کد خبر : 37644 / /
/

یارانه معیشتی | یارانه معیشتی جدید | یارانه معیشتی دولت

واریز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب این دهک امروز با دستور دولت | یارانه معیشتی بگیران حساب خودر را چک کنند

امام جماعت مسجد شهرک شهید آبشناسان از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در شهرک شهید آبشناسان رباط کریم از ابتدای کرونا تاکنون خبر داد.

واریز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب این دهک امروز با دستور دولت | یارانه معیشتی بگیران حساب خودر را چک کنند

یارانه معیشتی| مبلغی به عنوان یارانه معیشتیبرای خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی هر ماه واریز می‌شود.هنوز سایتی برای ثبت نام جدید یارانه معیشتی

اعلام نشده است. یارانه معیشتی برای دو دهک پایین درآمدی 400 هزارتومان و برای دهک سه تا نه 300 هزار تومان واریز می شود .  در ادامه جدیدترین خبرها درباره یارانه معیشتی را می خوانیم.

امام جماعت مسجد شهرک شهید آبشناسان از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در شهرک شهید آبشناسان رباط کریم از ابتدای کرونا تاکنون خبر داد.

حجت الاسلام سرمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای بیست و پنجمین مرحله از رزمایش همدلی در شهرک آبشناسان رباط کریم خبر داد و افزود: از ابتدای کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد تومان ویژه نیازمندان توسط خیرین در شهرک شهید آبشناسان رباط کریم تهیه و توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین پنج هزار پرس غذا نیز طبخ و بیش از چهار هزار دست کفش، کاپشن و شلوار نیز میان نیازمندان توزیع شده است

امام جماعت مسجد شهرک شهید آبشناسان گفت: در مرحله بیست و پنجم رزمایش همدلی به مناسبت عید سعید فطر ۲۱۰ بسته برنج، روغن، مرغ، خرما، عدس، لپه، پنیر و… به ارزش هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و جمعاً ۳۱۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

 توزیع 3100 بسته یارانه معیشتی در پویش «هلال رحمت» چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح پویش هلال رحمت، تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی توزیع و همچنین ۳۹ سفره مهربانی برپا شد که ارزش ریالی این خدمات بیش از ۳۶ میلیارد ریال بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌ احمر چهارمحال و بختیاری مسعود مثنوی گفت:  به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح پویش هلال رحمت، تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی تهیه و توزیع و همچنین ۳۹ سفره مهربانی برپا شد که  ارزش ریالی این خدمات بیش از ۳۶ میلیارد ریال بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌ احمر استان به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب پویش هلال رحمت یک‌هزار و ۸۹۵ بسته معیشتی و همچنین یک‌‌هزار و ۲۰۹ بسته غیرمعیشتی را در شهرستان‌های استان توزیع کرد.

وی افزود: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده معیشتی ۱۰ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال و بسته‌های غیرمعیشتی ۱۸ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال بود که با تلاش معاونت امور داوطلبان این جمعیت و استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال، موسسات و نهادهای حمایتی و کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مثنوی بیان کرد: برپایی ۳۹ سفره مهربانی به ارزش ۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این جمعیت در ماه مبارک رمضان بود.

وی تصریح کرد: مجموع کل داوطلبان و خیرین مشارکت‌کننده در طرح ماه مبارک رمضان ۵۷۶ نفر بود و همچنین ۲۱ پزشک داوطلب نیز در طرح امداد نوروزی به صورت آنلاین در این مدت ضمن همکاری با جمعیت هلال احمر استان به نیازمندی‌های مسافران و مراجعه‌کنندگان پاسخ دادند.

یارانه معیشتی

یارانه معیشتی معلولان

تماس اول به شهروندی با معلولیت چشمی شدید اختصاص داشت که پرداخت نشدن حقوق و عیدی معلولان گلایه‌مند بود؛ وزیر تعاون در پاسخ به او گفت: حمایت دولت از معلولان در حد مستمری و کمک هزینه است و براساس قانون در صورت تحقق منابع دولت در این زمینه هزینه می‌کند.

«سیدصولت مرتضوی» با ارائه توضیحاتی درباره پرداخت عیدی به معلولان اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ تقریباً ۱۲۶ هزار نفر از جامعه معلولان که مستمری دریافت نمی‌کردند، به جامعه مستمری‌بگیران اضافه شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اظهارات مدیرعامل جامعه معلولان مبنی بر توقف پرداخت عیدی ۵۰۰ هزار تومانی به معلولان توضیح داد: ردیف بودجه‌ای خاص به‌منظور پرداخت عیدی به معلولان وجود ندارد و اساساً هرگاه منابع مناسب داشته باشیم در اختیار جامعه هدف قرار می‌دهیم.

مرتضوی در خصوص پرداخت مستمری به جامعه معلولان نیز توضیح داد: در سال ۱۴۰۲ تقریباً ۱۲۶ هزار نفر از جامعه معلولان که مستمری دریافت نمی‌کردند به جامعه مستمری‌بگیران اضافه شدند؛ همچنین به‌مناسبت ایام ماه مبارک رمضان کمک‌معیشتی در اختیار معلولان قرار گرفته است که تقریباً معادل ۵۰ درصد مستمری دریافتی آنهاست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دستور رئیس‌جمهور مبنی بر تقدیر از معلولان مدال آور در مسابقات پاراآسیایی بحرین اظهار کرد: حتماً دستورات آقای رئیس‌جمهور انجام خواهد شد و سازمان بهزیستی مقدمات اجرای این دستور را در دست انجام دارد./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.