کد خبر : 49399 / /
/

اقامت در هتل های باکیفیت تهران

همان‌طور که می‌دانید، تهران یکی از شهرهای محبوب ایران است که طرفداران زیادی دارد. اکثر مسافران و گردشگرانی که به پایتخت سفر می‌کنند، به دنبال بهترین هتل های تهران هستند تا اقامتی راحت در هتلی باکیفیت داشته باشند.

اقامت در هتل های باکیفیت تهران

 

 

بسیاری از توریست‌ها، قبل از رزرو هتل، قیمت آن را بررسی می‌کنند و با توجه به تعداد نفرات، بودجه، محل قرار گیری هتل، امکانات و دیگر ویژگی‌ها، هتل متناسب با نیازشان را انتخاب می‌کنید.  

پیشنهاد می‌کنیم، برای آشنایی با هتل‌های معروف، لوکس و به‌صرفه با قیمت‌های مختلف در ادامه این مقاله که از سایت تیتر کوتاه است با ما همراه باشید.

هتل پارسیان آزادی تهران 

یکی از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره تهران که ممکن است کمتر کسی نام آن را نشنیده باشد، هتل پارسیان آزدی است. این هتل باکیفیت، روزانه میزبان مسافرانی است که آن را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اند تا از خدمات ویژه هتل بهره‌مند شوند. 

این هتل که به عنوان هتل هایت سابق نیز شناخته می‌شود، با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و امکانات، اقامت خاطره‌انگیزی را به شما هدیه می‌دهد. این هتل با موقعیت مکانی که دارد، نظر مسافران را به خود جلب می‌کند؛ چراکه در بزرگراه شهید چمران واقع شده است و دسترسی راحتی به اکثر جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و... دارد. 

ناگفته نماند، تهران به عنوان یک مقصد کاری یا گردشی، هتل‌های زیادی را در خود جای داده است که تعدادی از آن‌ها در بزرگراه چمران قرار دارند. وجود هتل‌های متعدد در این بزرگراه، به دلیل دسترسی مناسب به وسایل نقلیه، خوش آب و هوایی منطقه، نزدیک بودن به مراکز دیدنی و دیگر موارد از این قبیل است. 

حال سوال ایجاست! هزینه رزرو اتاق در هتل پارسیان آزادی چقدر است؟ باید بدانید، جواب این سوال به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد و از اتاق‌های اقتصادی گرفته تا لوکس‌ترین آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارد. پس شما می‌توانید بسته به انتظاری که از خدمات و امکانات اتاق دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

4

هتل پارسیان استقلال تهران 

یکی دیگر از هتل‌های قدیمی و بزرگ تهران، هتل پارسیان استقلال نام دارد که بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی ایران است. این هتل در شمال تهران قرار گرفته و بیش از 50 سال قدمت دارد و جزو هتل‌های شناخته شده و مهم تهران محسوب می‌شود. 

این هتل در زمان خود، بلندترین ساختمان ایران بود که ساخت آن حدود سه سال به طول انجامید. برج‌های هتل استفلال بارها بازسازی شده‌‌اند و در حال حاضر، آخرین امکانات و تکنولوژی روز دنیا در تجهیز آن‎‌ها به‌کار رفته‌اند. 

گفتنی است، اتاق‌های هتل پارسیان استقلال تهران، امکاناتی همچون: اینترنت پرسرعت، سیستم‌های ضدحریق، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون و... دارند. همچنین، سوئیت‌های هتل، به دو بخش سوئیت‌های برج شرقی و سوئیت‌های غربی تقسیم بندی شده‌اند که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. با انتخاب اتاق در طبقات فوقانی، چشم‌انداز جذاب به سمت ارتفاعات شمال تهران، شما را هیجان زده خواهد کرد و اقامتی فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد خورد. 

هزینه رزرو اتاق‎‌های هتل پارسیان استقلال نیز همانند دیگر هتل‌ها، به عوامل مختلفی نیاز دارد.این هتل نه تنها برای مسافرت‌های خانوادگی بسیار پسندیده است؛ بلکه برای سفرهای کاری و برگزاری سمینارها و جلسات نیز گزینه ایده‎‌آلی به شمار می‌آید. در صورت کلی، هتل‌های زیر مجموعه پارسیان، جزو هتل‌های شناخته شده و معروف ایران هستند و باتوجه به خدمات و امکاناتی که به مسافران ارائه می‌دهند، مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند. 

