کد خبر : 52686 / /
/

یارانه نقدی | یارانه نقدی اردیبهشت ماه | یارانه نقدی خانوار ها

فوری | یارانه نقدی اردیبهشت واریز شد | حساب یارانه دهک های اول تا سوم پر پول شد

یارانه مرحله ۱۵۹ (اردیبهشت ۱۴۰۳) به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز شد.

فوری | یارانه نقدی اردیبهشت واریز شد | حساب یارانه دهک های اول تا سوم پر پول شد

یارانه نقدی | دهکهای یک تا سه جامعه می توانند بهره بیشتری از این طرح داشته باشند و از ابتدای اجرای طرح یارانه نقدی-کالابرگ الکترونیکی تاکنون در کشور ۹۰ درصد جمعیت دهکهای یک تا سه و ۸۷ درصد از جمعیت دهکهای یک تا هفت جامعه خرید کالا را در قالب این طرح انجام داده اند.یارانه نقدیفروردین ۱۴۰۳ طبق ماه قبل در سال گذشته در همان تاریخ پرداخت می‌شود و واریز سومین شارژ ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ در تاریخ ۱۷ الی ۱۸ فروردین همچون ماه‌های قبل شارژ می‌شود.بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها یارانه نقدیبه حساب آنان واریز خواهد شد..در ادامه به آخرین خبر از یارانه نقدی در سایت خبر آزاد همراه باشید.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم کل کشور مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

گفتنی است؛ بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در زمان واریز یارانه‌های خانوارهای مشمول حمایت دولت ایجاد شد از این تاریخ یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است. به این ترتیب یارانه دهک‌های اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول، سی‌ام واریز می‌شود.

یارانه نقدی

برای اطلاع بیشتر با این کد و شماره یارانه نقدی تشویقی را استعلام کنید

بنابر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امکان خرید کالابرگی در قالب مرحله سوم طرح فجرانه، برای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی فراهم شد.

 بر اساس  اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امکان خرید کالابرگی در قالب مرحله سوم طرح فجرانه، برای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی فراهم شد.

در این طرح «شرط 200 هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از 120 به 220 هزار تومان افزایش یافته است.

طبق اعلام معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 98 میلیون سبد غذایی کالابرگ الکترونیکی در طرح فجرانه توزیع شد.

مرحله سوم و آخر این طرح تا 18 اردیبهشت ادامه دارد./ تسنیم

یارانه نقدی

 یارانه نقدی برای یارانه بگیران دهک ۱ تا ۷

یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از ۱۸ هر ماه اجرا می‌شود، گفت: خانوارها بدانند می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد خرید کنند.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نیز با استقبال زیادی روبرو بوده است، گفت: بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان منابع به روی سفره مردم نشسته و به عبارتی خانوارها مشمول استفاده از آن هستند. علاوه بر آن، کارخانجات مواد غذایی نیز رونق پیدا کرده و با این طرح جلوی نقدینگی گرفته شده است.

یحیوی با اشاره به اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک که از ۱۸ بهمن‌ماه و در آستانه دهه فجر آغاز شد، بیان کرد: در طرح فجرانه الکترونیک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

به عبارتی قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است که از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود.با این حساب یک خانواده ۴ نفره مجموعا با یارانه نقدی و یارانه تشویقی مبلغ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزارتومان در روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، از زمان اجرای طرح فجرانه دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع صرف کرده که این رقم همان اعتبار تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی است.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، مرحله دوم طرح فجرانه را از ۱۸ اسفندماه اجرا می‌کند، توضیح داد: در طرح فجرانه هر کالا اعتبار خاص خودش را دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.