کد خبر : 32266 / /
/

وام | وام فوری | وام ازدواج | وام ودیعه مسکن | وام بدون ضامن

برای ثبت نام وام فوری و بدون ضامن کلیک کنید | پرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا برای همه

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. دارندگان سپرده جاری در شعب بانک سینا، امکان درخواست تسهیلات از طریق طرح «اعتبار ویژه» را دارند.

برای ثبت نام وام فوری و بدون ضامن کلیک کنید | پرداخت وام  200 میلیون تومانی بانک سینا برای همه

وام کلمه ​ای که در جهت رشد و شکوفایی و رفع نیاز بشر به کار گرفته می شود گاهی به جای ایجاد انگیزه و شور و نشاط یادآور مراحل سخت اداری و بانکی دریافت آن است. اما به واقع فلسفه وجودی وام چیست؟ وام از چه زمانی وارد زندگی ما شد؟وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و می‌تواند از  وام  بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. آخرین اخبار مربوط به وام را در خبر آزاد بخوانید.

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. دارندگان سپرده جاری در شعب بانک سینا، امکان درخواست تسهیلات از طریق طرح «اعتبار ویژه» را دارند.

به نقل از رده، حداکثر مبلغ وام طرح اعتیار ویژه به 200 میلیون تومان می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات باید حداقل سه ماه از سپرده گذاریشان گذشته باشد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد است و میزان آن برحسب دوره بازپرداخت و ماندگاری حساب تعیین می‌شود. ضمانت اصلی برای این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و دوره بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

کاهش نرخ سود وام‌ های پرداختی بانک سینا از سال 1399 تاکنون

این مجموعه انواع خدمات مرتبط با پرداخت تسهیلات و بازپرداخت بهتر آن‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. براساس آخرین اخبار روابط عمومی بانک سینا، این مجموعه طی یک روند مستمر توانسته نرخ سود تسهیلات اعطایی را کاهش بدهد. طبق جدول ارائه شده، متوسط نرخ تسهیلات اعطایی این مجموعه در سال 1400 به 16.8 درصد رسید، اما میزان آن در پایان سال دو سال گذشته 16.9 درصد بود. براساس بررسی‌های انجام شده، متوسط نرخ سود تسهیلات پرداختی بانک سینا از سال 99 تا نیمه نخست امسال، تقریبا 0.4 درصد کاهش پیدا کرده است. طبق گزارش ارائه شده، کاهش مستمر نرخ سود تسهیلات پرداختی برای بانک سینا مفید بود و سود دریافتی این مجموعه از محل پرداخت وام را افزایش داد./کاماپرس

وام

وام ودیعه متاهلی دانشجویان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از احتمال افزایش وام ودیعه مسکن متاهلی دانشجویان خبر داد.

مسعود گنجی درباره افزایش وام‌های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی گفت: در آغاز هر سال تحصیلی هیئت‌امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در ارتباط با میزان وام‌های دانشجویی تصمیم می‌گیرد و مبلغ پرداختی را مصوب می‌کند، این مصوبه برای یک سال تحصیلی(دو نیمسال) معتبر است. به همین دلیل وام‌های دانشجویان افزایش ندارد.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش وام مسکن متاهلی وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به دنبال افزایش این وام هستیم. اگر سازمان برنامه و بودجه، مبلغی را برای صندوق رفاه دانشجویان در نظر بگیرد، با توجه به اینکه تمام اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است، به محض دریافت بودجه مورد نظر، افزایش وام ودیعه مسکن متاهلی لحاظ می‌شود. اگر سازمان برنامه و بودجه، بودجه موردنظر صندوق را پرداخت کند، وام ودیعه مسکن متاهلی چند برابر افزایش می‌یابد.

