کد خبر : 5108 / /
/

فرهاد مجیدی با رفتن مهدی قایدی از استقلال مشکلی ندارد !

مهدی قایدی یکی از بازیکنان آینده دار استقلال است که احتمال ترانسفر شدنش در پایان فصل افزایش پیدا کرده است اما قایدی همچنان می گوید که باشگاه درباره اش تصمیم نهایی را می گیرد.

فرهاد مجیدی با رفتن مهدی قایدی از استقلال مشکلی ندارد !

فرهاد مجیدی قادیکلایی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) فوتبالیست سابق و مربی کنونی ایرانی است. فرهاد مجیدی اکنون سرمربی‌ تیم استقلال تهران است. فرهاد مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است. فرهاد مجیدی همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. فرهاد مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده‌است.

فرهاد مجیدی با تیم العین امارات به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ دست یافت و زننده یکی از گل‌های حساس مرحله نیمه‌پایانی برای این تیم بود.

فرهاد مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

مصاحبه جدید فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در مصاحبه جدیدش درباره بازیکنان استقلال گفت و با رفتن همه بازیکنان استقلال مخالف هست به جز مهدی قایدی ؛مهدی قایدی (زادهٔ ۱۴ آذر ١٣٧٧) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست بازیکن میانی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

پس‌از درخشش مهدی قایدی در لیگ یک، استقلال برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

مهدی قایدی بدون تردید یکی از ستاره های استقلال در دو فصل اخیر بوده که همواره با پیشنهادهای خوبی از تیم های عربی و اروپایی مواجه بوده است. با توجه به سن کم و مناسب مهدی قایدی، احتمال ترانسفر شدن او همیشه یکی از خبرهای جنجالی و احتمالات رسانه ها بوده و حالا هم با توجه به وضعیت نابسامان مدیریتی و مالی باشگاه استقلال، شایعات درباره جدایی مهدی قایدی قوت گرفته است.

قایدی بارها در مصاحبه های خود با اصحاب رسانه عنوان کرده که پسر استقلال است و با توجه به قراردادی که با آبی پوشان دارد تابع تصمیمات باشگاه برای آینده فوتبالی خود است اما در مصاحبه اخیر او که امروز در حاشیه تمرین جنجالی استقلال انجام شد، وی به این نکته اشاره کرد که در کنار تبعیتش از تصمیمات باشگاه، باید به فکر آینده خودش هم باشد. او گفت که قراردادش با استقلال فقط 900 میلیون تومان است! 

نظر فرهاد مجیدی درباره بازیکنان

فرهاد مجیدی

از سوی دیگر، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم وقتی با سوال خبرنگاران مبنی بر موافقت او با جدایی مهدی قایدی مواجه شد عنوان کرد که در کنار اینکه اجازه نمی دهد بازیکنی از تیمش جدا شود، به هیچ عنوان جلوی ترانسفر شدن و پیشرفت بازیکنش را به دلیل اینکه قایدی جوان است نمی گیرد.

صحبت های دیروز مهدی قایدی و فرهاد مجیدی نشان از این دارد که احتمال جدایی مهدی قایدی و ترانسفر شدن او وجود دارد چرا که هم بحث پیشرفت یک بازیکن مطرح است و هم اینکه استقلال باید مبالغ سنگینی را به آندره آ استراماچونی، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته پرداخت کند و یکی از راه های حل این مشکلات می تواند ترانسفر کردن مهدی قایدی باشد. برخی خبرها حاکی از آن است که قیمت قایدی توسط باشگاه استقلال چیزی بین 4 تا 5 میلیون دلار تعیین شده اما ظاهرا باشگاه استقلال به ارقام سه تا سه و نیم میلیون دلار هم راضی هستند. 

باید دید آیا در نهایت فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال در آستانه رقابت های حساس لیگ قهرمانان آسیا راضی به این تصمیم خواهند شد یا نه.

بعد از این اظهار نظر فرشاد ماجدی یادداشتی برای ما فرستاده است که از این قرار است:​

من دوست ۲۰ ساله فرهاد مجیدی نبودم بلکه رفیق۲۹ ساله ایشان بودم. زمانی که مربی تیم‌ملی امید بودم از من خواست کمکش کنم و به صورت قرضی به تیم استقلال آمدم و بر حسب وظیفه تو ۸ بازی کمکش کردم و بعد برگشتم سر تمرین تیم امید ایران و وقتی آقای کرانچار فقید قراردادش را با تیم امید فسخ کرد من ایشان را  به آقای استیلی معرفی کردم و گفتم مربی جوان و آینده داری است. ایشان (حمید استیلی) از شما (فرهاد مجیدی) دعوت کردند برای سرمربیگری تیم امید و حتی در انتخاب بازیکنانی مثل نادر محمدی بازیکن پیکان که یک پدیده در بازی های لیگ برتر به حساب می آید با من جنگیدی و او را خط زدی و کار را به طور کل از من‌گرفتی و حرفی نزدم. منی که در زمان کرانچار و بازی های مقدماتی بیشتر کارهای فنی تیم امید را انجام می دادم و در نهایت مسائلی باعث شد با تیم امید و آقای استیلی همکاری نکنید. من هم بر حسب معرفی شما و دوستی از تیم امید ایران استعفا دادم  و شما دوباره به استقلال برگشتید و حتی یک تماس با من نگرفتید. به خوبی می دانید من یکسال و اندی نتوانستم با تیمی قرارداد منعقد کنم و به رسم دوستی بسیاری از  افراد من را سرزنش کردند ولی  حرفی نزدم، سکوت کردم و صبر کردم و حتی از فرهاد مجیدی بارها در برابر مخالفانش حمایت کردم و مورد ناسزا گویی بسیاری از افراد قرارگرفتم و امسال با خواسته شما دوباره به تیم برگشتم ولی متاسفانه کارهای عجیب و غریبی از فرهاد دیدم و جدا تحمل کردم چه در بحث مسائل فنی و چه روی نیمکت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.