کد خبر : 1979 / /
/

بازیگر معروف ایرانی/سلبریتی‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند+تصاویر دیده نشده

بازیگرانی که طی یکی دو سال اخیر ازدواج کرده اند را بشناسید

بازیگر معروف ایرانی/سلبریتی‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند+تصاویر دیده نشده

عکسی از جذاب ترین بازیگر معروف ایرانی را مشاهده می‌کنید.بازیگر معروف ایرانی در اینستاگرام جنجال به پا کرد.بازیگر معروف ایرانی در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد. با زندگی بازیگر معروف ایرانی در سینمای ایران آشنا شوید. آخرین اخبار مرتبط با بازیگر معروف ایرانی را در بخش فرهنگی سایت خبرآزاد مشاهده می‌کنید.

زیباترین بازیگر معروف ایرانی 

هلیا امامی بازیگر مشهور ایرانی است که عکس های او در اینستاگرام بازدیدهای زیادی دارد در یک نظرسنجی مجازی کاربران هلیا امامی را زیباترین و جذاب ترین خانم بازیگر ایرانی شناخته اند و برخی او را خرم سلطان ایران می دانند.

هلیا امامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که نقش او در سریال دادستان بسیار پررنگ بود در جدیدترین فعالیت اینستاگرامیش عکس از خود همراه با یک شعر منتشر کرد.

بازیگر معروف ایرانی/هنرمندان ایرانی در کنار سفره هفت سین!

 

 

 

 

 

 

 

 

بازیگر معروف ایرانی/جدیدترین تصاویر از بازیگران ایرانی و همسرانشان

بازیگران از اقشار پرطرفدار جامعه هستند که دیدن تصاویر جدیدی از آنها همیشه برای طرفدارانشان از جذابیت خاصی برخوردار بوده است.

خانواده سلبریتی ها هم به واسطه شهرت خودشان در میان مردم شناخته شده اند و بسیاری از مردم علاقه زیادی به دانستن جزئیات زندگی هنرمندان و دیدن تصاویر جدیدی از آنها دارند. اگر شما هم از طرفداران هنرمندان هستید و به دیدن تصاویر جدید بازیگران و همسرانشان علاقه مندید ادامه این مطلب از بخش فرهنگی سایت خبرآزاد از دست ندهید.

بازیگر معروف ایرانی/افسانه چهره آزاد و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/نیلوفر شهیدی و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/رویا تیموریان و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/سحر ولدبیگی و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/احمد مهرانفر و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/شاهرخ استخری و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/محسن کیایی و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/خانواده فاطمه گودرزی

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/احسان کرمی و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/خانواده رضا صادقی

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/بابک جهانبخش و همسرش

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/بارانا ، بن سان و شایمین دختر و پسر بنیامین بهادری

بازیگر معروف ایرانی

بنیامین بهادری خواننده جوان کشورمان سه فرزند به نام های بارانا، بن سان و شایمین دارد.بارانا اولین فرزند بنیامین بهادری است که در 9 اردیبهشت سال 1390 به دنیا آمد و بن سان پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در 27 مهر 1396 به دنیا آمد و شایمین فرزند سوم آقای خواننده 11 آذر 1397 متولد شد.

بازیگر معروف ایرانی/شاهرخ استخری و دخترانش پناه و نبات

بازیگر معروف ایرانی

شاهرخ استخری یکی دیگر از هنرمندان کشورمان است که اسامی خاصی را برای فرزندانش انتخاب کرده است. پناه دختر اول شاهرخ استخری است که 17 مرداد سال 92 به دنیا آمد و بازیگر کشورمان برای دومین بار 10 آبان 1397 صاحب دختری به نام نبات شد.

بازیگر معروف ایرانی/محسن کیایی و دخترش رز

بازیگر معروف ایرانی

محسن کیایی بازیگر و نویسنده کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که به تازگی پدر شده و دخترش اردیبهشت ماه سال 97 متولد شد و آقای بازیگر نام رُز را برای دخترش انتخاب کرد.

