کد خبر : 2334 / /
/

علی پروین بر سر مزار علی انصاریان+عکس لو رفته

علی پروین،اسطوره پرسپولیس همراه با آرش ظلی پور،مجری سیما بر سر مزار زنده یاد علی انصاریان حضور پیدا کرد.

علی پروین بر سر مزار علی انصاریان+عکس لو رفته

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران است.علی انصاریان چند روزی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود. علی انصاریان در بیمارستان وضع نرمالی را طی می کرد و حالش رو به بهبود بود که به یکباره خبر فوت آن پخش شد. علی انصاریان مهمان برنامه همرفیق بود. علی انصاریان برای همیشه دار فانی را وداع گفت.بیش از دو ماه از درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال پرسپولیس می گذرد و علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس صبح امروز به همراه آرش ظلی پور مجری صدا و سیما بر سر مزار شماره 8 سابق سرخ ها حاضر شد.

بزرگترین حسرت من برای علی انصاریان...

در این چند هفته اتفاقات خیلی تلخی برای همه ما رخ داد. روح هر دو تایشان شاد. این یک تلنگری به ما می زند که زندگی خیلی کوتاه است و هیچ چیزی ارزش انقدر دویدن و حرص خوردن را ندارد. همه نبودشان حسرت است ولی بزرگترین حسرت من برای علی نبودنش در جشنواره (فیلم فجر) و ندیدن فیلم اش بود. چون این اتفاق برای اولین بار برای علی افتاد و واقعا جای تاسف داشت و مرا غمگین کرد.

علی انصاریان/حمایت پیشکسوتان پرسپولیس پس از حواشی جشنواره

به من خیلی زیاد لطف داشتند. من واقعا کار خاصی نکردم. واقعا حضور در صحنه فیلمبرداری کار بسیار وقت گیری است و این گونه نیست که شما یک روز اجازه بگیری و نروی ولی واقعا از ته قلبم دوست دارم که سر تمرین تیم پیشکسوتان حضور بیابم و همه عزیزان را ببینم. علاوه بر اینکه یکسری از دوستان هم نسل های خودم هستند یکسری هایشان اسطوره های زمان بچگی من بودند.افشاگری حامد اژدری داماد علی انصاریان از قصور پزشکی در فوت وی: علی برو نبود، برنامه معروف بهم زنگ زد گفت علی مُرد؟ کی میمیره؟ بگو ما بیایم مصاحبه کنیم.آرش ظلی پور با انتشار این ویدیو نوشت : ‎امروز دقایقى قبل از اینکه سنگ مزار على رو عوض کنن ،ننه على کنار پسرش نشست و درد دل کرد.. ٢ روز دیگه میشه چهل روزه که على رفته و این داغ نه تنها سرد نشده که هر روز داره بیشترم میشه... ننه على روزاى سختى رو داره سپرى میکنه... البته دختر و پسرش و دامادش کنارش هستن اما غم از دست دادن پسر اونم پسرى مثل على به این زودى ها فراموش شدنى نیست.چندی پیش آسیه اسدزاده بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است و متنی احساسی در این خصوص منتشر کرد. اما این رفتار خانوم بازیگر واکنش تند خانواده علی انصاریان را به دنبال داشت و آن ها این موضوع را قویا تکذیب کردند.حال مادر علی انصاریان در واکنش به این حاشیه که برای فرزند مرحومش به وجود آمده واکنش نشان داده است. ننه علی در این خصوص گفت:چرا آخه این حرف ها رو می زنن؟ مگه اینا از خدا ترس ندارن؟ مگه پدر و مادر بالای سرشون نبوده؟! علی همه چیز زندگیش رو برای من تعریف می کرد. هرچی اتفاق می افتاد بهم می گفت. حالا هر روز یکی می گه من نامزدش بودم. علی کجا نامزد داشت؟! من و علی عاشق و معشوق بودیم باهم. مگه می شه علی نامزد داشته باشه و من ندونم. اینا از خدا نمی ‍ترسن دروغ می گن!بهنام ابوالقاسم پور در برنامه صبحی دیگر گفت: دروغ می گفتند که حال علی انصاریان خوب است و خودش غذا می خورد.علی کریمی در یک برنامه‌ اینترنتی که درباره برنامه‌های انتخاباتی خود برای ریاست فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، از ماجرای تلخ دادن خبر فوت انصاریان به مادر ایشان گفت.
ابوالقاسم پور نوشت:

پیام ننه علی به دوستداران علی و مردم خوبمون

ممنونم از همه مردم که برای علی سنگ تمام گذاشتند. تشکر می کنم از همه مردم خوبمون برای علی و مهرداد زیارت عاشورا بخوانید. ان شالله سرفرصت از تمام مردم قدردانی می کنم

گفتگو با رضا صادقی درباره علی انصاریان 

حالا رضا صادقی که از دوستان نزدیک و صمیمی انصاریان بود، گفتگویی در این باره انجام داده که می خوانید:

برنامه ای که با «علی انصاریان» میهمان بودید حسرت بزرگی را برای همه به همراه داشت.

