کد خبر : 6353 / /
/

عصبانیت جنجالی مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل سوریه، گفت: شناخت دو تیم از همدیگر کامل است و این موضوع کار را سخت می کند.

عصبانیت جنجالی مهدی طارمی

اخبارورزشی:مهدی طارمی با حضور در نشست خبری آنلاین قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه به چند نکته اشاره کرد که در زیر می خوانید:

 

*خیلی خوشحالم در این مرحله حضور داریم. بازی فردا خیلی سخت است. تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند برای جام جهانی تلاش می‌کنند و این کار را برای همه سخت می‌کند.

*شناخت خیلی خوبی از همدیگر داریم. با توجه به بازی‌هایی که دو تیم رو در روی هم انجام داده اند و شناخت کاملی که از همدیگر داریم می‌توانیم برای این بازی‌ها آماده شویم.

*تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم و نمی‌توانم بگویم شرایط خوب است چون روزهای کمی را در کنار هم بودیم. ولی مرحله‌ای که در بحرین پشت سر گذاشتیم خیلی به ما کمک کرد. فرصت کافی برای آماده شدن نداشتیم اما من با توجه به اینکه زمان هم نداشتیم باید بگویم شرایط در مجموع خوب است و برایمان مهم است که نخستین بازی را که سخت‌ترین دیدار است ببریم.

*فکر می‌کنم الان باید یک خاطره تعریف کنم. در بحرین و برای بازی با این تیم گفتیم آنجا بحرین است و شاید با ایران خوب نباشد که از ما سوالی نپرسند ولی اینجا ایران است و من فکر می‌کردم خیلی اتفاقات باید بهتر باشد. انرژی‌های مثبت بیشتری باید باشد. در آن بازی‌ها به چهار برد نیاز داشتیم و تمام ایران از وزارت و فدراسیون و مردم پشت هم بودیم. همدلی خیلی زیادی بود. رسانه‌ها همیشه تلاش می‌کنند اما من تعجب می‌کنم آنها در بازی با سوریه دیدار سخت داریم من نمی بینم آمده باشند.

*اگر می‌دانستم شرایط اینگونه است قطعا نمی‌آمدم. امیدوارم در همین یک روز باقیمانده همدلی که فعلا وجود ندارد با گذشت زمان بیشتر شود.

*اولین بازی خیلی مهم است که ما سه امتیاز را بگیریم و بتوانیم به این مهم برسیم. امیدوارم با برد فردا همه را خوشحال کنیم و امیدوارم با پیروزی در دیدار فردا شما رسانه‌ها پیگیر شوید و طوری اهمیت این دیدارها را به مردم منتقل کنید که این بازی‌ها در دل مردم جا باز کند و انرژی مثبت را بگیریم.

***

پس از صحبت‌های طارمی، محمودرضا رضایی مدیر رسانه تیم ملی ایران به توضیح درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت و گفت: رسانه‌ها به دلیل محدودیت‌ها بطور آنلاین در حال پوشش خبر هستند و به همین خاطر شما (مهدی طارمی) آنها را اینجا نمی بیند!

سپس مهدی طارمی متوجه ماجرا شد و بابت طرز تفکر خود عذرخواهی کرد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.