کد خبر : 31439 / /
/

بهاره رهنما | بهاره رهنما ازدواج مجدد

شانس بازیگر ایرانی در ازدواج حسادت سلبریتی ها را برانگیخت | تفریح فوق لاکچری بهاره رهنما با همسر سومش +عکس سورپرایز همسر جدید

تفریح لاکچری بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه و جنجالی سینمای ایران را مشاهده می کنید. خانم بازیگر در این عکس سوار بر یک هلیکوپتر در حال گردش بر فراز آسمان تهران می باشد. او چند ماه پیش از همسر دومش حاجی نیز جدا شد

شانس بازیگر ایرانی در ازدواج حسادت سلبریتی ها را برانگیخت | تفریح فوق لاکچری بهاره رهنما با همسر سومش +عکس سورپرایز همسر جدید

بهاره رهنما فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما بازیگر حاشیه ساز ایرانی است.دو ازدواج بهاره رهنما به طلاق ختم شد.ازدواج دوم بهاره رهنما با مرد پولدار حاشیه ساز با طلاق پاسان بافت.

بهاره رهنما

ماجرای ازدواج اول بهاره رهنما

 او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. از جمله فیلمنامه‌های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود.

او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. و از او نیز طلاق گرفت.

بهاره رهنما

بهاره رهنما چگونه با همسردومش آشنا شد؟

همسری که با هواپیمای شخصی برای فاتحه خوانی مزار مادرش رفته است ! امیرخسرو عباسی یک فعال اقتصادی است که به واسطه کارش با بهاره رهنما ارتباط داشت (بهاره رهنما مدل تبلیغاتی شرکتش شده بود) و بعد از مدتی که آنها به شناخت از هم رسیدن اقدام به ازدواج کردند. ازدواج بسیار جنجالی که تا الان حاشیه های آن به همراه بهاره رهنما است.

 

طلاق های بهاره رهنما از شوهرانش

بهاره رهنما در این سال ها حواشی زیادی داشته است زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید . بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است . او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت . بهاره رهنما چند ماه گذشته پدرش را از دست داد و داغدار شد او در برنامه شام ایرانی نیز حواشی زیادی داشت و با فلور نظری و مریم امیرجلالی بحث کرد که ویدیویی از او نیز در فضای مجازی وایرال شد . رهنما در زمان زندگی مشترکش با پیمان قاسمخانی نیز حواشی ای داشت او در اکثر فیلم های همسرش ایفای نقش کرده بود .

بهاره رهنما هم اکنون در ترکیه به سر می برد . بهاره رهنما در این سفر مثل همیشه جنجال در اینستاگرام ایجاد کرد . بهاره رهنمابا لایو های خود در اینستاگرام از تلاشش برای ساخت زندگی گفت و عنوان کرد بعد از 17 سال کار کردن الان وقت خوش گذرانی اش شده است . اما نکته جالب این سفر بهاره رهنما نبود حاجی بوده است . پیج های مختلف از جدایی بهاره رهنما و حاجی خبر دادند باید دید ایا این مسیله صحت دارد یا خیر در ادامه تصاویری از بهاره رهنما در ترکیه را می بینید . /رصداقتصادی
بهاره رهنما
شغل های مختلف بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

کاهش وزن بهاره رهنما

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد.

بهاره رهنما

حواشی بهاره رهنما

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

 همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.