چه بگویم، خیلی ناراحت کننده است و نمی توانم درباره این موضوع حرف بزنم.

به طور حتم با دیدن این برنامه افسوس بزرگی خوردید.با رفیق خود در برنامه ای حاضر شدم و کلی خاطرات خوب را با هم مرور کردیم، خندیدیم و از کنار با هم بودن لذت بردیم. من دوست داشتم این برنامه را با خود علی انصاریان تماشا می کردم اما نشد که نشد.

رفاقت شما با علی انصاریان به چند سال پیش بر می گردد؟

همان طورکه در برنامه گفتیم رفاقت ما به دو دهه پیش بر می گردد. در این سال ها رفاقت خوبی با یکدیگر داشتیم و همیشه با افتخار گفته ام علی انصاریان یکی از بهترین و عزیزترین دوستان من بوده است. او اگرچه از دنیا رفت اما نام و یادش تا ابد در قلب من حک شده است.یکی از تلخ ترین آیتم های این برنامه لحظه ای بود که علی انصاریان پس از خواندن آهنگ وایسا دنیا وایسا دنیا گفت ای کاش دنیا می ایستاد و آدم می تونست جایی پیاده شه.من از اول این برنامه تا لحظه آخر اشک ریختم، وقتی این صحنه را دیدم غم و ناراحتی ام صد برابر شد. دنیا ایستاد و علی عزیز پیاده شد. من فقط از خدا یک چیز می خواهم.

مادر او غم بزرگی را این روزها تجربه می کند و از خداوند بزرگ می خواهم به او صبر بدهد و کمک کند تا این روزهای تلخ برای او پشت سر گذاشته شود هر چند غم علی تا پایان عمر با مادر و خانواده عزیز وی خواهد بود.ممکن است روزی آهنگی برای علی انصاریان بخوانید.

نمی دانم، در حس خودم نمی گنجه کسی که در تمام آهنگ ها کنارم بود دیگر نیست و باید روزی برای او آهنگ بخوانم.شیخ حسین انصاریان روحانی مشهور ایرانی از علت محبوبیت برادرزاده اش علی انصاریان را محبت به پدرش که یکسال درگیر سرطان بود و تنها نگذاشتن مادرش دانست.
آخرین فیلم علی انصاریان 

علی انصاریان و الناز حبیبی در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی هم بازی بودند.

الناز حبیبی بازیگر نقش اصلی فیلم رمانتیسم عماد و طوبی که در بین 16 اثر راه یافته به جشنواره فیلم فجر بودند، حضور داشت در اینستاگرام خود عکسش با علی انصاریان را منتشر کرد.

الناز حبیبی اینطور نوشت: بابای طوبا یک هفته شد.

علی انصاریان که چند روز پیش به علت بیماری کرونا جانش را از دست داد در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی نقش پدر الناز حبیبی را بازی می کرد. علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران که هفته گذشته از دنیا رفت و فوتبالدوستان و مردم ایران را داغدار کرد پیش از این در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی و به همراه رضا صادقی حاضر شده بود و دست تقدیر اینگونه خواست که این برنامه زمانی منتشر شود که او دیگر در بین ما نیست. 
علی انصاریان در برنامه همرفیق:

* یک فیلم در جشنواره فجر دارم که کار آقای روئین تن است. این الان گریم خوبی است که دارم، شبیه شعبان بی مخ شدم.

* شاید خیریتی در کرونا است، ما الان قدر دست دادن، بغل کردن، صورت همدیگر را دیدن، بوسیدن همدیگر را از دست دادیم. * کسی که ممنوع الکاری بهش نخورده باشد مرد نیست! چطور آن که شکم ندارد مرد نیست. من بارها ممنوع الکاری به ما خورده است. امیدوارم به شما هم بخورد خیلی حال می دهد، هیچ  جا راهت نمی دهند، نه پول داری نه هیچی، هیچکی سراغت نمی گیرد. رکورد دار ممنوع کاری رضا صادقی است.

* اگر مسئول بودم با مردم رفاقت نمی کردم. مگر مسئولان با مردم رفاقت کرده اند؟ اگر من بودم می رفتم کانادا. بدی من این است که حرف راست می زنم.

