کد خبر : 2250 / /
/

طعنه حامد بهداد به لباس مقدس+فیلم لو رفته

مصاحبه‌ای با حامد بهداد و حرف های او درباره تبعیض هایی که در جامعه وجود دارد را می شنوید

طعنه حامد بهداد به لباس مقدس+فیلم لو رفته

حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ است.حامد بهداد نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد.حامد بهداد هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده اهل ایران است.حامد بهداد برای فیلم آخر بازی کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.آخرین خبرهای مربوط به حامد بهداد را در سایت خبرآزاد بخوانید.

بیوگرافی حامد بهداد 

نام: حامد

نام خانوادگی: بهداد

تاریخ تولد : 1356/8/26 در مشهد

سالهای فعالیت: از 1379 تاکنون

زمینه فعالیت: کارگردان، بازیگر، خواننده

وضعیت تاهل: مجرد

زندگی شخصی حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 آبان ماه سال 1356 در مشهد متولد شد.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنر دوست متولد شد و پدرش محمود بهداد اهل شعر و ادب بود و نام مادرش نسرین قدمگاهی است.

حامد بهداد

این بازیگر سینما متولد شده مشهد است اما مدتی را در کرمانشاه و تهران زندگی کرده و خانواده بهداد در پی مشکلات زندگی در دوران دبیرستان او بار دیگر به مشهد بازگشتند.

حامد بهداد تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس بازیگری تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی تهران ادامه داد.

فعالیت های هنری حامد بهداد

حامد بهداد بازیگری را از سال 1379 با فیلم آخر بازی ساخته همایون اسعدیان آغاز کرد و در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

این بازیگر کشورمان در فیلم آخر بازی با پوپک گلدره، علی عمرانی، مجید مشیری، فخرالدین صدیق شریف و... همبازی بود.

نقش های ماندگار حامد بهداد در فیلم هایش

حامد بهداد بعد از بازی در فیلم آخر بازی خیلی زود توانست به بازیگر پرکار سینمای ایران تبدیل شود و در دهه 80 و 90 در فیلم های زیادی ایفای نقش کرد و موفق ظاهر شد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

حامد بهداد در فیلم روز سوم

فیلم روز سوم به کارگردانی محمدحسین لطیفی سال 1385 ساخته شد و یکی از فیلم های پرطرفدار سینمای ایران است.

حامد بهداد در این فیلم نقش یک افسر عراقی به نام فواد که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می شود را بازی کرد و تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد را در یازدهمین جشن دنیای تصویر به دست آورد.

حامد بهداد

بازی حامد بهداد در فیلم روز سوم

فیلم کسی از گربه های ایرانی خبر نداره به کارگردانی بهمن قبادی سال 1388 به اکران درآمد و در جشنواره های مختلف به نمایش گذاشته شد.

این فیلم با بازی حامد بهداد در نقش اول به جشنواره کن راه یافت و یکی از فیلم های موفق حامد بهداد است که در شصت و دومین جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشته شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای حامد بهداد در جشنواره ابوظبی به ارمغان آورد.

حامد بهداد در فیلم جرم

فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سال 89 ساخته شد و حامد بهداد یکی از نقش های درخشان خود را در این فیلم ایفا کرد.

حامد بهداد برای نقش آفرینی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و با پولاد کیمیایی، نیکی کریمی، جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، مسعود رایگان، لعیا زنگنه، بهاره رهنما، سیامک انصاری و... در این فیلم همبازی بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.