کد خبر : 851 / /
/

علائم جدید کروناویروس را بدانید!

با گذشت بیش از ۱۰ ماه از شیوع بیماری کووید-۱۹ در جهان و کشورمان، علائم جدیدی از این بیماری مشخص شده است.

علائم جدید کروناویروس را بدانید!

علائم کروناویروس در مردم متفاوت است. علائم کروناویروس درایران شامل سرفه خشک، گلودرد، اختلالات بویایی و چشایی، کوفتگی بدن، درد عضلات و تنگی نفس است. علائم کروناویروس با علائم سرماخوردگی و آنفولانزا اشتباه گرفته می‌شود.  علائم کروناویروس نظیر ورم، جوش یا رنگ­ پریدگی انگشتان دست و پا و از دست دادن توانایی حرکت یا تکلم را شامل می‌شود. اخبار مربوط به کروناویروس را در این بخش مشاهده می‌کنید 

کرونا ویروس، باز هم علامت های جدید را از خود نشان داد.

علائم جدیدتر کروناویروس شامل سکسکه و گیجی است. همچنین رنگ پریدگی صورت و لب، سرخی بیش از اندازه لب، احساس بوی ناخوشایند، اختلالات شنوایی، اختلالات خواب، التهاب ملتحمه و قرمزی چشم،  خشکی و راش های پوستی(ضایعه پوستی) نیز از جدیدترین علائم کروناویروس جدید محسوب می شوند.

علائم کروناویروس

در عین حال علائم شایع تر کووید ۱۹ نیز شامل سردرد، خستگی، تب و لرز، تهوع، گلودرد، سرفه، اسهال، آبریزش بینی، درد عضلانی، کاهش وزن، کاهش حس بویایی و چشایی، تنگی نفس و دشواری تنفس، رنگ‌پریدگی انگشتان و درد قفسه سینه می شود.

منبع: بهداشت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.