* حالم بهم می خورد از برنامه رامبد. همه داشتند می مردند رامبد می گفت حالتان چطور است؟ همه زوری می گفتند عالی! دلار 15 هزار تومان شده حالتان چطور است؟ عالی!. دلار 20 هزار تومان شده، حالتان چطور است؟ عالی. 5 نفر می مردند. بورس خورد زمین چه عالی! باید بگویند عالی نیست و راستش را بگویند. من برای چی مسئول نمیشم؟ مسئول سه تا گوسفند هم نمیتوانم باشم بگویند ببر آنطرف خیابان. چه برسد به یک مملکت. * من فوتبال بازی می کردم اینها را می دیدم. شهاب حسینی الگوی خیلی خوبی برای من شد. اجرا آن هم برنامه زنده، یک قدرت عجیب و غریبی می خواهد. کلمات را کجا به کار ببری، کجا به کار نبری. اجرا خیلی به من کمک کرد بتوانم فن بیان خوبی در کار داشته باشم. شهاب حسینی جز اولین کارهایی بود که ثابت کرد در اجرا فن بیان متفاوتی داشته باشیم. آن وقت اجراها همه اش این بود: «سلام، وقت شما بخیر.» شهاب آمد همه این مسائل را ترکانوند.

* معلم هایتان شما را می زدند؟! خیلی بد بود دوره ما. خط کش بود خودکار لای دست می زدند. مادرم می آمد و می گفت بزنید آدم بشود. یادم نمی رود خیلی کتک خوردم در مدرسه. 

* دوره کودکی ما دوره مسخره ای بود برنامه کودک یادت هست؟ سمندون! چرا؟ خونه مادربزرگه اینقدر زشت بود آدم می ترسید. چوبین یادت هست؟ برانکارد بود چی بود؟ الستون ولستون چی بود؟ از ترس سمندون یکسال زیر زمین خودمان نمی رفتم. شاخ داشت.

سید محمدرضا هاشمیان درباره شایعات پیرامون درگذشت مهرداد میناوند اظهار داشت: من بصورت مستقیم پزشک معالج مرحوم میناوند نبودم چون ایشان در یک بیمارستان دیگر بستری بودند ولی با تماس آقای علی پروین و علی کریمی و پیشکسوتان پرسپولیس به این بیمارستان رفتم و تا جایی که از دستم بر می آمد به تیم آقای دکتر لطفی کمک کرد.مجری برنامه فوتبال برتر در واکنش به درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران، انتقادات تندی را علیه پزشک معالج او مطرح کرد.

در بخشی از برنامه امشب فوتبال برتر، آیتمی به یاد علی انصاریان، پیشکسوت فقید سرخابی پایتخت و فوتبال ایران پخش شد و پس از آن نیز در استودیو، محمدحسین میثاقی مجری برنامه، یادی از وی کرد و سپس انتقادات خود را علیه پزشک معالج انصاریان بیان داشت؛ میثاقی درباره اتفاقات پس از درگذشت علی انصاریان گفت: صحبت‌های زیادی پیرامون اتفاقات و حواشی درگذشت او گفته شد اما من می‌خواهم به یک نکته عجیب اشاره کنم که برای من خیلی‌مبهم است؛ وقتی کسی مسئولیت دارد، -با ذکر این نکته که یک‌سال است که تمام کادر درمان دارند صمیمانه تلاش می‌کنند و از جان خود مایه گذاشته‌اند و خانواده‌های خود را نمی‌بینند و تلاش خود را به کار گرفته‌اند که این مشکل برطرف شود، آن‌هم در شرایطی که هفته‌هاست خانه خود نرفته‌اند و خانواده‌هایشان را ندیده‌اند و مشغول جان‌فشانی هستند- می‌خواهم صحبت کنم.

وی ادامه داد: یکی دو نفر (کادر درمان) را می‌بینید که رفتارشان عجیب است زمانی که مسئله‌ای پیش می‌آید؛ نمی‌دانم این میزان از اشتیاق برای خودنمایی و برای نمایش خودشان و برای این‌که در شبکه‌های اجتماعی فالوئر جذب کنند، واقعا عجیب و مشمئزکننده‌ست. در گوشه‌ای از شهر در بیمارستانی، اتفاقی رخ داده است و شما از جلوی درب بیمارستان مصاحبه می‌کنی، بعد از آن دوان‌دوان در گوشه دیگری از شهر خود را به بیمارستان دیگری می‌رسانی که عزیز دیگری در آنجا بستری است و آنجا هم مصاحبه می‌کنی.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.