کد خبر : 52789 / /
/

پرشر سوئیچ دانفوس مدل kp35

پرشر سوئیچ یکی از قطعات مهم در سیستم‌های پنوماتیک است. در این مقاله به بررسی نکات کلیدی برای تشخیص پرشر سوئیچ دانفوس اصلی از تقلبی می‌پردازیم. همچنین در این مقاله نحوه نصب و تنظیم پرشر سوئیچ ها را بررسی خواهیم کرد.

پرشر سوئیچ دانفوس مدل kp35

 

اگر به هر دلیل قصد خرید پرشر سوئیچ اصلی دانفوس را دارید این مقاله می‌تواند برایتان بسیار کارآمد باشد. با دانستن این مطالب به راحتی می‌توانید بهترین پرشر سوئیچ را با قیمت مناسب تهیه کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

پرشر سوئیچ دانفوس اصل

تشخیص پرشر سوئیچ دانفوس اصلی از تقلبی می‌تواند کاری چالش برانگیز باشد. اما اگر می‌خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید، بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم نکات کلیدی درباره‌ی تشخیص پرشر سوئیچ اصل را بررسی کنیم:

  • بسته بندی محصول: باید بدانید بسته بندی محکم و زیبا یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای تشخیص جنس تقلبی از اصلی است. زیرا برندهای معتبر برای محصولات خود ارزش قائل شده و همواره ترجیح می‌دهند اجناس خود را در بسته‌بندی نفیس به مشتری عرضه کنند.
  • کیفیت ساخت: یکی دیگر از نشانه‌هایی که باعث می‌شود بتوانیم محصول اصل را تشخیص دهیم کیفیت ساخت و مواد اولیه است. معمولا شرکت‌های بزرگ و معتبر در ساخت محصولات به جزئیات دقت کرده و سعی می‌کنند محصول نهایی از هر جهت بهترین باشد.
  • دقت بالا در تنظیم: پرشر سوئیچ‌های اصلی دانفوس را می‌توانیم با دقت بالا تنظیم کنیم. این ویژگی باعث می‌شود تا مصرف کنندگان بتوانند بیشترین بازدهی را از محصول دریافت کنند.
  • استانداردهای ایمنی: پرشر سوئیچ‌های اصلی دانفوس باید دارای استانداردهای ایمنی بین‌المللی مانند: استانداردهای CE و UL باشد.

البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید پرشر سوئیچ اصل را دارید بهتر است از یک فروشگاه معتبر خرید نمایید. فروشگاه‌های معتبری مانند مجموعه ولیعصر قبل از ارائه محصول به مشتری از اصل بودن کالا و کیفیت بالای آن مطمئن می‌شود.

با کمک فروشگاه ولیعصر بدون هیچ دردسری می‌توانید یک خرید امن و مطمئن را تجربه کنید.

پس از انتخاب پرشر سوئیچ اصلی بهتر است درباره اهمیت کاتالوگ این محصول نیز اطلاعاتی داشته باشیم. در ادامه کاتالوگ فارسی پرشر سوئیچ را بررسی خواهیم کرد.

کاتالوگ فارسی پرشر سوئیچ دانفوس

بروشور یا کاتالوگ هر محصول مانند شناسنامه‌ای که معرف آن کالا است عمل می‌کند. با کمک کاتالوگ ما می‌توانیم به راحتی با تمام ویژگی‌های محصول آشنا شده و طریقه‌ی استفاده از آن را بی‌آموزیم.

در کشور ما اکثر افراد به زبان فارسی مسلط بوده و کمتر کسی به زبان و اصطلاحات انگلیسی مسلط است؛ به همین دلیل داشتن کاتالوگ فارسی برای محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.

از آن جایی که شرکت دانفوس برای کشور دانمارک است قطعا محصولات خود را با کاتالوگ های انگلیسی و یا دانمارکی به بازار عرضه می‌کند. اما نگران نباشید شما می‌توانید محصولات اورجینال را از فروشگاه ولیعصر خریداری کرده و برای آشنایی بهتر با محصول از مشاوران متخصص ما کمک بگیرید. شما میتوانید اطلاعات این محصول را به زبان فارسی در سایت هیدرولیک پنوماتیک ولیعصر مطالعه کنید.

