کد خبر : 4134 / /
/

همسر نجمه جودکی کیست؟

نجمه جودکی مجری جوان ایرانی، متولد ۲۱ آبان سال ۱۳۷۱ در تهران، فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته معماری از دانشگاه آزاد است.وی همچنین فیلم سازی و تدوین را هم در سروش گذرانده است.

همسر نجمه جودکی کیست؟

 

 نجمه جودکی اولین بار در سن ۱۴ سالگی موفق به اجرا شد که البته مطابق شنیده ها کاملا اتفاقی بوده است، اما همین اتفاق مسیر زندگی حرفه ای او را رقم زد و باعث شد تا به گفته زنده‌ یاد مهران دوستی (از گویندگان فراموش نشدنی رادیو جوان) عمل کرد و در رادیو جوان به گویندگی مشغول شود. از آخرین فعالیت های حرفه ای نجمه جودکی میتوان اجراهای وی در تلویزیون و “برنامه مردم گرام از شبکه سه” و “برنامه ترانه باران از شبکه شما” را نام برد که در سال ۹۶ پخش گردید.

نجمه جودکی و همسرش

نجمه جودکی در سال ۱۳۹۵ با مهدی پارسا زاده ازدواج کرده است. نجمه جودکی در اوایل فروردین ۹۵ با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، خبر ازدواجش با همسرش آقای مهدی پارسازاده را رسانه ای کرد. خبر ازدواج نجمه جودکی و همسرش سیل تبریکات هوادارنش را در صفحه اینستاگرام به راه انداخت و بیشتر طرفداران پبغام هایی سرشار از محبت و خوشبختی برای جودکی و همسرش ارسال کردند.

 نجمه جودکی

 

آغاز فعالیت حرفه ای نجمه جودکی

نجمه جودکی فعالیت حرفه ای خود را از اواخر سال ۸۷ از رادیو جوان شروع کرد و از سال ۱۳۸۸ با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد. کار نجمه جودکی با اجرای قاب سفید و یار مهربان از شبکه ۲ و نردبان از شبکه ۵ در تلویزیون ادامه یافت. نجمه جودکی در شهریور ۸۹ با اجرای برنامه فرصت ویژه سیمای خانواده وارد شبکه یک شد. فرصت ویژه تا اسفند ۸۹ به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد.

نجمه جودکی : «اولین اجرایم سال ۸۴ اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران بود. مامانم جز مشوق های اصلیم بوده و واقعا مادرم خیلی به من کمک کردن، به لطف خدا آقای رضا رشیدپور را در همایش کنکور دیدم و با مامانم رفتیم پیش ایشون و گفتم خیلی دوست دارم مجری بشم و اجرا کنم؛ ایشون منو به یکی از تهیه کنندگان معرفی کردند، رفتم تست دارم و وارد سازمان شدم بعد از در سن ۱۷ سالگی به کلاس های فن بیان گویندگی مهران دوستی معرفی شدم و سپس در رادیو جوان شروع به فعالیت کردم.»

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.