کد خبر : 5125 / /
/

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت:

اخبار ورزشی: کری خوانی یحیی گل محمدی بعد از قهرمانی

: گل‌محمدی پس از قهرمانی گفت سخت‌ترین و ارزشمندترین قهرمانی ما بود زیرا یسه ها و نقشه های زیادی کشیده بودند.

اخبار ورزشی: کری خوانی یحیی گل محمدی بعد از قهرمانی

بیوگرافی یحیی گل محمدی
ازدواج یحیی گل محمدی
تحصیلات یحیی گل محمدی
شروع فعالیت حرفه‌ای یحیی گل محمدی
یحیی گل‌محمدی متولد ۲۸ اسفند ۱۳۴۹ است.در حال حاضر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس است.یحیی گل‌محمدی فارغ التحصیل مدرک فوق دیپلم رشته هنر و زبان در دانشسرای تربیت معلم قم می باشد.یحیی گل‌محمدی ازدواج کرده و دو فرزند دارد.خبرهای مرتبط با یحیی گل‌محمدی را با ما بخوانید.

اخبار ورزشی : گل‌محمدی پس از قهرمانی گفت سخت‌ترین و ارزشمندترین قهرمانی ما بود زیرا یسه ها و نقشه های زیادی کشیده بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این قهرمانی سخت‌ترین قهرمانی و ارزشمندترین قهرمانی ما بود.

یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. کار بزرگی انجام دادیم. این قهرمانی سخت‌ترین قهرمانی و ارزشمندترین قهرمانی ما بود. علی رغم تمام دسیسه‌ها و نقشه‌هایی که کشیده شده بودند، توانستیم قهرمان شویم. امسال مشکلات زیادی داشتیم. با تدبیر خدا، اراده خدا و بعدهم اراده بازیکنان قهرمان شدیم.

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش خصوصا بعد از دریافت گل مقابل تراکتور، مدعی شد برخلاف بازیکنان، او استرسی عجیب بعد از دریافت گل پشت سر گذاشته است.

پرسپولیس با برتری برابر تراکتور توانست جایگاه خود در صدر جدول را با اختلاف دو امتیازی نسبت به سپاهان حفظ کند و این در شرایطی بود که بعد از گل پیمان بابایی، یحیی گل محمدی مدعی است استرسی بی سابقه را در دوران فوتبالی‌اش تجربه کرده است.

سرمربی پرسپولیس درباره رضایتش از مدیران باشگاه گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود همه آن مربوط به انگیزه داخلی نیست و نمی توان تنها به آن اکتفا کرد. باید یک سری انگیزه بیرونی داده شود. از شروع فصل تا امروز پاداش آنچنانی نگرفته بودیم. بحث ما اصلا پول نیست و بحث ایجاد انگیزه است. فکر می کنم امروز هم با کاری که کردند و با حضور در هتل به بچه ها انگیزه دادند. این کار باید انجام شود و این کار لازمه تیمداری است. می دانیم که مشکلات زیاد است و بدهی زیادی داریم اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از تمام جوانب مورد حمایت قرار گیرد و بابت پاداش امروز از آنها تشکر می کنیم.

بزرگ‌ترین استرس فوتبالی یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی وی درباره تعویض عیسی آل کثیر در این بازی گفت: آل کثیر هم در بازی های قبلی با پای شکسته و انگشت شکسته برای ما بازی کرده و هیچ وقت آن تعصب و غیرت و تلاشش را فراموش نمی کنیم و امروز هم تیم حریف خیلی فشرده کار کرد و فضای زیادی گیر او نیامد و از او تشکر می کنیم.

وی درباره اینکه به نظرش حضور سیدجلال حسینی در این بازی و تجربه‌اش می توانست به کارش بیاید گفت: ما یک تیم غالب بودیم و عملکرد دفاعی ما در مجموع خوب بود. سیدجلال در مجموع حضورش برای تیم ارزشمند است. او متاسفانه با مصدومیتی که برایش به وجود آمد کمی از شرایط مسابقه و تمرین دور شد. با این حال هیچ وقت نمی توانیم از نام او بگذریم. او به خوبی در این فصل تیم را رهبری کرد و حضور در رختکن و بازی ها یک موهبت بزرگ برای ما بود. او می تواند یک الگوی خوب برای تمام فوتبالیست ها و کسانی که می خواهند فوتبال کنند، باشد.

بیوگرافی یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی یکی از بازیکنان ۵۰ ساله سابق فوتبال و  مربی مطرح کشورمان که در حال حاضر به عنوان سر مربی تیم پرسپولیس فعالیت می کند. یحیی گل محمدی در زمان بازیکنی ۳۶۹ بار به میدان رفته و ۳۱ گل را به ثمر رسانده است و در پست مدافع میانی بازی می کرد.یحیی گل محمدی بازیکن و مربی سرشناس ایرانی متولد ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۴۸ که هم اکنون ۵۰ سال سن دارد و در روستای میناباد، نمین واقع در استان اردبیل چشم به جهان گشود. وی اصالتا ترک زبان است. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک فوق دیپلم رشته هنر و زبان در دانشسرای تربیت معلم قم می باشد.

ازدواج یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدییحیی گل محمدی متاهل می باشد و دارای دو فرزند می باشد یک فرزند دختر و یک فرزند پسر. پسر او امیرحسین نام دارد

یحیی گل محمدیتحصیلات یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی پس از اینکه دوران تحصیلات خود را در شهرستان نمین اردبیل به پایان رساند برای ادامه تحصیل و دانشگاه به قم رفت او دارای مدرک فوق دیپلم در رشته هنر و زبان می باشد و مدتی نیز در همین رشته معلم بوده است او در اوایل دوران تدریس در کنار تدریس در تیم هلال احمر نیز فوتبال بازی می کرد

شروع فعالیت حرفه‌ای یحیی گل محمدی

گل محمدی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده است او در تیم‌های مطرح و به نام کشور سابقه بازی دارد و در تیم‌هایی مثل تراکتورسازی تبریز ،پرسپولیس ،صبای قم ،فولاد خوزستان و پورا تا کنون بازی کرده است.یحیی گل محمدی در سال ۱۳۶۹ در زمانی که به معلمی مشغول بود و در کنارش فوتبال را در تیم هلال احمر دنبال می کرد توسط احمد خداداد به تیم پورا تهران دعوت شد و یک قرارداد ۴ ساله با این تیم بست و آغاز فعالیت او درفوتبال به صورت حرفه‌ای رقم خورد

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.