کد خبر : 5076 / /
/

خبر مهم اقتصادی: وعده جدید برای وام مسکن/جزپیات مهم

مدیرعامل بانک مسکن ضمن ابلاغ دستور پرداخت ۳۰ هزار فقره وام ۱۰۰ میلیونی مسکن روستایی، گفت: در صورت تایید بنیاد مسکن، این وام به متقاضیانی که قرارداد امضا نکرده اند، پرداخت می شود.​

خبر مهم اقتصادی: وعده جدید برای وام مسکن/جزپیات مهم

محمود شایان با اشاره به مصوبه دولت برای پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی مسکن روستایی، اظهار کرد: شرایط پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به این صورت است که سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: آن‌ دسته از متقاضیانی که معرفی‌نامه‌های صادره آنها قبل از ابلاغ این نامه عمومی به بانک ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌نامه جدید از سوی بنیاد مسکن انقلاب (اعتبار ابلاغی سال ۱۴۰۰) می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: مجموع دوران ساخت و بازپرداخت ۲۰ سال (۳ سال دوران مشارکت و ۱۷ سال دوران فروش اقساطی) است. نرخ سود تسهیلات نیز طبق مصوبه شورای پول و اعتبار که در حال حاضر ۱۸ درصد است اعمال می شود به این صورت که ۵ درصد سهم متقاضی و ۱۳ درصد سهم سازمان است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.