کد خبر : 5191 / /
/

منصوره سریال زخم کاری کیست؟+ تصاویر جالب منصوره سریال زخم کاری

بیوگرافی منصوره سریال زخم کاری را مشاهده می کنید

منصوره سریال زخم کاری کیست؟+ تصاویر جالب منصوره سریال زخم کاری

منصوره سریال زخم کاری متولد  ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ است.منصوره سریال زخم کاری چند سال پس از شروع حرفۀ بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد.منصوره سریال زخم کاری برای بازی در فیلمِ دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.منصوره سریال زخم کاری مجرد است.عکس جدید منصوره سریال زخم کاری را ببینید.

«زخم کاری» نخستین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در نمایش خانگی است که فیلمنامه آن بر اساس رمانی با عنوان «بیست زخم کاری» به قلم محمود حسینی‌زاد به نگارش درآمده است.

تاکنون دو قسمت از این سریال که در فضای نوآر ملتهب ساخته شده است از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. پخش این سریال به صورت هفتگی (جمعه‌ها ۸ صبح) ادامه دارد.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی ، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (بازیگران خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری» هستند.

عکس منصوره سریال زخم کاری

منصوره سریال زخم کاری«من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

– بلد باشن می‌رسن.»

بیوگرافی  منصوره سریال زخم کاری

هانیه توسلی زاده 14 خرداد سال 1358 در شهر همدان است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.هانیه دیپلم علوم تجربی دارد و کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را دارد.او نخستین بار در فیلم سگ کشی بهرام بیضایی حضور پیدا کرد.

با بازی در فیلم شب های روشن برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشن خانه سینما در شهریور 82 شد. او همچنین در سی و یکمین دوره چشنواره فیلم فجر در سال 91 به دلیل بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

او از سن 17 سالگی در تئاتر به صورت آماتو بازی کرد. هانیه توسیل قبل از بازیگری دچار اختلال تلفظ بود که به دلیل علاقه ای که به سینما داشت با تمرین کردن مداوم این مشکل را حل کرد.

نخستین فیلم  منصوره سریال زخم کاری

منصوره سریال زخم کاریاو در سال 1379 با بازی در سریال غریبانه در تلویزیون دیده شد و این نخستین سریال او بود.او همچنین در سال 1380 با بازی در فیلم شام آخر ساخته فریدون جیرانی در سینما دیده شد.هانیه توسلی در دوره 31 جشنواره فیلم فجر در سال 91 به دلیل بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

شهتر اصلی او در تلوزیون به دلیل حضور در سریال میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی در تلوزیون بود که در ماه رمضان سال 84 پخش شد.

 ازدواج  منصوره سریال زخم کاری

هانیه توسلی گویا تا به حال ازدواج نکرده است و همچنان مجرد است. او در آخرین گفتگویی که با فریدون جیرانی داشت در این مورد گفت : در سنین پایین خیلی به این فکر می کردم که ازدواج کنم و بچه دار شودم. اما الان ازدواج برای من پیچیده شده است و حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم.

خواهران  منصوره سریال زخم کاری

منصوره سریال زخم کاری خواهر بزرگتر هانیه مدتی در یک مججله منتقد بود و در حال حاضر هم کار ترجمه انججام می دهد و خواهر دیگرش به نام مهسا جراح مغز است و یک خواهر دیگر به نام هدیه دارد که در کشور آمریکا خواننده است و خواهر کوچکترش هم در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

 فیلم های سینمایی سریال زخم کاری 

  1391 - به خاطر پونه

    ١٣٩١ - دهلیز

    1390 - ابرهای ارغوانی

    1390 - زندگی خصوصی

    1390 - ندارها

    1390 - مادر پاییزی

    1390 - مادر پاییزی

    1389 - آقا یوسف

    1388 - عصر روز دهم

    1388 - کیفر

    1385 - عاشق

    1385 - غیر منتظره

    1384 - عصر جمعه

    1383 - کافه ستاره

    1383 - یک شب

    1382 - جایی برای زندگی

    1381 - شب های روشن

    1381 - گاهی به آسمان نگاه کن

    1380 - اثیری

    1380 - شام آخر

    1379 - آخر بازی

مجموعه های تلویزیونی منصوره سریال زخم کاری

منصوره سریال زخم کاری 1379 - غریبه

    1385 - وفا

    1386 - میوه ممنوعه

    1388 - شمس العماره

    1391 - قلب یخی

جوایز منصوره سریال زخم کاری

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن هفتمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم شب های روشن  1382

کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شب های روشن 1381

کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و سومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جایی برای زندگی 1383

کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم زمان می ایستد 1384 

کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ندارها

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم دهلیز 1391

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.