کد خبر : 14561 / /
/

بهترین فرش ماشینی در ایران

بهترین فرش ماشینی در ایران یک انتخاب ایده آل وحرفه ای

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که بعضی از افراد از خرید آنلاین وسایل خود ابراز پشیمانی میکنند ویا حتی در انجام خریدهای حضوری خود نیز ناخشنود هستند . برای مثال میتوان از خرید فرش ماشینی برای اتاق خواب و یا پذیرایی نام برد که به جرات میتوان گفت یکی از مهمترین والبته مشکل ترین انتخاب ها برای خرید وسایل یک خانه ی کامل میباشد .اینکه  برای رسیدن به رضایت کامل از این خرید چه راهکارهایی وجود دارد و در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنید را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم تا به یک سرانجام عالی دست پیدا کنیم.

 

 

گام اول: شناخت کافی فرش ماشینی

          یکی از مهم ترین عوامل دراین خرید می باشد که تعداد زیادی از افراد با نادیده گرفتن آن خرید خود را انجام داده و بعدها از تراکم نامناسب ویا وجود حساسیت به جنس نخ بکار گرفته شده در فرش خود ابراز نارضایتی نموده اند. شناخت نوع بافت، جنس نخ تار و پود، قابلیت شست و شوی آسان ، جنس نخ خاب و میزان تراکم طولی و عرضی در انتخاب شما بسیار کمک کننده هستند .

برای نمونه نخ اکریلیک هیت ست شده  در فرش ماشینی که در مراحل خاصی همراه با بخار و گرما رسیده میشودکه در نتیجه نسبت به نور و گرما مقاوم است و همچنین  بدون پرزدهی ،فاقد حساسیت  و دارای عمر طولانی میباشد. و یا در مورد تراکم فرش که بسیاری بر این باوراند که  هرچقدر تراکم بالاتر برود بهتر است که البته این توصیه کمی مورد نقد قرار میگیرد چراکه هر فضا و محیطی تراکم خاص خود را طلب میکند برای مثال سالن پذیرایی دارای مبلمان بهتر است با فرش ماشینی 1200 شانه  مفروش شود که حالت ظریف تری به خود دارد و جلوه بخش محیط خواهد بود.

 خرید فرش ماشینی

گام دوم: مورد بررسی قرار دادن نوع دکوراسیون داخلی

          حتما با مواردی از این دست برخورد داشته اید که بعضاَ با شناخت کامل، خرید خود را انجام داده اند و سپس درآخرین مرحله ای که فرش مورد استفاده ی مشتری قرار گرفته شده متاسفانه نوع طرح و نقش و رنگ با دکوراسیون  فضا همخوانی نداشته و این مورد پرتکرار،  یکی از مشکلاتی است که گریبانگیر بسیاری از افراد  میشود . پس لازمه ی خرید بهترین فرش ماشینی مناسب شما توجه به این نکته ی مهم میباشد.

چنانچه هنگام خرید فرش ماشینی خوب جزو خریدارانی باشید که زیبایی فرش برای شما اهمیت بسیاری داشته باشد ، بهترین کار شناخت کافی طرح و رنگبندی و انواع نقوش مانند طرح و نقشهای کلاسیک همچون: افشان ، شاه عباسی ، اسلیمی، بته جقه ،درختی و... میباشد و همچنین بررسی مدرن و یا کلاسیک بودن فضای موردنظرتان برای فرش کردن و تنوع رنگی در محیط که از نکات مهم انتخاب یک طرح زیبا و بی نظیر بشمار می آیند .

بنابراین شناخت مواد بکار گرفته شده در فرش و میزان تراکم آن و نوع دکوراسیون داخلی منزل تا اینجا شدند از مهمترین عوامل خرید که در برخی مواقع ممکن است بسیار گیج کننده باشند و انتخاب را برای شما مشکل سازند !

در اینجاست که وجود کارشناسان خبره ی فرش و دکوراسیون به کمک شما می آیند .  تنها یا یک کلیک  شما میتوانید بدون زیرو رو کردن سایت های مختلف برای شناخت انواع فرش ،  نخ ، تار و پود،  طرح و نقش، بهترین قیمت ها وانواع مختلف دکوراسیون ها که چه فرش مناسب چه دکورهایی میباشد و ...  فقط با ارسال مشخصات مورد نظرخود وتصویر دکوراسیون خانه ی خود که قصد کامل نمودن آن با فرش ماشینی را دارید برای متخصصان سایت فروش بهترین فرش های ماشینی ، یک خرید عالی و مورد رضایت کامل داشته باشید.

فرش ماشینی نوعی فرش است که با استفاده از ماشین آلات صنعتی بافته می شود. در تولید فرش های ماشینی از الیاف پلی استر، آکریلیک، نایلون، پشم و ابریشم استفاده می شود. با وجود این الیاف مصنوعی، قیمت فرش ماشینی برای مصرف کننده، قیمت مناسب تری می باشد. به همین دلیل خرید فرش ماشینی همواره با استقبال بیشتری مواجه می شود.

