کد خبر : 6326 / /
/

اخبارورزشی| اخبارتیم ملی| ترکیب تیم ملی

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل سوریه!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دراگان اسکوچیچ ۳ تغییر نسبت به بازی دوستانه قبلی با سوریه در تیمش خواهد داشت.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل سوریه!

 

 

اخبارورزشی: آخرین دیدار دو تیم روز ۱۰ فروردین ماه گذشته در استادیوم آزادی در حالی با نتیجه ۳ برصفر به سود ایران به پایان رسید که علیرضا بیرانوند، جعفرسلمانی، میلاد محمدی، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، احسان حاج صفی، علی قلی زاده، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون در ترکیب تیم کشورمان حضور داشتند.

آن دیدار با گل های محمد حسین کنعانی زادگان، سردار آزمون و کریم انصاری فرد با برتری ۳ برصفر تیم ایران به پایان رسید.

روز پنج شنبه اما تیم ملی در حالی در اولین بازی خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر به مصاف سوریه می رود که سردار آزمون و  احسان حاج صفی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد.

از طرفی صادق محرمی سرحال و قبراق برگشته و گفته می شود اسکوچیچ قصد دارد از وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند تا تیم ملی هجومی تر شود. بنابراین جا برای بازی کردن علیرضا جهانبخش که دوباره در فوتبال هلند اوج گرفته باز خواهد شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی در بازی با سوریه 

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، وحید امیری، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.