هتل اسپیناس پالاس تهران 

اگر به دنبال اقامتی لوکس و فراموش نشدنی هستید، هتل اسپیناس پالاس تمام نیازهایتان را برطرف خواهد کرد. امروزه در بین هتل‌های تهران، هتل اسپیناس پالاس شهرت بالایی دارد که دلیل آن، خدمات بی‌نظیر، خاص بودن ساختمان و محل قرار گیری هتل است. 

5

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران، در دسته‌ی هتل‌های لوکس قرار دارد و امکاناتی که برای رفاه و آسایش حال مشریان تدارک دیده است، آن را از دیگر هتل‌های شهر متمایز می‌کند. این هتل نه تنها در میان گردشگران ایرانی؛ بلکه بین توریست‌های خارجی نیز بسیار محبوب بوده و سالانه مسافران خارجی بسیاری این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. 

لازم به ذکر است، یکی از بخش‌های جذاب این هتل، تنوع در اتاق‌های آن است که برای هر مسافری انتخاب‌های متفاوت وجود دارد. تمامی اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران لوکس بوده و خدمات ویژه و مختص خود را برای گردشگران فراهم کرده است. 

باید بدانید، برای اقامت در این هتل، نمی‌توانید به دنبال اتاق‌های ارزان قیمت باشید؛ چراکه این هتل در دسته بندی هتل‌های مجلل و مطرح ایران قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم، برای تجربه شبی به‌یادمانی در کنار عزیزتان مانند: روز تولد، ماه عسل، اولین سالگرد و دیگر تاریخ‌های مهم زندگیتان، یکی از اتاق‌های هتل را رزرو کنید. 

هتل هویزه تهران 

    هتل هویزه یکی از هتل‌های 4 ستاره و باکیفیت تهران است که خدمات رفاهی و امکانات خوبی را برای گردشگران در نظر گرفته است. این هتل قدیمی و جذاب در خیابانی معروف در تهران واقع شده است و دسترسی راحتی به مترو، مراکز تاریخی، وزارت صنایع و معادن و... دارد. 

هتل هویزه علاوه‌بر خدمات خوبی که ارادئه می‌دهد، اتاق‌هایی با قیمت مناسب نیز دارد که برای قشرهای مختلف قابل رزرو باشند. اتاق‌های وی‌آ‌ی‌پی، رویال، جونیور و سوئیت‌ها از جمله اتاق‌های هتل هستند که نسبت به سلیقه‌ایی که دارید هرکدام می‌توانید انتخاب کنید. 

 همچنین، اگر برای سفرهای کاری و کوتاه مدت به تهران سفر کرده‌‎اید، این هتل گزینه مناسبی برای شما است. این مجموعه دارای رستوران، کافی شاپ، سونا، استخر و ماساژ است که برای رفع خستگی و استراحتی لذت‌بخش برای مسافران خود تدارک دیده است. 

لازم به ذکر است، سالن‌های همایش و تشریفات هتل هویزه تهران در طبقه اول تعبیه شده‌اند و ظرفیت‌ حدودی 70 الی 100 نفر دارند. شما می‌توانید تمام جلسات کاری، آموزشی، سمینارها حتی جشن‌های تولد و دورهمی‌های خانوادگی خود را در این سالن‌های برگزار کنید. 

کلام پایانی 

هتل‌های مختلفی از نظر تعداد ستاره، امکانات، خدمات رفاهی و... در تهران وجود دارند که می‌توانید هریک از آن‎‌ها را انتخاب و رزرو کنید. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم توضیحات مختصری درباره برخی از هتل‌های برتر تهران به شما ارائه دهیم تا کمک کنیم تصمیم بهتری برای اقامت خود داشته باشید. 

به یاد داشته باشید، هتل‌های تهران تعداد بی‌شماری دارند که می‌توانید از طریق سایت‌های مربوطه ویژگی‌ و مشخصات آن‌ها را بررسی کرده و از میان‌شان اقامتگاه دلخواه‌تان را رزرو کنید. همچنین می‌توانید مقاله سه تا از بهترین هتل‌های تهران را نیز مطالعه کرده و با مقایسه آن‌ها با دیگر هتل‌های اطلاعات کافی داشته باشید. 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.