بازیگر معروف ایرانی/نیوشا ضیغمی و دخترش لنا

بازیگر معروف ایرانی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای کشورمان آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شد و نام لنا را برای دخترش انتخاب کرد.

بازیگر معروف ایرانی/سام درخشانی و دخترش برکه

بازیگر معروف ایرانی

22 آذرماه 96 سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان خبر تولد دخترش را به صورت رسمی اعلام کرد و از انتخاب نام برکه برای دخترش خبر داد.

بازیگر معروف ایرانی/سامیار و ساتین پسر و دختر شیلا خداداد

بازیگر معروف ایرانی

1 فروردین ماه 1396 شیلا خداداد بازیگر سریال مسافری از هند خبر تولد دومین فرزندش را با انتشار عکسی از دخترش اعلام کرد . شیلا خداداد که در 27 آبان ماه 1392 برای اولین بار حس مادر شدن را تجربه کرده بود نام دختر تازه متولد شده اش را ساتین گذاشت نا با نام پسرش سامیار و نام خانوادگی همسرش سرکارات هم خوانی داشته باشد.

بازیگر معروف ایرانی/تیارا و ویانا دختران رضا صادقی

بازیگر معروف ایرانی

رضا صادقی سلطان مشکی پوش و خواننده موسیقی پاپ کشورمان در شبهای قدر امسال (1396) برای بار دوم پدر شد و نام دخترش را ویانا گذاشت تا با نام دختر اولش تیارا هم خوانی داشته باشد. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال 1392 به دنیا آمده است.

بازیگر معروف ایرانی/سوفیا دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی

بازیگر معروف ایرانی

22 آذرماه 1395 یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان برای اولین بار طعم مادر و پدر شدن را چشیدند. این زوج هنری مشهور نام دخترشان را سوفیا گذاشتند.

بازیگر معروف ایرانی/مهرسام و مهراز پسران روناک یونسی

بازیگر معروف ایرانی

روناک یونسی خجسته معروف سریال رستگاران برای دومین بار طعم شیرین مادر بودن را در شهریورماه 97 چشید. این هنرمند کشورمان که همسر محسن میری مدلینگ مشهور است و در کشور کانادا زندگی میکند نام دومین پسر خود را مهراز گذاشت تا با نام اولین پسرش و نام خانوادگی همسرش میری هم خوانی داشته باشد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است که سه سال پیش به دنیا آمد.

بازیگر معروف ایرانی/نیل و محمد کیا مهر دختر و پسر نیما کرمی

بازیگر معروف ایرانی

نیما کرمی مجری رادیو و تلویزیون همسر زینب زارع دیگر مجری کشورمان است و این زوج هنرمند در شب یلدای سال 1392 صاحب دختری شدند که نام او را نیل گذاشتند و برای بار دوم در 18 مرداد 1397 صاحب پسری به نام محمد کیا مهر شدند.

بازیگر معروف ایرانی/حنا و آروین دختر و پسر مجید صالحی

بازیگر معروف ایرانی

مجید صالحی بازیگر و کارگردان کشورمان 26 خرداد 1393 برای اولین بار پدر شد و خداوند به او دختر و پسری عطا کرد که نام آنها را حنا و آروین گذاشت.

آشنایی با بازیگر معروف ایرانی 

در میان اغلب خانواده ها شغل های موروثی وجود دارد، فرزندان خانواده اگر به شغل پدر و مادر علاقه مند باشند راه موفقیت و زندگی شان را در این مسیر میبینند. حرفه بازیگری نیز مانند برخی از این شغل های موروثی در میان برخی از خانواده های هنرمندان دیده میشود.در سینمای ایران مادر و فرزندهای بازیگر و پدر و فرزندهای بازیگر زیادی وجود دارد که قبلا به بررسی آن پرداخته ایم. اما شاید برایتان جالب باشد که درباره خواهر و برادرهای سینمای ایران بیشتر بدانید.