نحوه نصب پرشر سوئیچ دانفوس

مراحل نصب پرشر سوئیچ دانفوس مدل KP35 عبارتند از:

  • مکان نصب: یک مکان مناسب نزدیک به سیستمی که قصد دارید فشار آن را کنترل کنید را انتخاب کنید. انتخاب مکان درست به بازدهی بهتر سوئیچ کمک خواهد کرد.
  • اتصال سیم‌ها: سیم‌ها را به پیچ‌های مشخص شده بر روی درب پرشر سوئیچ وصل کنید.
  • ثابت‌نگه داشتن شیر سیستم: شیری که می‌خواهید بر روی آن سوئیچ نصب کنید را در وضعیت بسته ثابت نگه دارید.
  • بستن مهره ورودی: مهره ورودی را با ابزار مناسب ببندید تا اتصال محکم شود.
  • تنظیم پرشر سوئیچ: پرشر سوئیچ را به دقت تنظیم کنید.
  • آزمایش عملکرد: عملکرد پرشر سوئیچ را آزمایش کنید و از درست کار کردن آن مطمئن شوید.
  • ایمنی: همیشه دستورالعمل‌های تولید کننده و نکات ایمنی را رعایت کنید.

با این مراحل ساده، می‌توانید پرشر سوئیچ دانفوس مدل KP35 را به راحتی نصب کرده و از عملکرد آن استفاده کنید.

تنظیم پرشر سوئیچ دانفوس kp35

از پرشر سوئیچ‌های دانفوس برای کنترل و مدیریت فشار در سیستم‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوئیچ‌ها دارای دو پیچ هستند: یک پیچ برای تنظیم حداکثر فشار و پیچ دیگر برای تنظیم حداقل فشار.

2

برای تنظیم فشار بالا، اول باید مقدار دقیق فشار مورد نظر را تعیین کنید. سپس با چرخاندن پیچ مربوطه، فشار را در مقدار حداکثری مورد نظر خود تنظیم کنید. وقتی فشار به این مقدار برسد، سوئیچ فرمان قطع یا کاهش جریان را صادر می‌کند.

حالا برای تنظیم فشار پایین، باید مشخص کنید که چقدر اختلاف بین فشار بالا و فشار پایین نیاز دارید. به عبارت دیگر، وقتی که فشار به حداکثر می‌رسد، چقدر فشار باید کاهش یابد تا سیستم قطع یا وصل شود. به عنوان مثال: اگر دیفرانسیل(فشار پایین) را 2 و حداکثر فشار را 8 تنظیم کنیم؛ اگر فشار به 8 برسد پرشر سوئیچ با کاهش 2 واحد از فشار، کاری می‌کند فشار سیستم به 6 برسد.

قیمت پرشر سوئیچ دانفوس پمپ آب

قیمت مناسب در هنگام خرید هر محصول بسیار مهم و مورد توجه است. همه‌ی ما در هنگام خرید، فاکتورهای زیادی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. یکی از این فاکتورهای مهم داشتن قیمت مناسب است.

خیلی از افراد قیمت ارزان را با قیمت مناسب اشتباه می‌گیرند و برای انتخاب پرشر سوئیچ دانفوس تنها به دنبال آن هستند که: کدام فروشنده ارزان‌تر می‌فروشد. البته باید بگویم این کار می‌تواند ضررهای مالی بیشتری در پی داشته باشد. چرا که باعث می‌شود شما از اجناس بی کیفیت استفاده کرده و به سیستم خود آسیب برسانید.

بهتر است اجناس ارزان و بی کیفیت را فراموش کنید و همچنین از خرید محصولات اورجینال با قیمت گزاف خودداری کنید. مجموعه ولیعصر برای رفاه مشتریان، همواره می‌کوشد محصولات اصل را با قیمت مناسب و به صرفه ارائه دهد. برای اثبات این ادعا می‌توانید به سایت وارد شده و قیمت و کیفیت محصولات را مقایسه کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.