کد خبر : 4949 / /
/

سحر دولتشاهی درباره طلاق اش گفت/ناگفته های جدید

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

سحر دولتشاهی درباره طلاق اش گفت/ناگفته های جدید

سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

شروع فعالیت سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.شروع حرفه ای در تئانر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد.

شهرت سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال 1388 با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد.

شروع فعالیت هنر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی شروع فعالیت هنری اش با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

copied

پرسش و پاسخ

  • سحر دولتشاهی عاشق چه کسی است؟
    سحر دولتشاهی رابطه بسیار خوبی با همایون شجریان دارد
  • سحر دولتشاهی چند ساله است؟
    سحر دولتشاهی 42 ساله است
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.