کد خبر : 6579 / /
/

مهدی طارمی / عکس مهدی طارمی / بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی سلطان قلب ها شد

طارمی در دومین دقیقه بازی دیشب نشان داد که قرار است چهارمین تقابل این بازیکن با عراق، یک دیدار خاص برای او باشد.

مهدی طارمی سلطان قلب ها شد

 در شب فوق‌العاده مهدی طارمی مقابل عراق، او موفق به ثبت اولین گلش مقابل این تیم شد.

طارمی در دومین دقیقه بازی دیشب نشان داد که قرار است چهارمین تقابل این بازیکن با عراق، یک دیدار خاص برای او باشد. او با یک نفوذ خوب از سمت چپ میدان و بعد از عبور از صفا هادی، با دیدی عالی، علیرضا جهانبخش را در موقعیت گلزنی دید و با سانتر بی نقص، لقمه را برای این بازیکن آماده کرد تا عراقی‌ها خیلی زود دستهایشان را به نشانه تسلیم بالا ببرند.

طارمی که جلوی سوریه هم به جهانبخش پاس گل داده بود، در نیمه دوم و در دقیقه 69، شب خوبش مقابل عراق را با یک گل زیبا تکمیل کرد.

او بعد از مهار پاس عالی آزمون، وارد محوطه جریمه عراق شد و با یک ضربه دقیق و مطمئن، یک لایی خوشگل به گلر حریف زد تا تلاش مجدد صفا هادی برای مهار مهاجم تیم ملی به جایی نرسید و  بازی 0-2 شود و بیست و دومین گل طارمی در چهل و هفتمین بازی ملی‌اش(طبق آمار ترانسفرمارکت) یک گل فوق‌العاده خاص باشد.

طارمی در 6 بازی آخر تیم ملی آمار فوق‌العاده‌ای را ثبت کرده و جدا از سه گلی که به عراق و کامبوج و بحرین زده، 5 پاس گل هم به همبازیانش داده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.