بهترین فرش ماشینی

بهترین فرش ماشینی

به منظور خرید بهترین فرش ماشینی در نظر گرفتن چند عامل می تواند منجر به یک انتخاب مناسب شود. برخی از این عوامل در زیر آورده شده است:

  • توجه به تراکم فرش

در فرش های ماشینی منظور از تراکم فرش، تعداد گره آن در یک متر مربع از طول فرش می باشد. هر چه تراکم فرش بیشتر باشد، فرش استحکام و فشردگی بیشتری خواهد داشت.

  • بررسی شانه فرش

منظور از شانه فرش، تعداد گره آن در یک متر مربع از عرض فرش می باشد. هر چه تعداد شانه فرش بیشتر باشد، شاهد فرش ریز نقش تر و ظریف تری خواهید بود. به همین دلیل فرش ماشینی 1200 شانه زیبایی بیشتری نسبت به سایر فرش ها دارد و به نوعی بهترین فرش ماشینی محسوب می شود.

  • نوع الیاف فرش

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب بهترین فرش ماشینی نقش مهمی ایفا می کند، الیاف فرش می باشد. معمولا فرش ماشینی ابریشم و فرش اکریلیک، زیبایی و ظرافت بیشتری نسبت به سایر الیاف دارند.

خرید اینترنتی فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی

هنگام خرید فرش ماشینی با بررسی الیاف فرش، میزان شانه و تراکم فرش می توان بهترین فرش را خریداری کرد. اما یکی دیگر از راه های خرید فرش ماشینی، خرید اینترنتی فرش ماشینی می باشد. با استفاده از خرید اینترنتی فرش ماشینی می توان یک فرش را به آسان ترین روش و در کمترین زمان خریداری کرد. کافیست با بررسی مشخصات درج شده در زیر تصویر هر فرش، آن را به طور کامل بررسی کرده و خرید اینترنتی فرش ماشینی را انجام دهید.

قیمت فرش ماشینی

با توجه به افزایش قیمت ها، یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران، قیمت فرش ماشینی می باشد. مواد اولیه فرش ماشینی نسبت به فرش های دستباف، ارزان تر می باشند. علاوه بر این به دلیل استفاده از تجهیزات صنعتی، سرعت تولید هر فرش ماشینی نسبت به تولید فرش دستباف، بسیار بالاتر می باشد. بنابراین این دو عامل بر قیمت فرش تاثیرگذار بوده و باعث شده است قیمت فرش ماشینی بسیار ارزان تر از فرش های دستباف، تمام شود. در این بین، قیمت فرش ماشینی ابریشم و فرش ماشینی 1200 شانه نسبت به سایر فرش ها بالاتر می باشد. علت این امر، الیاف با کیفیت فرش ماشینی ابریشم و تراکم بالای فرش ماشینی 1200 شانه می باشد.

قیمت فرش ارزان

با بررسی قیمت های موجود در بازار می توان قیمت فرش ارزان در ابعاد 6 متری را چیزی در حدود 2.5 تا 4 میلیون تومان برآورد کرد. اما قیمت فرش ارزان معمولا به علت الیاف کم کیفیت و میزان تراکم و شانه کم، به صورت ارزان محاسبه می شود. بنابراین توصیه می شود که با در نظر گرفتن بودجه مناسب، از فرش های با کیفیت موجود در بازار خریداری نمایید.

قالی سلیمان

خرید فرش ماشینی از شرکت تولیدی و صنعتی قالی سلیمان

شرکت تولیدی قالی سلیمان از جمله مراکز معتبر فروش فرش ماشینی محسوب می‌شود که در حال حاضر مشتریان زیادی داشته و توانسته است رضایت اکثریت افراد را جلب کند. از جمله مزایای بکارگیری از این شرکت به جهت خرید اینترنتی فرش ماشینی، استفاده از الیاف درالون آلمان است که بهترین الیاف در نوع خود در دنیا می باشد. از افتخارات این شرکت داشتن نمایندگی فروش در 70 کشور دنیا است که باعث شهرت بیش از پیش فرش‌های ماشینی ایرانی شده است. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای بیش از 60 نمایندگی در شهرهای مختلف بوده که خرید فرش ماشینی با الیاف کمیاب درالون آلمان آسان کرده است.

ضمناً گفتنی است که ارسال رایگان فرش به شهرهای مختلف از دیگر مزیت‌های خرید از این فروشگاه اینترنتی فر ش قالی سلیمان به حساب می‌آید که از جمله افتخارات آن انتخاب بعنوان واحد نمونه سال در صادرات و مصرف کننده بوده است.

 

حال اگر خواهان خرید انواع فرش ماشینی با قیمت فرش مناسب و کیفیت عالی هستید، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده، با مشاوران تیم تخصصی فروشگاه اینترنتی خرید  قالی سلیمان ارتباط برقرار کنید.

بهترین فرش ماشینی ابریشم

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.