کد خبر : 657 / /
/

آیا فصل جدید سریال آقازاده در راه است؟+ تصاویر دیده نشده

این سریال که داستان آن حول محور دو آقازاده با سبک زندگی متفاوت و ورود به یک ماجرای عاشقانه میگذشت یکی از سریال های پرطرفدار نمایش خانگی بود که بازیگران سرشناس زیادی در آن به ایفای نقش پرداختند

آیا فصل جدید سریال آقازاده در راه است؟+ تصاویر دیده نشده

نویسنده و کارگردان سریال آقازاده 

بازیگران سریال آقازاده

خلاصه داستان سریال آقازاده

حواشی سریال آقازاده

تصاویری از بازیگران سریال آقازاده را می بینید. کارگردان سریال آقازاده بهرنگ توفیقی است. سریال آقازاده به این صورت است که یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند. در سریال آقازاده بازیگرانی چون امین حیایی، امین تارخ، امیر آقایی، دیبا زاهدی، جمشید هاشم پور، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، مسعود فروتن، محمد مهدی سلطانی، نیکی کریمی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

نویسنده و کارگردان سریال آقازاده 

سریال آقازاده جدیدترین سریال حامد عنقا است که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است و اثر قبلی او برای شبکه نمایش خانگی سریال قلب یخی بود. این سریال قرار است بازیگر معروف و سوپراستار بزرگ ترک کیوانچ تاتلیتوغ را هم به عنوان بازیگر داشته باشد.

سریال آقازاده به نویسندگی، طراحی و تهیه کنندگی حامد عنقا وارد شبکه نمایش خانگی شد. او با سریال قلب یخی وارد شبکه نمایش خانگی شد و به موفقیت رسید. پس از گذشت چند سال و تهیه چندین سریال موفق در تلویزیون باز هم به شبکه نمایش خانگی برگشته است.

حاصل همکاری حامد عنقا با محمدحسین طلیفی و بهرنگ توفیقی تولید سریال هایی همچون نردبام آسمان، انقلاب زیبا، تنهایی لیلا، پدر و بر سر دوراهی بود که هم با استقبال روبرو شدند و هم حواشی به دنبال داشتند که از آن جمله می توان به بیرون پریدن از پنجره در سریال پدر اشاره کرد که سوژه تمسخر در فضای مجازی شد.

بازیگران سریال آقازاده

سریال آقازادهامین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند. بازیگرانی که هر کدام تجربه‌ی حضور متفاوتی را در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و حتی در کنار گروه سازنده‌ی همین سریال تجربه کرده اند و کنار هم قرار گرفتنشان در این سریال از عوامل چشم گیر آن است.

خلاصه داستان سریال آقازاده

این سریال که داستان آن حول محور دو آقازاده با سبک زندگی متفاوت و ورود به یک ماجرای عاشقانه میگذشت یکی از سریال های پرطرفدار نمایش خانگی بود که بازیگران سرشناس زیادی در آن به ایفای نقش پرداختند.

سینا مهراد و امیر آقایی بازیگران نقش دو آقازاده در این سریال بودند و پردیس پورعابدینی بازیگر جوان کشورمان هم یکی از شخصیت های اصلی قصه یعنی راضیه را خلق کرد.

سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است ، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می کند تا دست نیما را رو کند.

نقش بازیگران سریال آقازاده 

سریال آقازادهامیر آقایی نیما بحری (سید ابوذر شریفی) آقازاده ، پسر ناتنی امیر و پسر واقعی مرتضی

امین تارخ حاج رضا تهرانی همسر شریفه ، پدر حامد ، پدر شوهر راضیه ، دوست امیر

مهدی سلطانی دکتر امیر بحری همسر سارا ، پدر ناتنی نیما ، دوست حاج رضا ، وزیر

امین حیایی بهروز بهرامی وکیل و دوست نیما

نیکی کریمی تینا فضلی راد نوازنده ، کارمند و دوست نیما ، خواهر سارا ، دوست راضیه

کامبیز دیرباز شهنام نوچه و دوست نیما

جمشید هاشم پور حاج حسن از مقامات رده بالا

لعیا زنگنه شریفه همسر حاج رضا ، مادر حامد ، مادر شوهر راضیه

ثریا قاسمی احترام مادربزرگ راضیه

دیبا زاهدی سارا فضلی راد همسر امیر ، خواهر تینا ، دوست راضیه

سینا مهراد حامد تهرانی آقازاده ، مأمور امنیتی ، همسر راضیه ، پسر حاج رضا و شریفه

پردیس پورعابدینی راضیه مقدم (مانلی) همسر حامد ، کارمند سابق نیما ، عروس حاج رضا و شریفه