در سینمای کشورمان خواهر و برادرهای بازیگری وجود دارند که ما در این مطلب آنها را به شما بیشتر معرفی میکنیم.اگر بخواهیم خواهر و برادرهای سینمای ایران را معرفی کنیم باید در یک تقسیم بدی این کار را انجام دهیم. در سینمای کشورمان برادرهای بازیگری وجود دارند که سالهاست در این عرصه فعالیت میکنند از جمله سینا و ساعد سهیلی، ناصر و مهدی هاشمی، محمد و مهدی سلوکی، امید و امین زندگانی، داریوش و انوشیروان ارجمند، محسن و مصطفی کیایی، محمد و علی عمرانی.در میان خواهر و برادرهای بازیگر سینمای ایران سینا و ساعد سهیلی، سپند و کمند امیرسلیمانی، بهار و برزو ارجمند از همه مشهورترند.

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/برادرهای بازیگر سینمای ایران:

بازیگر معروف ایرانی/سینا و ساعد سهیلی

ساعد و سینا سهلی برادران هنرمند سهیلی هستند که در خانواده ای هنرمند متولد شدند و پدرشان سعید سهیلی از کارگردان های مشهور دنیای سینما است.ساعد سهیلی پسر بزرگ خانواده سهیلی است که در سال 66 متولد شد و بازیگری را از سال 1380 آغاز کرد و در فیلم هایی چون گشت ارشاد، لاتاری، روز صفر، اتاق تاریک، 50 کیلو آلبالو، چارچنگولی و... به ایفای نقش پرداخت و گلوریا هاردی بازیگر ایرانی فرانسوی کشورمان همسر او است.سینا مهراد یکی دیگر از پسران خانواده سهیلی است که در سال 1370 متولد شد و با بازی در سریال پدر در میان مردم شناخته شد و سریال آقازاده با بازی او در نمایش خانگی در حال پخش است.

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/هدایت و علی هاشمی

هدایت هاشمی و علی هاشمی دو برادر هنرمند سینمای ایران هستند که هدایت هاشمی پسر بزرگتر خانواده است و اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش اوس موسی به خوبی می شناسند.علی هاشمی برادر کوچکتر هدایت هاشمی است که در سریال سرباز به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/محمد و مهدی سلوکی

محمد و مهدی سلوکی دو برادر بازیگر سینمای ایران هستند که مهدی در عرصه بازیگری و محمد در عرصه اجرا دستی در دنیای هنر دارند. محمد سلوکی پسر بزرگ خانواده سلوکی در سال 1358 متولد شد و از سال 77 وارد عرصه اجرا شد و در فیلم علی سنتوری ایفای نقش کرده است.مهدی سلوکی برادر کوچک محمد در سال 1361 متولد شد و از سال 83 بازی در تلویزیون را آغاز کرد و در سریال ستایش به ایفای نقش پرداخته است.

 بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/امید و امین زندگانی

امید و امین زندگانی دو برادر بازیگر سینمای کشورمان هستند که امین حضور پررنگ تری در سینما و تلویزیون به نسبت امید دارد.امید زندگانی پسر بزرگ خانواده زندگانی متولد سال 1347 است و از سنین نوجوانی وارد دنیای بازیگری شد و سالهایی را مشغول کار در رادیو شد.امین زندگانی پسر دوم خانواده زندگانی است که در سال 1351 متولد شد و در سریال هایی چون معصومیت از دست رفته، پرستاران، همه چیز آنجاست و مختارنامه ایفای نقش کرده است.

 بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/داریوش و انوشیروان ارجمند

از میان برادرهای بازیگر پیشکسوت سینما باید نامی از داریوش و انوشیروان ارجمند ببریم. انوشیروان ارجمند پسر بزرگ خانواده ارجمند، پدر برزو و بهار اجمند است که در سال 1320 متولد شد و در سریال هایی چون امام علی ، مختارنامه ، معصومیت از دست رفته و روزی روزگاری ایفای نقش کرده است.داریوش ارجمند برادر کوچکتر انوشیروان ارجمند است که در سال 1323 متولد شد و از میان نقش های او در تلویزیون باید به بازی خوبش در نقش مالک اشتر در سریال امام علی (ع) اشاره کرد.

 بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/خواهرهای بازیگر سینمای ایران

اگر بخواهیم نامی از خواهران بازیگر سینمای ایران ببریم باید یادی از ستاره و لاله اسکندری، مارال و مونا فرجاد، ملیکا و مهراوه شریفی نیا، نگین صدق گویا و شیرین بینا، ملیکا و مریلا زارعی کنیم.

بازیگر معروف ایرانی/لاله و ستاره اسکندری

از میان خواهرهای بازیگر سینمای ایران باید نامی از ستاره و لاله اسکندری ببریم. ستاره دختر بزرگتر خانواده اسکندری متولد سال 1353 است و کارش را با تئاتر آغاز کرد و بازی در سریال نرگس نقطه عطفی در زندگی او بود.لاله خواهر کوچکتر ستاره اسکندری است که در سال 1354 متولد شد و از سال 78 بازی در سینما را آغاز کرد و در سریال خاک سرخ اثر ماندگاری را از خود برجای گذاشت.

 بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/مارال و مونا فرجاد

مارال و مونا فرجاد دختران جلیل فرجاد بازیگر کشورمان هستند . مارال دختر بزرگتر خانواده فرجاد متولد سال 1361 است و بازی در سینما را از سال 84 آغاز کرد و در سریال تا صبح، رهایم نکن و فیلم جاودانگی ایفای نقش کرده است.مونا دختر کوچکتر خانواده فرجاد است که در سال 1364 متولد شد و در سریال خوش رکاب، ساختمان پژشکان و شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد ایفای نقش کرده است

 بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/ملیکا و مهراوه شریفی نیا

ملیکا و مهراوه شریفی نیا دختران محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان هستند که هر دو در عرصه بازیگر فعالند. مهراوه دختر بزرگ خانوده شریفی نیا متولد سال 1360 است و از سریال های معروف او میتوان به کیمیا اشاره کرد.ملیکا دختر کوچکتر خانواده شریفی نیا است که در سال 1365 متولد شد و از سال 70 وارد دنیای سینما شد و سریال دلدادگان جدیدترین سریال تلویزیونی او است.

بازیگر معروف ایرانی/ملیکا و مریلا زارعی

مریلا و ملیکا زارعی دو خواهر بازیگر سینمای ایران هستند که مریلا در عرصه بازیگری و ملیکا در دنیای اجرا فعال تر است. مریلا زارعی خواهر بزرگ ملیکا زارعی متولد سال 1353 است و در فیلم های سینمایی چون زیر سقف دودی، شیار 14 ، بادیگارد، هیس دخترها فریاد نمی زنند و .... اشاره کرد.ملیکا خواهر کوچکتر مریلا زارعی همان خاله شادونه معروف برنامه های کودک است که در سال 1364 متولد شد و در سریال متهم گریخت بازیگر نقش معصومه بود.

 بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/نگین صدق گویا و شیرین بینا

شیرین بینا با نام اصلی شیرین صدق گویا خواهر نگین صدق گویا بازیگر کشورمان است . شیرین صدق گویا متولد سال 1343 است و نام خانوادگی بینا را به دلیل نام خانوادگی همسرش انتخاب کرده است.نگین صدق گویا خواهر کوچک شیرین بینا است که در سال 1349 متولد شد و از سال 72 وارد دنیای سینما شد . سریال همسفر و به کجا چنین شتابان از سریال های او در تلویزیون است.

 بازیگر معروف ایرانی

بازیگر معروف ایرانی/سپند و کمند امیرسلیمانی

سپند و کمند امیرسلیمانی پسر و دختر سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت کشورمان هستند که هر دو در دنیای بازیگری فعالند. کمند دختر بزرگ خانواده امیرسلیمانی است که در سال 1352 متولد شد و از بازی های معروف او میتوان به نقش آذر در سریال پدرسالار اشاره کرد.سپند برادر کوچکتر کمند میرسلیمانی است که در سال 1356 متولد شد و اولین بار در سال 70 جلوی دوربین فیلم دندان طلا رفت و هزارپا جدیدترین کار سینمایی اوست.

 بازیگر معروف ایرانی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.