کد خبر : 2191 / /
/

ثبت نام تزریق آزمایشی واکسن کرونا انستیتو پاستور + لینک ثبت نام فاز سوم

فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن انستیتو پاستور آغاز خواهد شد و علاقمندان می توانند در آن ثبت نام کنند.

ثبت نام تزریق آزمایشی واکسن کرونا انستیتو پاستور + لینک ثبت نام فاز سوم

فاز سوم کارآزمایی واکسن کرونا انستیتو پاستور آغاز شد.واکسن کرونا واکسنی است که هدف آن تأمین  ایمنی اکتسابی علیه بیماری کرونا است.واکسن کرونا در بسیاری از کشورها ساخته شده و به نتایج خوبی رسیده است.واکسن کرونا باعث بالا رفتن سطح ایمنی بدن می‌شود. آخرین خبرهای مربوط به واکسن کرونا را در سایت خبرآزاد دنبال کنید.

 فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن تولید مشترک میان انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کشور کوبا آغاز شده است. این واکسن که حاصل همکاری انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کشور کوبا است، یک واکسن نوترکیب بشمار می رود.

این واکسن از نظر عارضه در مقایسه با سایر واکسن‌ها، در مطالعات بالینی فاز یک و فاز دو، بی‌نهایت کم عارضه بوده است.

فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا

فاز سوم کارآزمایی بالینی این واکسن در 7 استان و 8 دانشگاه علوم پزشکی در مازندران، بابل، اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، همدان و زنجان مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و مجموعاً 24 هزار داوطلب برای مطالعه در آن وارد می شوند. البته در کشور کوبا با توجه به اینکه ریت بیماری کمتر است، تعداد بیشتری از افراد وارد مطالعه بالینی خواهد شد.

گفتنی است با توجه به نتایج فاز اول و دوم این واکسن که در کشور کوبا انجام شده پیش‌بینی می‌ شود که در دهه دوم یا سوم خرداد ماه جمع‌بندی داشته باشیم و با نتایجی که گرفته خواهد شد، بتوانیم وارد واکسیناسیون عمومی شویم.

واکسن کرونارئیس انستیتو پاستور ایران در همین رابطه اعلام داشته است: فراخوان آغاز ثبت‌نام برای فاز سوم مطالعه بالینی آغاز شده است و با توجه به اینکه ظرفیت فراخوان فورا پر خواهد شد، ان‌شاءالله پیش‌بینی می‌کنیم که از دوشنبه هفته آینده بتوانیم کار کارآزمایی فاز سوم این واکسن را آغاز کنیم.

 لینک ثبت نام فاز سوم واکسن کرونا

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام انستیتو پاستور ایران، افراد واجد شرایط شرکت در این کارآزمایی شامل سن ۱۸ تا ۸۰ سال، ساکن در شهرهای اصفهان، بابل، بندرعباس، زنجان، ساری، کرمان، همدان، یزد و داشتن سلامت عمومی و بیماری‌ های زمینه‌ای کنترل شده، هستند.

علاقه مندان به شرکت در این کارآزمایی بالینی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه کنند:

https://www.pasteurcovac.ir

منبع:رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.