کد خبر : 48105 / /
/

بررسی مشخصات و قیمت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل داهوا؛ آیا ارزش خرید دارد؟

در این مطلب مشخصات و قیمت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل داهوا را بررسی کرده و ارزش خرید این محصول را ارزیابی می‌کنیم.

بررسی مشخصات و قیمت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل داهوا؛ آیا ارزش خرید دارد؟

 

دوربین ۴ مگاپیکسل داهوا با عملکرد و کیفیت تصویر خوب در شرایط نوری مختلف و داشتن قابلیت‌های پیشرفته‌ای همچون تشخیص حرکت، تشخیص چهره و حفاظت پیرامونی، به‌عنوان یک سیستم امنیتی با‌کیفیت و قابل‌اعتماد شناخته می‌شود. قیمت این دوربین در بازار متغیر است و از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان به بالا می‌باشد.

بررسی مشخصات و کاربرد دوربین ۴ مگاپیکسل داهوا

کیفیت تصویر

دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسل داهوا با ثبت تصاویر واضح با رزولوشن ۴ مگاپیکسل، امکان تشخیص چهره و پلاک را فراهم می‌کند. این دوربین دارای سنسور تصویر پیشرفته‌ای است و تصاویر را با کیفیت بالا ضبط می‌کند. با استفاده از این دوربین مداربسته می‌توانید به‌راحتی جزئیات را مشاهده کرده و از قابلیت تشخیص چهره و پلاک بهره‌مند شوید. به‌طور کلی دوربین‌هایی با رزولوشن 4 مگاپیکسل به بالا برای کاربری‌های متوسط و حرفه‌ای به‌خصوص اماکن تجاری و اداری استفاده می‌شوند.

فناوری پیشرفته برای ثبت تصاویر در نور کم

دوربین‌های مداربسته داهوا از فناوری استارلایت برای ثبت تصاویر در شرایط کم نور استفاده می‌کنند و کیفیت خوبی دارند. از طرفی دوربین‌های 4 مگاپیکسلی داهوا با فناوری فول کالر، در 24 ساعت شبانه‌روز، تصاویر رنگی و واضح برای شما ثبت خواهند کرد.

دوربین دید در شب رنگی 4 مگاپیکسل

فضای داخلی یا خارجی؟

دوربین ۴ مگاپیکسل داهوا را با شکل ظاهری بولت، دام و اسپید دام می‌توانید خریداری کنید. برای استفاده در فضاهای بیرونی مانند ورودی‌ها، پارکینگ و حیاط، از دوربین بولت 4 مگاپیکسل داهوا، و برای فضای داخلی و مسقف از دوربین دام استفاده می‌شود. از سوی دیگر، دوربین‌های اسپید دام به‌خاطر نوع لنز دوربین، فضای بزرگی را پوشش داده و در محوطه‌های آزاد نصب می‌شوند. دوربین اسپید دام 4 مگاپیکسل داهوا با تنوع و امکانات منحصر‌به‌فرد، از پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته در بازار است. 

این دوربین‌ها با بدنه مقاوم و درجه حفاظت IP67، می‌توانند در محیط‌های مختلف امنیتی مورد‌استفاده قرار گیرند.

دوربین آی پی 4 مگاپیکسل داهوا

دوربین‌های آی پی 4 مگاپیکسل داهوا کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و با داشتن قابلیت‌های هوشمند، برای کاربری‌های حرفه‌ای خریداری می‌شوند. قیمت دوربین آی پی 4 مگاپیکسل از دوربین‌های اچ دی بالاتر است. رزولوشن ۴ مگاپیکسل بالاترین رزولوشن تصویر قابل‌انتقال بر روی بستر کابل‌های کواکسیال است.

ویژگی‌های امنیتی و هوشمند

دوربین‌های داهوا 4 مگاپیکسل ip از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و هوشمندی مانند تشخیص چهره، حفاظت پیرامونی، شمارش افراد، تشخیص حرکت و ارسال آلارم پشتیبانی می‌کنند و از فناوری فشرده‌سازی H.۲۶۵ برای کاهش حجم فایل‌های ویدیویی بدون افت کیفیت استفاده می‌کنند. خرید این دوربین‌ها می‌تواند عملکرد سیستم نظارتی شما را بهبود دهد.

ویژگی‌های امنیتی هوشمند

سایر مشخصات

دوربین‌های ۴ مگاپیکسل داهوا با لنز ثابت، وریفوکال و موتورایز تولید می‌شوند. مدل‌های لنز موتورایز قیمت بیشتری دارند و امکان تغییر زوم و زاویه دید را به شما می‌دهند.

به‌علاوه برخی از دوربین‌های داهوا مجهز به میکروفن داخلی هستند و صدای محیط هم برای شما ضبط می‌کنند.

ارزش خرید دوربین داهوا 4 مگاپیکسل

مزایای دوربین داهوا ۴ مگاپیکسل

  • وضوح تصویر بالا
  • عملکرد بسیار خوب در نور کم و محیط‌های تاریک
  • بهره از امکانات و فناوری‌های هوشمند
  • کیفیت ساخت خوب
  • تنوع بالای مدل‌ها

تحلیل قیمت و مقایسه بازار

قیمت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل داهوا تحت‌تاثیر عوامل مختلفی از جمله تکنولوژی ساخت، قابلیت‌ها، نوع لنز و… قرار می‌گیرد. از این رو، ما شاهد قیمت بالاتر دوربین تحت شبکه ۴ مگاپیکسل داهوا نسبت به دوربین اچ دی ۴ مگاپیکسل هستیم. به‌علاوه قیمت این دوربین‌ها بسته به گارانتی کالا در بازار متفاوت است.

قیمت دوربین داهوا 4 مگاپیکسل از ۱/۵ میلیون تومان شروع می‌شود و تا بالای ۴۰ میلیون تومان می‌رسد. 

ارزش خرید از نظر کارایی و امکانات

دوربین‌ مداربسته داهوا با رزولوشن ۴ مگاپیکسل به‌دلیل کیفیت تصویر خوبی که دارد، جزئیات را نمایش می‌دهد و یک انتخاب عالی برای افرادی است که به‌دنبال خرید دوربین و سیستم امنیتی با‌کیفیت هستند. دوربین ۴ مگاپیکسل داهوا با رزولوشن بالا، مشخصات فنی قوی و امکانات امنیتی و کاربردی، می‌تواند به‌صورت موثر برای ایجاد امنیت و نظارت در محیط‌های مختلف کارایی داشته باشد.

امنیت و نظارت محیط‌های مختلف

علاوه بر بحث کیفیت، مناسب بودن قیمت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل داهوا و تنوع بالای مدل‌ها، باعث شده تا یک گزینه عالی برای خرید باشد. فروش بالای این دوربین‌ها در بازار ایران نشان می‌دهد که قطعا ارزش خرید دارند. بنابراین، اگر نیاز به دوربین مداربسته با کیفیت بالا دارید، دوربین داهوا ۴ مگاپیکسل برای شما مناسب است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.