محمدحسین لطیفی حاج محسن مافوق حامد تهرانی و مقام امنیتی ، از دوستان حاج رضا

مهدی کوشکی الکس کارمند و دوست نیما

سریال آقازادهکاوه خداشناس علیرضا کیانی بازپرس ، دوست حامد

سعید داخ قاسمی بازپرس

مسعود فروتن استاد ارژنگ نقاش ، دوست نیما

سامیه لک سحر کمالی کارمند سابق نیما

روزبه معینی نوذر عاشق راضیه

احسان امانی دکتر رکنی همکار و شریک نیما

اکبر رحمتی احمد دوست حاج رضا ، فرش فروش

مجید اسماعیلی امیرحسین همکار و دوست حامد

رضا بای بادیگارد حاج حسن

حواشی سریال آقازاده

در یک سکانس 3 دقیقه ای ، شخصیت راضیه (پردیس پورعابدینی) با دادن یک شکلات به عنوان مهریه به شخصیت حامد (سینا مهراد) و خواندن خطبه صیغه عقد موقت از زبان خودش ، موجب واکنش های اغلب منفی شد. شخصیت راضیه بر یک ساعته بودن صیغه تأکید می کند و سپس حامد در آن اتاق را میبندد.همچنین قبل از بستن در به زمین انداختن چادر نمایش داده می شد که این لحظه حذف و سانسور شد.

سینا مهراد در سریال آقازاده

سینا مهراد ، هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون و بازیگر سریال نمایش خانگی « آقازاده » که با ایفای نقش در سریال «پدر» شناخته شد، همزمان با انتشار قسمت آخر سریال «آقازاده»،‌ تصویری را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"حامد ، ایستاد ، جنگید ، خسته شد ، زخمی عمیق جسم و روحش را شرحه شرحه کرد... اما هرگز زانو نزد

‎ حامد در آخرین قدم هایش آرزو میکرد در ناکجا آبادی به راضیه بپیوندد ، اما زنده ماند ، او ادامه خواهد داد ، در قصه‌ای دیگر

دیر یا زود ...

‎سپاس از حامد عنقا و بهرنگ توفیقی که فرصت ماندن و ادامه دادن را از حامد دریغ نکردند

عکس : محمد دارایی"

صحبت های مهدی سلطانی درباره سریال آقازاده

سریال آقازاده مهدی سلطانی  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان، با انتشار تصویرهایی از فیلم آقازاده ، توضیحاتی تامل برانگیز درباره آخرین قسمت این سریال نوشت، که در ادامه مشاهده می‌کنید:

"آخرین قسمت آقازاده جمعه نوزدهم دی ماه قابل دسترسی است. خیلی‌ها این سریال را دیدند و یا خواهند دید. اصولا نشان دادن پشت پرده‌ها و آنچه که از دید پنهان مانده، به دلیل کنجکاوی‌ای که برمی‌انگیزد، در همه زمینه‌ها از جمله سیاست همیشه جذابیت‌های خودش را داشته است. اینکه سازندگان “آقازاده”چقدر توانسته اند مجوز نمایش پشت پرده‌ها را به دست آورند و به چه میزان حق مطلب ادا شده است، بحث دیگریست. اما به اعتقاد من “آقازاده”بیش از آنکه بخواهد خود را به عنوان یک درام سیاسی-جنایی معرفی کند، به نقد انسان و جایگاهش متمرکز است. تحلیل ماهیت این به اصطلاح اشرف مخلوقات و یا سنجش توان و تحمل این موجود دوپا در برابر باید‌ها و نباید‌ها. بسته به شرایط، آیا انسان‌ها همه خوبندکه گاهی بدی می‌کنند و یا همه بدند که گاهی خوبی می‌کنند؟ پیامد انتخاب‌ِ انسان در جامعه‌ای آفت زده چیست؟ دستاوردش در بدست آوردن است و یا بدست نیاوردنش دستاورد است؟

«دکتر امیر بحری» هدفش به‌دست آوردن است، به هر قیمتی؛ سابقه‌ی شرکت در جنگ دارد. مانند برخی از جنگ برگشته ها، ترجیح داده پا به قلمروی سیاست بگذارد و از این ابزار موثر، برای رسیدن به قدرت و ثروت استفاده کند. آدم فرصت طلبی است. تفکری ماکیاولیستی دارد که هدف، وسیله را توجیه می‌کند. مانند همفکرانش، برای رسیدن به هدف، مثل یک شطرنج باز عمل می‌کند، مهره‌اش را قربانی می‌کند تا بازی را به نفع خودش تمام کند. ابایی ندارد که آن مهره سرباز است و یا وزیر. معتقد است رفاقت در عالم سیاست بی‌معناست. عشق را تا آنجا می‌فهمد که مانعی نباشد. جای شگفتی نیست اگر بسیاری، بحری‌ها را دوست می‌دارند، چون واقعی‌ترند مثل گناهانمان. مواظب خودتون باشید.

پ‌ن: ممنون از الطاف بی پایانتان و نقد‌های بی غرض‌تان. امید که بتوانم با کاری بهتر در خدمتتان باشم. شما لایق بهترین‌ها هستید."

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.