کد خبر : 38639 / /
/

متقاضیان وام فوری بخوانند | شرایط پرداخت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی

مشتریانی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند، بهتر است از طرح «احسان» این مجموعه استفاده کنند. افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

متقاضیان وام فوری بخوانند | شرایط پرداخت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی

به گزارش رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام طرح احسان هستند باید حداقل یک ماه از خواب سپرده قرض الحسنه آن‌ها گذشته باشد. ضمنا متقاضیان این تسهیلات باید حداقل 100 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. اما به این وام کارمزد تعلق می‌گیرد و میزان آن نیز چهار درصد است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز 36 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که افراد امکان واگذاری امتیاز این تسهیلات را به خانواده یا پرسنل خود دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 904 هزار و 797 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 576 هزار و 692 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 212 میلیون و 647 هزار و 692 تومان خواهد بود.

هدف بانک کشاورزی چیست؟

بانک کشاورزی به عنوان یک مجموعه تخصصی با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن در بیست و یکم خردادماه سال 1312 شکل گرفت. این مجموعه تاکنون به منظور حمایت از بخش کشاورزی کشور انواع تسهیلات و خدمات را به کشاورزان واجد شرایط ارائه داده است.

هم اکنون این مجموعه با هزار و 817 شعبه و 50 شعبه خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان خود انواع خدمات عمومی، اختصاصی، وام و تسهیلات، تکریم مشتریان و … را ارائه می‌دهد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.