کد خبر : 4131 / /
/

استوری عجیب نجمه جودکی+عکس دیده نشده

نجمه جودکی، مجری شناخته شده برنامه‌های تلویزیونی در تازه ترین فعالیت اینستاگرامی‌‌اش استوری تأمل برانگیز زیر را به اشتراک گذاشت.

استوری عجیب نجمه جودکی+عکس دیده نشده

 

نجمه جودکی ، مجری شناخته شده برنامه‌های تلویزیونی در تازه ترین فعالیت اینستاگرامی‌‌اش استوری تأمل برانگیز زیر را به اشتراک گذاشت.

نجمه جودکی متولد ۲۱ آبان ماه ۱۳۷۱ در شهر تهران می باشد، نجمه جودکی فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته معماری از دانشگاه آزاد است. نجمه جودکی فرزند اول خانواده است و پدرش اصالتی خوانساری دارد. نجمه جودکی فرزند طلاق است ، نجمه جودکی در کودکی علاقه مند به بازیگری و مجری گری بوده است. 

نجمه جودکینجمه جودکی در ۱۵ سالگی وارد رادیو شد و کار گویندگی را در گروه کودک و نوجوان انجام داد. همکاری با مرحوم مهران دوستی یکی از مهمترین اتفاقات مسیر مجری گری و گویندگی وی بود. وی همچنین دوره فیلم سازی و تدوین را گذرانده است. نجمه جودکی تاکنون سه فیلم کوتاه هم ساخته است.  

 

نجمه جودکی فعالیت حرفه ای خود را از اواخر سال 87 از رادیو جوان آغاز نمود و از سال ۱۳۸۸ با برنامه شب ایرونی (شبکه جام جم) وارد تلویزیون شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.