کد خبر : 4124 / /
/

سردار آزمون در لباس دامادی+سلفی عاشقانه سردار آزمون و همسرش

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است سردارآزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد استوری سردار ازمون به همراه همسرش را در ادامه مطلب مشاهده می کنید .

سردار آزمون در لباس دامادی+سلفی عاشقانه سردار آزمون و همسرش

سردار آزمون   (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است  سردار آزمون  در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.از باشگاه هایی که  سردار آزمون  در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال روستوف ، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد.

مهاجم ملی پوش کشورمان گفت: اگر پیشنهادی آمده باشد، قطعا باشگاه از آن خبر دارد. واقعا نمی‌دانم بین باشگاه‌ها چه اتفاق‌هایی افتاد و چه مذاکره‌هایی انجام شد. من اگر هم در جریان باشم حرفه‌ای نیست که ریز آن را بگویم.

 سردار آزمون این روزها در ترکیب زنیت جا افتاده و به همان مهاجم سابق تبدیل شده، با این تفاوت که از نظر بدنی و فیزیکی نیز پیشرفت داشته و این بخش مهم را نیز به فوتبال خود اضافه کرده. گپ با او به چند دلیل جالب است. اول گلی که در ثانیه 11 وارد دروازه اورنبورگ کرد و سپس پیشنهادهایی که دریافت کرده و البته بحث ازدواجش در سال 98. اتفاقی مهم برای مهاجمی که در 24 سالگی اوج گرفته است.

اول از همه برویم سراغ گلی که در ثانیه 11 وارد دروازه اورنبورگ کردی. اجازه می‌دادی بازی شروع می‌شد و بعد گل می‌زدی سردار.

سردار آزمون

سردار آزمون

گل جالبی بود و همیشه در ذهنم می‌ماند. مربیان ما بازی حریف را آنالیز کرده و نکته‌هایی را به ما گوشزد کردند. یکی از آنها اعتماد به نفس بالای هافبک دفاعی اورنبورگ بود. به ما گفتند او به دلیل همین اعتماد به نفس، امکان دارد اشتباه کند و توپ را لو بدهد. ما هم در همان آغاز بازی روی او فشار آوردیم و نتیجه‌اش توپ‌ربایی و پاسی بود که هم‌تیمی‌ام به من داد و دروازه اورنبورگ را بغل پا باز کردم. این گل را با برنامه زدیم و می‌دانستیم که می‌شود از این راه به دروازه اورنبورگ رسید.

این گل البته سر و صدای زیادی به راه انداخت. بخصوص در روسیه که تاریخی هم شد و تو سریع‌ترین گل تاریخ زنیت را به ثمر رساندی. در جریان این تعریف و تمجیدها قرار گرفته‌ای؟

اگر تعریف و تمجیدها خوب است باید خدا را شکر کنم. فکر کنم در این فصل و همچنین تاریخ زنیت سریع‌ترین گل را زده‌ام. فکر می‌کنم در تاریخ لیگ روسیه و از نظر سرعت در به ثمر رساندن گل، بعد از اینکه در رده دوم قرار دارم. اینکه نام من در تاریخ باشگاه زنیت ثبت شد اتفاق مهمی بود که خوشبختانه برایم رقم خورد.

تفاوتی که در بازی تو احساس می‌شود، شرایط بدنی و فیزیکی‌ات است که بهتر از قبل شده. این را در جام ملت‌های آسیای 2019 دیدیم و حالا هم در لیگ روسیه مشاهده می‌کنیم. چه کرده‌ای با خودت که اینقدر از نظر فیزیکی آماده شده‌ای؟

من هر سال بزرگتر می‌شوم و دوست دارم پیشرفت کنم. من بدنساز اختصاصی دارم و در باشگاه زنیت هم همه روزه کار می‌کنم تا بدنم آماده‌تر شود.

منبع:ایلنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.