کد خبر : 2891 / /
/

راز رویا تیموریان در برنامه همرفیق شهاب حسینی بر ملا شد+فیلم دیده نشده

توضیح رویا تیموریان درباره ۲ اسم داشتنش، همراه با دخترش دنیا مدنی در برنامه همرفیق را مشاهده می کنید

راز رویا تیموریان در برنامه همرفیق شهاب حسینی بر ملا شد+فیلم دیده نشده

مهمان این هفته برنامه همرفیق شهاب حسینی رویا تیموریان است.همرفیق شهاب حسینی با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی است. در هر قسمت از  همرفیق شهاب حسینی  مهمانی که دعوت شده‌است می‌تواند یک نفر را به عنوان رفیق معرفی کند تا در برنامه حضور داشته باشد. همرفیق شهاب حسینی از ۲۰ آذر ۱۳۹۹شروع به پخش کرد. برنامه همرفیق محور اصلی آن، تکیه بر موضوع رفاقت و دوستی است.

برنامه «همرفیق» با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی که تاکنون، بیشتر میزبان اهالی سینما و تلویزیون بوده است، این‌ هفته، شاهد حضور رویا تیموریان خواهد بود.

رویا تیموریان، همراه با بهترین رفیق خود، در این برنامه شرکت خواهد کرد.

این بازیگر، در سریال‌ها و فیلم‌هایی چون «رعنا»، «هم گناه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «دیوار به دیوار»، «زندان زنان»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و ... حضور داشته است.

همرفیق شهاب حسینی/منو شهاب همزادیم

او به همراه بهترین رفیق خود در این برنامه حضور پیدا می کند. این برنامه را به صورت اختصاصی ۵شنبه‌ها ساعت ۲۱ از نماوا ببینید.

در ضمن اگر اشتراک ندارید می‌توانید همین حالا با ۴۰ درصد تخفیف و با کد namava40 اشتراک یک ماهه خریداری کنید.

اجرای جدید خواننده همرفیق شهاب حسینی

«محمدهادی نعمت الهی» با بیان این که این تیتراژ در حال و هوایی متفاوت و متناسب با موضوع زن و خانواده ساخته شده است، افزود: «شعر و تصاویر به کار گرفته شده در این تیتراژ، از زندگی‌های معمولی، روزمرگی‌‌ها و قاب‌هایی که برای مردم آشناست، انتخاب شده و سعی شده‌‌ است در هماهنگی کامل با اهداف و فلسفه تولید برنامه باشد.»

طراحی، ساخت و تولید این تیتراژ را «میثم مظفری» بر عهده داشته است. «بابک افرا» شاعر و خواننده آن و «مهران علوی» هم کارگردان این تیتراژ است.

برنامه «عصر شیرین» هر هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ از شبکه افق پخش خواهد شد.

درباره سارا بهرامی مهمان برنامه همرفیق شهاب حسینی

سارا بهرامی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تهران است او به عنوان یک بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون ایران توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم دارکوب دریافت کند

از جمله کار‌های سینمایی تلویزیون می‌توان به فیلم ایتالیا ایتالیا، خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، دارکوب، هزارپا، جمشیدیه، خانکشی و… اشاره کرد.

سارا بهرامی فعالیت هنری خود را کم کم با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرده، اما اولین فیلم آن در سال ۱۳۸۸ با نام تهرون بود که متاسفانه اکران نشد. پس از نقش آفرینی در این فیلم، نقش‌های کوتاهی در آیینه‌های روبرو و یک عاشقانه ساده داشت.

ورود این بازیگر با استعداد به تلویزیون بهترین راه برای اثبات و شناساندن خود بود. سریال فرات و مثل یک کابوس دو سریالی بودند که بهرامی در آن‌ها نقش آفرینی کرد و با بازی بینظیر خود توجه بسیاری را جلب کرد. در سال ۱۳۹۱ با بازی در سریال پروانه در کنار حامد کمیلی بسیار خوش درخشید. پس از نقش‌های تلویزیونی و ثابت کردن خود در دنیای بازیگری پیشنهاد‌های زیادی به سمت او روانه شد.

حرکت جنجالی شهاب حسینی در همرفیق شهاب حسینی 
مهمان همرفیق شهاب حسینی/افتخارات و جوایز سارا بهرامی

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در سریال پروانه در سومین جشنواره جام‌جم، برنده جایزه بهترین نقش مکمل زن بری نقش آفرینی در فیلم خانه‌ای در خیابان چهل ویکم از نوزدهمین جشن منتقدان سینما، نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و همچنین بهترین بازیگر نقش زن در دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغال برای فیلم تو فقط مادر من باش از جمله افتخارات و جوایز این بازیگر خوش ذوق و با استعداد است.

حضور علی انصاریان در برنامه همرفیق شهاب حسینی

برنامه همرفیق امشب ساعت 21 با حضور مرحوم علی انصاریان و رضا صادقی از نماوا بصورت رایگان پخش خواهد شد. قرار بر این بود که این برنامه یک روز دیگر پخش شود با درخواست خانواده مرحوم علی انصاریان امشب 23 بهمن ساعت 21 از نماوا با اجرای شهاب حسینی پخش خواهد شد. این کار ادای دینی به مرحوم علی انصاریان است که همیشه خنده و لحظات خوش را برای مردم کشورش ساخته بود.

همرفیق

برنامه همرفیق شهاب حسینی

هم‌رفیق نام یک مجموعه شبکه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی است که از ۲۰ آذر ۱۳۹۹ با تهیه کنندگی حسن خدادادی شروع به پخش کرد. در هر قسمت از این برنامه، مهمانی که دعوت شده‌است می‌تواند یک نفر را به عنوان رفیق معرفی کند تا در برنامه حضور داشته باشد.
Your browser doesn't support video.
Please download the file: video/mp4 video/webm

ساختار برنامه همرفیق شهاب حسینی

محور اصلی برنامه، تکیه بر موضوع رفاقت و دوستی است، بیشتر مباحث مطروحه بین میزبان و مهمانان هم در رابطه با همین موضوع است؛ به همین علت است که مهمان برنامه بهترین دوست خود نیز دعوت می‌کند تا از اواسط برنامه به آن اضافه شود و گفتگو به صورت سه نفره ادامه پیدا کند.
مهمان اصلی یک هدیه یا یادگاری را با خود می‌آورد تا در حین اجرای برنامه به بهترین دوست خود که در آن‌جا حضور دارد اهدا کند و وی را غافلگیر کند. همچنین از طرف حامی مالی برنامه (شرکت آسان پرداخت پرشین) هدایایی به هر دو مهمان و یکی از تماشاگران برنامه اهدا می‌شود و به علاوه همه این‌ها در انتهای برنامه نیز تندیس مخصوص هم‌رفیق که به شمایل دست دادن است به همراه انگشترهایی که نام الله روی آن‌هاست توسط شهاب حسینی به مهمانان اهدا می‌شود.
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.