کد خبر : 4782 / /
/

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ تیر/ اتفاق مهم در بازار طلا+ جزئیات

انس جهانی طلا در بازار امروز به ۱۷۹۴ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۷ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ تیر/  اتفاق مهم در بازار طلا+ جزئیات

قیمت سکه تحت تاثیر نوسان دلار قرار گرفت. قیمت سکه و نوسان ها باعث افزایش تقاضای خرید طلا شد. قیمت سکه  طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد. قیمت سکه با توجه به تغییر قیمت اونس جهانی به بالای 10 میلیون و 700 رسید. آخرین تغییرات قیمت سکه را در خبر آزاد دنبال کنید. 

قیمت سکه

محدودیت های نوسان دلار، توجه سکه بازان را به سوی اونس طلا جلب کرده است. دیروز اونس طلا با قدرت خود را به بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلار رساند و در مقطعی حتی به بالای محدوده هزار و ۸۱۰ دلار قدم گذاشت.

آخرین قیمت سکه و طلا

قیمت سکه

قیمت سکه

چنین نوساناتی موجب شد که تقاضا برای خرید سکه در بازار بیشتر شود و این فلز گران بها خود را به بالای خط ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برگرداند. «اقتصادنیوز» نیز در گزارش دیروز صبح خود اشاره کرده بود که مرز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی می تواند به عنوان نقطه ای برای برگشت فلز گران بهای داخلی عمل کند. در راه این برگشت، اونس طلا نقش اساسی بازی کرد و سکه توانست به سوی محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کند.

قیمت سکه تحت تأثیر اونس طلا

با این حال، سکه در روزهای اخیر توان عبور از مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را نداشته است و همین مساله می تواند منجر به افزایش فروش های فنی در بازار سکه شود. در کنار این، دیشب اونس طلا در انتهای وقت به زیر مرز هزار و ۸۰۰ دلاری رفت و این افت غیرمنتظره در صورتی که در روز جاری جبران نشود، می تواند سکه را دچار نزول بیشتر کند. سکه دیشب در معاملات پشت خطی تا نقطه ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان پایین رفت و همین عامل نیز انتظارات نزولی را تقویت بیشتری کرد. با اینحال، برخی از سکه بازان به افزایش بهای دلار خوشبین هستند.

قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ثبت شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.