کد خبر : 6398 / /
/

اخبارروز|اخبارزنده|عکس بازیگران|آهنگ جدید بهنام بانی

دانلود آهنگ بهنام بانی در سریال زخم کاری

آهنگ بهنام بانی خواننده محبوب ایرانی را در سریال زخم کاری را مشاهده می کنید

دانلود آهنگ بهنام بانی در سریال زخم کاری

آهنگ جدید بهنام بانی در سریال زخم کاری را ببینید.کارگردان سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان است.سریال زخم کاری طرفداران بسیاری دارد. سریال زخم کاری  در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است.تصاویر جدید بازیگران سریال زخم کاری را ببینید.

آهنگ بهنام بانی در سریال زخم کاری 

خلاصه داستان سریال زخم کاری

سریال زخم کاریداستان سریال از جایی آغاز می‌شود که پیرمردی ثروتمند فوت می‌کند. بستگانش با مراجعه به پزشکی قانونی متوجه می‌شوند مرگ او عادی بوده اما ماجراهایی متفاوت در پس پرده این مرگ است. این پیرمرد که «ریزآبادی» نام دارد یک شرکت خصوصی را اداره می‌کرده اما این شرکت به ظاهر خصوصی شاهد اتفاق‌ها و مسائل فراوانی بوده است. در ادامه مشخص می‌شود قتل این پیرمرد به دست یکی از همکارانش به‌نام مالکی (جواد عزتی) صورت گرفته است. مالکی قصد دارد با از سر راه برداشتن دیگر مدیران و نزدیکان پیرمرد، دایره قدرت و نفوذ خود را بیشتر کند تا اهداف شوم و پلید خود را جامه عمل بپوشاند.

ژانر تازه‌ترین اثر محمدحسین مهدویان به گفته خودش داستانی اقتصادی را به تصویر می‌کشد، یک نوآر ملتهب است که داستانی پرتنش دارد و از مضمون سلطه‌گری برخوردار است؛ در خلاصه داستان این سریال آمده است

مهدویان در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ روز جمعه پخش خود را در شبکه نمایش خانگی و سایت رخشاره آغاز خواهد کرد.

به نقل از تیم تولید، سریال زخم کاری محمد حسین مهدویان در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود.

بازیگران سریال زخم کاری

سریال زخم کارینویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان بر اساس داستانی از محمود حسینی زاد، تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: حبیب خزایی فر، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: هادی ساعدمحکم، جانشین مدیر تولید: پیمان حجازی، فیلمبردار: محمد فکوری نیا، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی بازیگردان: میلاد اکبر نژاد، برنامه ریز: بهمن حسینی، دستیار اول کارگردان: حسین دیردار، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد، عکاس: امیر جدیدی.

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی؛ با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور، مه‌یاس پازوکی.

ژانر سریال زخم کاری 

ژانر سریال کاملا اجتماعی و خانوادگی است، با توجه به بازیگران زیاد خانم و کم بودن بازیگر مرد معروف نشانگر این است که مهدویان قصد دارد از بازیگران با استعداد مرد تازه کار استفاده کند، که چندی پیش با سریال قورباغه شاهد این کار بودیم که نه تنها از کیفیت آن کم نکرد بلکه بسیار نقش مثبتی را با آشنا شدن بازیگران جدید رقم خورد. حال با پخش چند قسمت از این سریال باید اثر آن را در این سریال بررسی کنم. از بازیگران این سریال می توان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی اشاره کرد.

مرگ پسر بازیگر سریال زخم کاری 

کاظم هژیرآزاد در غم از دست دادن پسرش آرمان هژیرآزاد به سوگ نشست.آرمان هژیرآزاد، فرزند کاظم هژیرآزاد در اثر ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت. 

کاظم هژیرآزاد، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها با نقش حاج‌مظفر در سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی بازی می‌کند. 

 فعالیت کاظم هژیرآزاد سریال زخم کاری 

کاظم هژیرآزاد در سال 1350 هنگامی که 21 ساله بود با حضور سه قسمتی در مجموعه تلویزیونی رستم و سهراب نخستین و آخرین تجربه بازیگری اش را در تلویزیون پیش از انقلاب را به دست آورد. کاظم هژیرآزاد  بعد انقلاب در سال 1364 با مجموعه تلویزیونی هوای تازه به بازیگری برگشت و از سال 1367 در 38 سالگی با فیلم تحفه ها به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازی کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.