کد خبر : 14821 / /
/

شرایط فروش پیج اینستاگرام در ایران چگونه است؟

خرید و فروش پیج اینستاگرام در ایران جدیدا خیلی باب شده است. چون یکی از سریع ترین روش ها برای رشد در اینستاگرام خرید پیج اینستاگرام است. به همین دلیل پیج های آماده در اینستاگرام برای خرید و فروش زیاد هستند و درآمد افرادی که در این کار هستند خیلی خوب است.

پیج های آماده در اینستاگرام از 10 کا تا یک میلیون فالوور است که بسته به واقعی یا فیک بودن فالوورهایشان، قیمت آن ها محاسبه می شود. همین باعث می شود تا قبل از هر اقدامی برای خریدن پیج اینستاگرام به یک سری از نکات توجه کنید چون ممکن است بخواهید هزینه های زیادی را برای خرید پیج پرداخت کنید. دقیقا به خاطر قیمت بالای بعضی از پیج های واقعی اینستاگرام، ممکن است ریسک زیادی برای خریداران در بر داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد شرایط فروش پیج های اینستاگرامی در ایران صحبت کنیم. چون احساس کردیم خرید و فروش پیج های اینستاگرام خیلی زیاد شده و کلاه برداری در این موضوع بیشتر از قبل شده است تصمیم گرفتیم در این مورد صحبت کنیم و نکات مهمی که هنگام خریدن پیج اینستاگرام باید بدانید را به شما بگوییم.

 

چرا خرید و فروش پیج های اینستاگرام در ایران زیاد است؟

همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم به دلیل اهمیت بالای کسب و کارهای اینستاگرامی و مهم بودن تعداد فالوورهای پیج ها در اینستاگرام، پیج های آماده برای رشد در اینستاگرام قابل خریداری شده اند. از طرفی کسانی که مایل به پیشرفت سریع تر در اینستاگرام هستند تنها راهشان خرید پیج اینستاگرام است.

همین باعث شده تا افرادی از این فرصت برای راه اندازی بیزنس برای خود استفاده کنند. پیج هایی راه اندازی می شود، فالوور برای آن ها جذب می شود و در نهایت به کسانی فروخته می شود که قصد دارند به تازگی کسب و کارشان را در اینستاگرام شروع کنند. کسانی که زمان برایشان مهم است و نمی خواهند پروسه رشد در اینستاگرام را به صورت طبیعی طی کنند. چون ممکن است خیلی برایشان زمان بر باشد.

واقعا هم شغل پر سودی است. کلا ساخت و آماده سازی کسب و کار و فروش آن یکی از بیزینس های پولساز در دنیاست. حتی سایت های آماده برای فروش در زمینه های مختلف هم موجود است.

 

آیا فروش پیج اینستاگرام قانونی است؟

به طور کلی خرید و فروش پیج اینستاگرام جزء قوانین اینستاگرام نیست و اینستاگرام با کسانی که پیج آماده می فروشند و همینطور کسانی که پیج می خرند برخورد می کند. مثلا اگر محتوای پیج یک شبه تغییر کند اینستاگرام متوجه این می شود که پیج خریداری شده است. یا حتی تغییر مشخصات و اسم پیج هم یکی از راه هایی است که اینستاگرام متوجه این موضوع می شود.

در ایران خرید و فروش اکانت اینستاگرام باب شده است و کاری طبیعی است. اما باید هواستان به همین نکاتی که گفتیم باشد تا اینستاگرام متوجه این نشود که شما پیج را از شخص دیگری خریداری کردید. چون اگر متوجه شود مطمئن باشید پیج تان برای همیشه غیرفعال می شود و شاید هیچ راه برگشتی هم برای شما نباشد! در این صورت کل هزینه ای که برای خریدن پیج اینستاگرام کرده اید از بین می رود!

 

فروش پیج اینستاگرام چه شرایطی باید داشته باشد؟

کیفیت فالوورهای پیج

اولین و مهمترین موضوع واقعی بود فالوورهای پیج است. برای فروش پیج اول از همه کیفیت فالوورها مهم است. خیلی از پیج هایی که فروخته می شوند دارای فالوورهای فیک هستند و تعداد زیادشون هم غیرفعال یا به اصطلاح روح هستند.

 

تامین امنیت پیج

مورد بعدی هم که خیلی ضروری است تامین امنیت پیج است. اینکه رمز دو مرحله بتوان روی پیج فعال کرد یا ایمیل و پسورد اصلی همراه پیجی که فروخته می شود به صاحب جدید پیج داده شود. در غیر این صورت ممکن است پیج فروخته شده بعد از مدتی از صاحب جدید آن پس گرفته شود.

 

موضوع پیج

یکی دیگر از مهمترین شرایط در فروش پیج های اینستاگرامی موضوع پیج است. موضوع پیج باید مشخص باشد چون در غیر اینصورت بازدهی های بعد برای کسی که پیج را می خرد پایین می آید. متاسفانه اکثر افرادی که پیج میفروشند، پیج های موضوع دار ندارند. همین باعث می شود بعد از خرید پیج صاحب اصلی ضرر کند.

 

معتبر بودن فروشنده پیج

از این گذشته مهمترین چیز این است که پیج اینستاگرام مورد نظر خود را از سایتی خریداری کنید که اعتبار بالایی داشته باشد! قدیمی باشد و جزء اولین ها در این حوزه باشد. دارای نماد اعتماد و پشتیبانی فعال باشد. آدرس واقعی داشته باشد و شرکت ثبت شده باشد. چون این موارد باعث می شود تا اعتماد بیشتری پیدا کنید و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

متاسفانه خرید و فروش پیج در سایت های دیوار و شیپور زیاد شده است و افرادی به قصد سوء استفاده و کلاه برداری اقدام به فروش پیج اینستاگرام می کنند که اصلا پیشنهاد نمی شود به این سایت ها برای خرید پیج مراجعه کنید.

 

از کجا پیج اینستاگرام ارزان و واقعی بخریم؟

به طور کلی باید از سایتی پیج خریداری کنید که هم فالوورهای واقعی داشته باشد و هم قیمت پیج ها منطقی باشد. به عنوان مثال سایت های زیادی را دیده ام که پیج های دارای فالوور فیک را به قیمت پیج های فالوور واقعی می فروشند که این اصلا درست نیست!

یکی از سایت هایی که می توانید برای خرید پیج اینستاگرام از طریق آن اقدام کنید سایت همیار وب است. این سایت یکی از معتبر ترین سایت های آموزشی در ایران است که به تازگی خدمات خرید پیج اینستاگرام را به فعالیت های خودش اضافه کرده است.

 

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردیم شرایط فروش پیج اینستاگرام را به شما شرح دهیم. اگر واقعا تصمیم خود را برای خریدن پیج اینستاگرام آماده گرفته اید پیشنهاد می کنم بی گدار به آب نزنید و حتما به مواردی که در این مقاله گفته شده توجه داشته باشید.

اگر قصد خرید پیج اینستاگرام ارزان قیمت با تعداد فالوور بالا و فعال دارید پیشنهاد می کنیم به سایت همیار وب به آدرس https://hamyareweb.co/ مراجعه کنید. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. هر سوالی در مورد خرید پیج اینستاگرام داشتید حتما در قسمت کامنت ها بپرسید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.