کد خبر : 405 / /
/

مهدی طارمی برای پیوستن به پورتو 100میلیارد گرفت!+جزئیات

باشگاه پورتو مبلغ دقیق بازیکنان جدید خود در این فصل را اعلام کرد.​

مهدی طارمی برای پیوستن به پورتو 100میلیارد گرفت!+جزئیات
مهدی طارمی متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر است.مهدی طارمی  بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است. مهدی طارمی برای باشگاه پورتو پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی هنگام عضویت در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور داشت.

به نقل از روزنامه «رکورد» پرتغال، باشگاه پورتو جزییات درآمد و هزینه‌های خود را در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد.

بخشی از این گزارش به مهدی طارمی مهاجم ایرانی اختصاص دارد که می‌توان گفت از جمله خریدهای با ارزش پورتو بوده است.

مهدی طارمی

طبق خبرهای منتشر شده، پورتو مبلغ ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار یورو برای ۸۵ درصد از انتقال طارمی که فصل قبل در تیم ریوآوه بازی می‌کرد، هزینه کرده است.

گران‌ترین خرید پورتو هم «اوانیلسون» مهاجم برزیلی با مبلغ ۸ میلیون و ۷۹۷ هزار یورو بوده است

طارمی بازدید از پورتو را بالا برده

اوجوگو در گزارشی عنوان کرد که مهدی طارمی با درخشش خود توانسته به شخصیتی محبوب بدل شود و میزان بازدید کنندگان صفحات مجازی پورتو را افزایش دهد.

اوجوگو در خبری اختصاصی عنوان کرد که درخشش و موفقیت طارمی در پورتو باعث شده تا بسیاری از طرفداران ایرانی در صفحات مجازی پورتو را دنبال کنند و باعث افزایش بازدید شوند.

روزنامه پرتغالی عنوان کرد که طارمی به شدت از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همچنان در حال پیشرفت در این مسیر است. او توانسته دنبال کننده‌های زیادی را به باشگاه پورتو اضافه کند و باعث علاقه‌مند شدن طرفداران به این باشگاه شود. 

طارمی به عنصر اصلی پورتو لقب گرفته و توانسته در ۲۵ بازی برای این باشگاه  در ۲۰ گل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اثر گذار باشد.

مهدی طارمی

احترام مهدی طارمی به میناوند

مهدی طارمی شب گذشته و در بازی پورتو مقابل ریوآوه ستاره تیمش بود و موفق شد یک پاس گل بدهد و جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خودش کند. او پس از پایان بازی با شماره 25 پورتو به روح مهرداد میناوند ادای احترامی کرد.

مهدی طارمی

گلزنی مهدی طارمی

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرتغال بامداد شنبه پورتو برابر ژیل ویسنته قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد.

گل نخست پورتو را خسوس کرونا در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. در نیمه دوم مهدی طارمی که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت در دقیقه ۸۸ گلزنی کرد.

پورتو با این پیروزی به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. حریف تیم پرتغالی در این مرحله براگا خواهد بود.

در یکی از بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ پرتغال شب گذشته تیم پورتو به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود اسپورتینگ به پایان رسید. به این ترتیب پورتو از رسیدن به فینال بازماند و حذف شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو به دلیل محرومیت، در بازی شب گذشته غایب بود و پورتو در شب گلزنی «موسی ماره‌گا» نتوانست از سد حریفش عبور کند. البته گل ماره‌گا در شرایطی به ثمر رسید که این بازیکن از میانه‌های زمین توپ را با خودش تا محوطه جریمه اسپورتینگ رساند و سپس با یک ضربه آرام دروازه حریف را باز کرد.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، امشب تیم‌های بنفیکا و براگا به مصاف هم خواهند رفت و برنده این بازی حریف اسپورتینگ در فینال خواهد بود.

محرومیت مهدی طارمی 
تیم فوتبال پورتو امشب در دیدار حساس جام اتحادیه پرتغال به مصاف تیم اسپورتینگ لیسبون می‌رود.

تیم پورتو در این مسابقه مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار نخواهد داشت. طارمی در بازی گذشته پورتو در لیگ پرتغال برابر بنفیکا با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و محرومیت او در جام اتحادیه اعمال می‌شود.

فدراسیون فوتبال پرتغال هم شب گذشته به صورت رسمی نام مهدی طارمی را در لیست محرومان این مسابقه قرار داد.

مهدی طارمی
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین لژیونر هفته اخیر قاره کهن را انتخاب کند.

امروز(پنجشنبه) با اتمام نظرسنجی مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو با کسب ۸۰ درصد آرا با قاطعیت به عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا انتخاب شد.

مهدی طارمی

سامان قدوس(برنتفورد انگلیس)، علی قلی زاده(شارلروابلژیک) و شهریار مغانلو(سانتاکلارا پرتغال) در این نظرسنجی حضور داشتند که به ترتیب در رده سوم تا پنجم قرار گرفتند.

بازی مهدی طارمی در لیگ پرتغال 

دو تیم مدعی پورتو و بنفیکا در لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. در این دیدار که در خانه بنفیکا برگزار می‌شد، ابتدا این قرمزپوشان بودند که به گل دست یافتند، اما در ادامه ستاره ایرانی پورتور اجازه نداد شاگردان سرخیو کنسیسائو بازنده از زمین خارج شوند و پاس کرونا، همتیمی‌اش را به زیبایی تبدیل به گل کرد.

مهدی طارمی

گل مهدی طارمی مقابل بنفیکا

این پنجمین گل مهدی طارمی در ۴ بازی اخیر پورتو بود. ستاره ایرانی پورتو، اما دیشب در اواسط نیمه دوم با تکل خشنی که روی پای مدافع حریف زد، با تصمیم داور و بررسی ویدئوچک از زمین اخراج شد تا شب پرماجرایش خیلی پایان زیبایی نداشته باشد.

طارمی به خاطر تکل خطرناک و کارت قرمزی که گرفت در صفحه توییتری خود از هواداران و همبازیانش در پورتو عذرخواهی کرد.

ویدئو گلزنی مهدی طارمی و شادی عجیب مقابل بنفیکا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.