کد خبر : 984 / /
/

دربی 99/چرا محمود فکری کارت زرد گرفت؟+فیلم

دربی ۹۴؛ اعتراض محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنار زمین که کارت زرد را برای او به همراه داشت.

دربی 99/چرا محمود فکری کارت زرد گرفت؟+فیلم

دربی 99  در تاریخ 22 دی ماه برگزار می شود.دربی 99 در حالی برگزار می شود که استقلال در صدر جدواپل لیگ قرار دارد. دربی 99 پس از بازماندن پرسپولیس از جام آسیا برگزار می شود. دربی 99 احتمالا با داوری رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد. اخبار دربی 99 را با ما دنبال کنید.

کری خوانی در دربی 99

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

کانون هواداران دو تیم با توجه عدم حضور هواداران برای حمایت از تیم‌های محبوب خود، طرح‌های موزاییکی، پرچم و نماد دو باشگاه را در ورزشگاه آزادی نصب کردند.

استقلالی‌ها دو ستاره قهرمانی آسیا را روی سکوهای آزادی نمایان کردند و برای رقیب کری خواندند. البته عدد ۷۵ هم به نشانه قدمت باشگاه استقلال در کنار این ستاره‌ها به چشم می‌خورد. پرسپولیسی‌ها هم پرچم‌های بزرگ همیشه را روی سکوهای روبروی جایگاه در طبقه اول پهن کرده‌ و در طبقه دوم یک پروژه موزاییکی را قرار داده‌اند. روی طرح امروز سرخ‌ها کری‌خوانی جالبی هم دیده می‌شود: «ما همیشه بالا هستیم.»

دربی 99 را ببرید

بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای خبر فوت هوادار یاسوجی پرسپولیس به خاطر ایست قلبی جامعه فوتبال را به شوک فرو برد. یحیی گل‌محمدی هم به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس با حضور در منزل آن مرحوم مدال نایب قهرمانی آسیا و پیراهن پرسپولیس را به همسر و فرزند آن هوادار اهدا کرد.

دربی 99

حالا و در آستانه دربی سام پسر هوادار فوت شده پرسپولیس با ارسال پیامی به اردوی پرسپولیس به آن‌ها روحیه داد. او در این پیام خطاب به یحیی و بازیکنان پرسپولیس گفت: به خاطر پدرم دربی را ببرید تا روحش شاد شود.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی فردا (دوشنبه ۲۲ دی ماه) ساعت ۱۶: ۳۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که کمیته داوران فدراسیون تیم داوری این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد:

داور: رضا کرمانشاهی

کمک داوران: آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی

کمک داور اضافی ۱ و ۲: بیژن حیدری – وحید کاظمی

داور چهارم: حسن یوسفی

ناظر: محمدرضا فلاح

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی قرار بود در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار شود که به دلیل بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس این مسابقه لغو شد.

اکنون سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر داد تا روز شنبه هفته آینده تاریخ این دیدار مشخص خواهد شد.

وریا غفوری  بازیکن  تیم فوتبال استقلال  در خصوص مسابقه دربی94، اظهار داشت: ۷ بار در دربی به میدان رفته‌ ام و مسابقه‌ای که در آن گل زدم خاطره خوبی برایم بود. دربی برای بازیکنان و هواداران اهمیت دارد. یک بازی خوب می‌تواند اسم بازیکن را بزرگ کند. بازیکنان می توانند راه ده ساله را در یک شب طی کنند. زمان شفر یک بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام دادیم که شکست خوردیم اما هواداران ما را تشویق کردند.

پیام وریا غفوری برای دربی 99

او افزود: زمانی که کادر فنی جدید به یک تیم اضافه می‌شوند زمان می‌برد تا در تیم جا بیفتند و نظر هواداران را جلب کنند. اکنون کادر فنی توانسته اعتماد هواداران را جلب کند. در چند مسابقه آخر خوب کار کردیم و در حال حاضر صدرنشین هستیم. آرامش خوبی در تیم وجود دارد. امیدوارم این عملکرد تداوم داشته باشد و تا انتها با همین فرمان جلو برویم.

دربی 99

دربی 99  چه خبر است؟

کاپیتان استقلال در ادامه بیان کرد: دوست دارم تا زمانی که می‌توانم خوب بازی کنم در استقلال بمانم. شاید ۳ سال دیگر با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

او درباره کاندیدا شدن علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: خوشحال هستم که یک نفر از جنس خودمان وارد مدیریت فوتبال می‌شود. افرادی که در دل فوتبال بوده اند با درد این رشته آشنا هستند و می‌توانند کمک کنند.

وریا غفوری در مورد کارلوس کی‌روش و وینفرد شفر گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای، مدیر تمام عیار و برنامه ریز قوی بود، اما بزرگ ترین حسرت را بر دل من گذاشت. وقتی اسمم از فهرست جام جهانی خط خورد احساس کردم حقم خورده شده است و این موضوع هیچ وقت از ذهنم پاک نمی‌شود. شفر را خیلی دوست داشتم و کار کردن با او راحت بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.