کد خبر : 1535 / /
/

سکانس سرنوشت ساز سریال ملکه گدایان لورفت

سریال معمایی و عاشقانه «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح منتشر می شود.

سکانس سرنوشت ساز سریال ملکه گدایان لورفت

 سریال ملکه گدایان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی است.سریال ملکه گدایان  محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. موسیقی تیتراژ سریال  ملکه گدایان توسط روزبه بمانی خوانده شده‌است.محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در سریال ملکه گدایان چند قطعه آهنگ برای این سریال خوانده که گمانه زنی می شود برای نقشش در سریال باشد‌‌.آخرین اخبار درباره سریال ملکه گدایان را در سایت خبرآزاد بخوانید.

تیزر سریال ملکه گدایان

حسین سهیلی‌زاده که با فرمول بفروشِ «عشق و نابرابری اقتصادی»، «مانکن» را مدتی پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی کرده بود، می‌توانست با ساخت فصل دوم این سریال موفقیتش را تکرار کند.

«ملکه گدایان» را تا مدتی همان فصل دوم «مانکن» می‌دانستند؛ بیشتر به این دلیل که بخش زیادی از فرمول قبلی، یعنی فرزاد فرزین، را دوباره به عنوان بازیگر معرفی کرده بود؛ اما با اضافه‌شدن باران کوثری، پانته‌آ بهرام، رؤیا نونهالی، الهام کردا، رضا بهبودی، علی اوجی و چند بازیگر دیگر مشخص شد که سهیلی زاده سریال کاملا جدیدی خواهد ساخت.

سریال ملکه گدایان کاری جدید از حسین سهیلی‌ ز.اده برای شبکه نمایش خانگی است ، داستان سریال (امروزِ تو، می تونه فردای من باشه،هیچ کس از سرنوشت خبر نداره،حتی شما ...) این سریال هر هفته ، روز چهارشنبه از رسانه تفریحی سنتر منتشر می شود و همچنین در ادامه به دانلود سریال ملکه گدایان خواهیم پرداخت.

بازیگران سریال ملکه گدایان

باران کوثری , رویا نونهالی , سولماز غنی , فرزاد فرزین ، ارمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان ، علی اوجی

سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان چند قسمت است ؟

سریال "ملکه گدایان" در ۳۰ قسمت، به قلم مشترک "حامد افضلی" و "امین محمودی" به نگارش درآمده است. این سریال برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شده و پس از پایان تصویر برداری آن از پلتفرم "فیلیمو" پخش می‌شود. سریال "ملکه گدایان" در ژانر درام اجتماعی است و خلاصه داستان این سریال درباره "امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره. حتی شما" است.

سریال ملکه گدایان

خلاصهٔ داستان سریال ملکه گدایان

البرز شیمیدان ساکن آلمان است . پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد ....

عوامل پشت صحنه سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان

 از عوامل سریال ملکه گدایان می‌توان به کارگردان: "حسین سهیلی زاده"، تهیه کنندگان: "رحمان سیفی آزاد" و "علی طلوعی"، نویسندگان: "حامد افضلی" و "امین محمودی"، مشاور پروژه: "ایرج محمدی"، مدیر فیلمبرداری: "رضا شیبانی"، صدابرداران: "مهدی آزادی" و "علی ظهوری"، مدیر تولید: "علیرضا محمدی"، طراح صحنه: "سهیل میرسپاسی"، طراح گریم: "علی بهرامی فر"، طراح لباس: "الهام شعبانی"، مدیر برنامه ریزی: "مسعود میمی"، دستیار اول کارگردان: "امین محمودی"، منشی صحنه: "زهرا مهدوی"، مدیر تدارکات: "سجاد نوری"، عکاس: "هلیا رضایی"، تصویربردار: "ژوبین آرمند" و مشاور رسانه‌ای: "آیدین نادری" اشاره کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.