وام‌ها به ۵ دسته “تحصیلی”، “ودیعه مسکن متاهلی”، “شهریه”، “بند ج تبصره ۹ قانون بودجه کل کشور” و “تغذیه” طبقه‌بندی می‌شود. میزان وام تحصیلی دانشجویان در سال تحصیلی کنونی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی پیوسته معادل یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود که برای سال تحصیلی آینده مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین وام تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی‌ارشد پیوسته، کارشناسی‌ارشد ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای در سال تحصیلی گذشته معادل یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود. در حال حاضر، مبلغ این وام ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین دانشجویان دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته مبلغ ۶ میلیون تومان نیز در سال تحصیلی گذشته برای وام تحصیلی دریافت می‌کردند. وام این گروه از دانشجویان با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال تحصیلی جدید رسیده است.

آمار پرداخت وام ودیعه

وام مسکن به ۳ گروه “شهر تهران”، “کلان‌شهرها” و “سایر شهرها” تقسیم می‌شود، در سال تحصیلی گذشته، میزان وام مسکن در پایتخت معادل ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. در سال تحصیلی جدید، این مبلغ معادل ۳۵ میلیون تومان است. وام مسکن متاهلی در کلان‌ شهرهای ایران برای سال تحصیلی گذشته معادل ۲۶ میلیون تومان بود؛ مبلغ این وام در سال تحصیلی جدید ۳۰ میلیون تومان است. همچنین مبلغ این وام در سایر شهرهای ایران در سال گذشته تحصیلی، مبلغ ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که با افزایش ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی معادل ۲۵ میلیون تومان برای سال تحصیلی جدید است.

میزان وام شهریه در سال گذشته تحصیلی برای مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی‌ناپیوسته معادل ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. این مبلغ در سال تحصیلی جدید معادل ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است.وام دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی‌ارشد پیوسته، کارشناسی‌ارشد ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای در سال تحصیلی گذشته نیز به میزان ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود. این مبلغ در سال تحصیلی آتی با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به مرز ۳ میلیون تومان رسیده است. همچنین مبلغ وام شهریه دانشجویان دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته در سال گذشته تحصیلی معادل ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. این مبلغ در سال تحصیلی جدید نیز همان ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وام 500 میلیون تومانی بانک ملت

مشتریان بانک ملت به منظور کمبود نقدینگی این امکان را دارند تا با ایجاد میانگین حساب مناسب، تا سقف 500 میلیون تومان از طرح «شایان» وام دریافت کنند.

به نقل از رده، اشخاصی امکان دریافت وام 500 میلیونی بانک ملت را دارند که حداقل 1 ماه از خواب سپرده‌شان در یکی از شعب این مجموعه گذشته باشد. سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین 8 تا 18 درصد اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند براساس اعتبار شغلی اعتبارسنجی می‌شوند. علاوه بر این، متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی هم داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود وام 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

بانک ملت از ادغام چندین بانک قدیمی تشکیل شد و از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در حال حاضر در قالب سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی و طرح‌های اعتباری به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک علاوه بر این موارد، مسئولیت اجتماعی زیادی دارد و برای انجام آن گام برمی‌دارد.

تقدیر رئیس جمهور سابق از این بانک، کسب مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، دریافت گواهینامه کنترل کیفیت از موسسه بین المللی مودای، کسب مقام نخست در بین‌ بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌ها در سال 1382 و … بخشی از دستاوردهای این مجموعه طی سال‌های فعالیت آن است./کاماپرس

بانک‌ها در پایان مهر ماه امسال، 38 درصد بیشتر از پایان سال قبل تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌اند.

بررسی جدیدترین آمار عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور در پایان مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که مانده تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری ۴۱۲۵۶.۶ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به اسفند سال ۱۴۰۰ که ۳۵۴۰۸.۸ هزار میلیارد ریال بود ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.

همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰.۴ درصد از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری قرض‌الحسنه را تشکیل داده و حجم عمده عملکرد تسهیلاتی بانک‌ها مربوط به مرابحه با ۳۷.۸ درصد و فروش اقساطی با ۱۴.۲ درصد است.

به لحاظ عددی در پایان اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ معادل ۴۲۸۳.۱ هزار میلیارد ریال از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور قرض‌الحسنه بوده که این میزان نسبت به اسفند ماه سال قبل که ۳۰۹۱.۷ هزار میلیارد ریال بوده، ۳۸.۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.