کد خبر : 2662 / /
/

با غزل سریال یاور آشنا شوید+تصاویر دیده نشده

دریا مقبلی یکی از بازیگران سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی است که با بازی در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است.

با غزل سریال یاور آشنا شوید+تصاویر دیده نشده

غزل سریال یاور متولد 20 مهر 1374 در تهران است.غزل سریال یاور نوه محبوبه مقبلی و مرحوم عزت الله مقبلی از دوبلورها و بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است.غزل سریال یاور فرزند دوم خانواده می باشد و یک خواهر بزرگتر ساکن کشور انگلستان و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.غزل سریال یاور مادرش را سالهاست از دست داده است.غزل سریال یاور با بازی در سریال یاور به شهرت رسید

دریا مقبلی در نقش غزل سریال یاور

سریال یاور به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی یکی از سریال های ماه رمضان در سال 1400 است که با حضور بازیگران مطرح عرصه هنر بعد از افطار از شبکه سوم سیما پخش می شود.

یکی از بازیگران جوان و با استعدادی که در این مجموعه نقش آفرینی می کند، دریا مقبلی است که ایفاگر نقش غزل، نوه یاور چلویی می باشد.

بیوگرافی غزل سریال یاور

غزل سریال یاور

دریا مقبلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد 20 مهر 1374 در تهران است. وی نوه محبوبه مقبلی و مرحوم عزت الله مقبلی از دوبلورها و بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون می باشد.

این بازیگر فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر ساکن کشور انگلستان و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

او دارای مدرک تحصیلی دیپلم در رشته سینما از هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی ادبیات و زبان انگلیسی است.

شروع فعالیت هنری غزل سریال یاور

بازیگر نقش غزل در سریال یاور فعالیت بازیگری خود را از سال 1396 آغاز کرد و در اولین تجربه حرفه ای خود مقابل دوربین سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی و نویسندگی زهرا عاملی قرار گرفت.

سریال ایراندخت در ژانردرام و عاشقانه ساخته شده بود و دریا مقبلی در این مجموعه با ایرج راد، حسین پاکدل و بیتا فرهی همکاری کرد.

دریا مقبلی پس از آن به جمع بازیگران سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی در سال 96 پیوست. این سریال در سال 97 از شبکه یک سیما پخش شد.

غزل سریال یاور این بازیگر جوان کشورمان در فیلم سینمایی «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسولف بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

در سال 99 سعید سلطانی از دریا مقبلی برای حضور در سریال یاور دعوت نمود و او در کنار بازیگران مشهوری مانند داریوش ارجمند، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، محمد حاتمی و ارسلان قاسمی نقش آفرینی می کند.

ارتباط شقایق فراهانی با غزل سریال یاور

شقایق فراهانی بازیگر مطرح کشورمان با انتشار عکس دریا مقبلی از لفظ دخترم استفاده کرد که باعث اشتباه کاربران مجازی شد.دریا مقبلی ارتباط صمیمانه ای با شقایق فرهانی دارد و پس از انتشار این حاشیه، آن را تکذیب کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.