کد خبر : 28857 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه امامی | قیمت سکه و طلا

افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه |‌ سکه به مرز 16 میلیون تومان رسید | قیمت سکه و طلا، قیمت دلار امروز ۱۱ آبان

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۳۸۷هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه |‌ سکه به مرز 16 میلیون تومان رسید | قیمت سکه و طلا، قیمت دلار امروز ۱۱ آبان

قیمت سکه امروز 10 آبان ۱۴۰۱مشخص شد. رشد قیمت سکه ناشی از تلاطمات بازار دلار است برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر می تواند بر قدرت معامله گران افزایشی قیمت سکه بیفزاید. عده ای از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که قیمت جهانی طلا و دلار آمریکا همواره بر روی قیمت سکه تاثیر مستقیم دارد در نوسانات شدید بازار ارز قیمت سکه دچار حباب می شود که خرید سکه  در این مواقع با ریسک فراوان همراه است.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۳۸۷هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 387 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 14 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 15 میلیون و 700 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 8 میلیون و 500 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 5 میلیون و 500 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 3 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 6 میلیون و 10 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1653 دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار 29 هزار و 4 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 28 هزار و‌ 715 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 29 هزار و 4 تومان و قیمت خرید یورو نیز 28 هزار و 715 تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: چهار‌شنبه 11 آبان 11:25

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

29 هزار و 4 

قیمت یورو (صرافی بانکی)

29 هزار و 4  

بروز رسانی: چهار‌شنبه 11 آبان 11:25

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  14  میلیون و 800 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

15  میلیون و 700 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

8 میلیون و 500 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

5  میلیون و 500 هزار

قیمت سکه گرمی

3 میلیون و 250 هزار

بروز رسانی: چهار‌شنبه 11 آبان 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 387 هزار

مثقال طلا

6 میلیون و 10 هزار

انس طلا(دلار)

1653

قیمت سکه

پیش‌بینی قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ آبان/ پول‌های سرگردان وارد بازار جدید شد؟

قیمت سکه در دو روز گذشته نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان افزایش داشت. این رشد قیمت طلا و سکه ناشی از تلاطمات بازار دلار است. امروز هر سکه طرح جدید در حدود به ۱۵ میلیون ۶۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد. روند قیمت طلا در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در سومین روز متوالی بر مدار رشد قیمت قرار گرفت. در حالی که قیمت دلار در بازار معاملات تهران طی ۲ روز گذشته رشد نزدیک به ۵۰۰ تومانی قیمت را پشت سرگذاشت متعاقب آن قیمت طلا و سکه نیز کانال‌های جدیدی را تجربه کرد.

انس جهانی طلا دیروز بر خلاف روزهای ابتدایی هفته ۲۲ دلار رشد داشت و این سیگنال هم‌سو با رشد قیمت دلار در بازار معاملات تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی را بیش از ۳۵۰ هزار تومان افزایش داد.

قیمت سکه | در حال حاضر قیمت هر انس طلا ۱,۶۵۴٫۵ دلار است.

به نظر می‌رسد سیگنال مساعد بازار بورس در روز جاری نیز نتوانسته مانعی برای خروج سرمایه از این بازار و سرریز شدن پول به بازار طلا و دلار باشد.

تحلیلگران بازار طلا با امید به ثبات قیمت، روند افزایش تقاضا را برای آینده بازار طلا متصور بودند اما با جریان فعلی قیمت طلا و سکه اگر سرمایه‌ای نیز به این بازار وارد می‌شود جنبه طولانی مدت و از میان رفته ارزش پول را دارد.

سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۵ میلیون و ۶۲۴ هزار تومان رسید و با رشد قیمت بیش از ۳۵۰ هزار تومان نسبت به روز  دوشنبه در بازار معامله شد. قیمت سکه طرح قدیم هم به ۱۴ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان رسید و  این قطعه از سکه نیز نزدیک به ۲۵۰ هزار تومان رشد قیمت داشت. هر چند قیمت سکه و طلا در لحظه نگارش این گزارش قیمت‌های ذکر شده بود اما نوسان قیمتی اندکی رو به بالا و اندکی رو به پایین را نیز داشت.

قیمت سکه | حباب قیمت سکه باز بزرگ شد

نیم سکه و ربع سکه هر کدام به قیمت‌های ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیدند و هر یک ۷۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند. سکه گرمی امروز رشد قیمت نداشت و با نرخ ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مانند روز گذشته در بازار معامله شد.

حباب سکه گرمی هم مانند روزهای گذشته رشد قیمت داشت و بیشترین رشد قیمت حباب سکه مربوط به همین قطعه سکه بود و با نزدیک به ۱۳۰ هزار تومان افزایش قیمت، حباب سکه طرح جدید به نزدیک ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. حباب نیم سکه و سکه گرمی اما با وجود افزایش قیمت، روند نزولی در حدود ۳۰ هزار تومانی را داشتند.

امروز هر مثقال طلا نیز به محدوده ۶ میلیون تومانی نزدیک شد و با افزایش حدودی ۷۵ هزار تومانی قیمت با نرخ حدودی ۵ میلیون و  ۹۶۲ هزار تومان معامله شد. قیمت هر گرم طلا نیز با رشد ۱۷ هزار تومانی قیمت در حدود یک میلیون و ۳۷۷ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه | طلا حساس است

ابراهیم محمد ولی رییس اتحادیه طلافروشان درباره افزایش قیمت طلا به تجارت‌نیوز گفت: حساسیت موضوع طلا باعث شده هر اقدام دولت، اتفاقات سیاسی، اقتصادی و مالی بر این بازار اثر بگذارد به همین دلیل کاهش و افزایش در این بازار را باید در میان اخبار و رخدادهای سیاسی و اجتماعی جست و جو کرد. هر چه جو آرامی در کشور حاکم باشد بازار قیمت طلا و سکه هم آرامش بیشتری خواهد داشت.

او با اشاره به قیمت دلار و تاثیر سنتی و سیستماتیک این بازار بر روی قیمت طلا افزود: عرضه و تقاضای و سرریزشدن برخی سرمایه‌ها به بازار این روزها قیمت سکه را بالا برده است. هر چندحجم تقاضا در بازار روی موضوع مصنوعات طلا نیست. که حداقل بازار تولیدکنندگان  از این افزایش تقاضا تاثیر بگیرد. اگر ۳۰ درصد تقاضا برای مصنوعات ساخته شده باشد بالغ بر ۴۰ تا ۵۰ درصد تقاضا برای خرید طلاهای دست دوم و آبشده و سکه هست.

محمد ولی گفت: سرمایه‌گذاری در بازار طلای دست‌دوم و آبشده و سکه به دلیل کمترین ضرر در موقع فروش است پس بازار به سمت حفظ سرمایه رفته نه رشد تقاضای مردم. جو اجتماعی ایجاد شده باعث شده برخی سرمایه‌ها به سمت خرید طلا و سکه متمایل شوند و آن هم به دلیل نقدشوندگی بالا نسبت به سایر کالاها از نظر حمل و نقل راحت‌تر است .

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.