهیه شیرینی نخودچی قزوین، شیرینی دانمارکی خانگی، شیرینی نارگیلی ساده

 

شیرینی سنتی و خشک از شیرینی های پر طرفدار ایرانی است که در مناسبت های مختلف به خصوص ایام عید در خانه تهیه می شود و کار بسیار لذت بخشی می باشد زیرا هم مقرون به صرفه است و هم تهیه آن کار بسیار آسانی است. ایرانی ها انواع و اقسام شیرینی های خشک و تر را دارند که در بیشتر شهرها ثابت است ولی بعضی از استان ها شیرینی خاص و مخصوص خودشان را دارند مانند استان قزوین که مهد شیرینی های خشک است و بیشتر شیرینی های نوروزی در این استان تهیه می شود. البته می توان گفت در شهر های مانند تبریز یا یزد و ... نیز شیرینی مخصوص به خود را دارند که به عنوان سوغات آن شهر معروف است. شما می توانید شیرینی ها را با فر و بدون فر در منزل تهیه کنید. برای پخت شیرینی بدون فر می توانید از تابه دو طرفه یا فر دست ساز استفاده کنید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین شیرینی ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از شیرینی نخودچی، شیرینی دانمارکی، شیرینی نارگیلی همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی نخودچی

شیرینی نخودچی یکی از شیرینی های محبوب عید است که می توانید به راحتی با چند قلم مواد و آرد نخودچی تهیه کنید. این شیرینی بیشتر در استان قزوین تهیه می شود و بهتر است از آرد نخود خانگی استفاده کنید زیرا طعم و مزه فوق العاده ای به این شیرینی می دهد. شیرینی نخودچی با قالب مخصوص تهیه می شود و به دلخواه می توانید از خلال پسته یا شکلات و یا زعفران تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور شیرینی نخودچی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه شیرینی دانمارکی

2

شیرینی دانمارکی یکی از شیرینی های بسیار خوشمزه و معروف ایرانی است که با یک کرم مخصوص تهیه و سرو می شود. می توانید این شیرینی را برای مهمانی و مراسمات مختلف خود تهیه کنید. برای اینکه یک شیرینی دانمارکی بازاری داشته باشید باید یک سری نکات را رعایت کنید تا شیرینی با کیفیت داشته باشید. شیرینی دانمارکی را می توانید با خمیر هزارلا یا معمولی تهیه کنید و می توانید آن را در فر و یا مایکروفر تهیه کنید. اما برای مشاهده شیرینی دانمارکی به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

طرز تهیه شیرینی نارگیلی

3

شیرینی نارگیلی از شیرینی های بسیار خوشمزه و ساده نوروزی می باشد که می توانید به سفیده تخم مرغ و پودر نارگیل تهیه کنید. شیرینی نارگیلی نیاز به قالب خاصی ندارد و به راحتی تهیه می شود. می توانید این شیرینی را با فر و بدون فر در منزل تهیه کنید. برای این شیرینی نارگیلی با کیفیتی داشته باشید باید پودر نارگیل تقریبا چرب استفاده کنید. اما برای مشاهده دستور شیرینی نارگیلی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.