کد خبر : 48015 / /
/

رفع نم و چکه با ایزوگام و قیرگونی در کرج با ارزانترین قیمت

یکی از مناسب ترین و بهترین روش ها که برای عایق کاری بخش های مختلف استفاده می شود، بهره گیری از قیر برای قیرگونی است که بیشتر اوقات به علت ضخامت بالا و کیفیت مصرفی مناسب، برای عایق کاری سرویس های بهداشتی که بیشتر از بقیه قسمت ها، تجمع آب دارند مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم و جالب توجه این است که؛ قیری که برای عایق کاری مصرف می شود، باید متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه باشد.

رفع نم و چکه با ایزوگام و قیرگونی در کرج با ارزانترین قیمت

 

اجرای قیرگونی در کرج برای عایق‌ کاری سقف، کف و دیوارهای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امر از ورود آب باران و برف و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

اجرای ایزوگام در کرج ، همچنین اجرای قیرگونی در این منطقه به صورت یک لایه، دولایه و سه‌لایه برای پشت بام، سرویس بهداشتی، پی ساختمان، دیوار، استخر، مخازن آب و سایر سازه‌ها انجام می‌شود.

این عایق برای آب و هوای کوهپایه‌ای استان البرز و شهر کرج که در بیشتر فصل‌ها با بارش قابل توجه‌ای رو‌به‌روست، بسیار مناسب است.

 

 

البته مهم است که این عایق رطوبتی به درستی نصب شود. این امر سبب می‌شود، قیرگونی در برابر ترک خوردن ناشی از تغییرات دمایی یا همان گرم و سرد شدن ناگهانی مقاوم باشد.

قیرگونی در کرج

نوعی ایزولاسیون و عایق کاری میباشد که از قیر و گونی جهت عایق کاری محل مورد نظر در برابر نفوذ آب استفاده میشود.

عوامل زیادی اجرای قیرگونی در کرج را تحت تأثیر قرار می‌دهند. اما این عوامل در هزینه اجرای قیرگونی دخیل نیستند. آنچه این موضوع را تحت تأثیر قرار می‌دهد متراژ محلی است که قصد عایق بندی آن را دارید. البته کیفیت متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید دو عنصر قیر و گونی نیز با موضوع قیمت قیرگونی در کرج در ارتباطند.

قیرگونی استخر

یکی از موارد استفاده قیر و گونی استفاده به عنوان عایق بندی استخر است که میتوان با استفاده از قیر و گونی به عنوان لایه پوششی و عایق در زیر کار خیال خود را از نشت و خالی شدن آب استخر ها مطمئن کرد. به منظور قیرگونی کف استخر میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت ایزوگام کرج تماس بگیرید و از قیمت قیروگونی استخر در کرج مطلع شوید.

قیرگونی سرویس بهداشتی

در محل ها و فضا های کوچک که پستی بلندی های زیادی دارد یا بخش هایبه بخش های مجزایی تقسیم می‌شود به جای ایزوگام از قیر و گونی استفاده میکنند. قیر گونی نیزا به تجربه و دقت بالایی دارد تا نم از ان به پایین نفوذ نکند.

قیمت قیرگونی و اسفالت

برآورد و تخمین قیمت قیرگونی و یا آسفالت بسته به متراژ پروژه و مساحتی که قرار است عایق‌کاری انجام شود، حجم و البته نوع جنس و موادی که در کار استفاده میشود و البته اینکه اجرای قیرگونی مربوط به پشت‌بام است یا سرویس‌بهداشتی و یا آشپرخانه و … متفاوت خواهد بود.

قیمت قیرگونی با مصالح

 قیمت قیر و گونی با مصالح بسته به متراژ و فضای مورد نظر شما تعیین می‌شود به این صورت که میزان قیر مورد نیاز بر اساس قیمت قیر و دستمزد و میزان گونی مورد استفاده به دست می آید. برای استعلام بروز و دقیق قیمت قیر و گونی با مصالح میتوانید با شماره های کارشناسان ما در ایزوگام کرج تماس بگیرید.

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی

 بر اساس اندازه و متراژ سرویس بهداشتی شما و همپنین چند لایه بودن قیر و گونی مورد نیاز شما قیمت قیر و گونی سرویس بهداشتی مشخص می‌شود. برای استعلام دقیق قیمت قیر و گونی سرویس بهداشتی میتوانید با شماره های کارشناسان ما در ایزوگام کرج تماس بگیرید.

قیرگونی در کرج

مناطق تحت پوشش ایزوگام کرج

منطقه 1 کرج: شهرک رسالت عظیمیه، حصار بالا، سرجوی، جهانشهر، بلوار جمهوری شمالی، کوی کارمندان شمالی، کوی اتحاد

منطقه 2 کرج: همت آباد، کوی بنفشه، خلج آباد، اکبر آباد، کوی شقایق، حسین آباد، شهرک ذوب آهن، سرحدآباد، شهر صنعتی، شهرک شیخ سعدی، نوروز آباد، بلوار چمران، قلمستان، فردوسی، شکرآباد

منطقه 3 کرج: شهرک ناز، شهرک شهید رستمی، فردیس، حافظیه، نجف آباد، شهرک پاسدار، شهرک دهکده

منطقه 4 کرج: فاز 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 مهرشهر، شهرک دریا، حسین آباد افشار، احد آباد، رجب آباد، اسد آباد، کوی فرهنگ، کوی زنبق، شهرک ولی عصر

منطقه 5 کرج: دهقان ویلای، شهرک پردیسان، شهرک شهید چمران، شهرک مهران، کرج نو، شهرک موحدین، گلشهر، درختی، میدان عطار، گلزار، انوشیروان، حصارک پایین، رضا شهر، شهرک ولیعصر، شهرک قائمیه، شهرک گلها

منطقه 6 کرج: باغستان غربی، بیدار چشمه، حصارک بالا، حیدر آباد، شهرک گلدشت، پیشاهنگی، شهرک طالقانی، شاهین ویلا، صوفی آباد، شهرک ظفر

منطقه 7 کرج: رجایی شهر (گوهردشت )، شهرک بهارستان شرقی، شهرک بهداری، شهرک جهازیها، حسن آباد، شهرک امام رضا، شهرک فرهنگیان، شهرک اوج، کوی امامیه، کوی قائم

منطقه 8 کرج: برغان، خیابان ولیعصر، اسلام آباد، خیابان بهار، خیابان چالوس

منطقه 9 کرج: چهار صد دستگاه، آسیاب برجی، مهرویلا، دولت آباد، کارخانه قند، گلشهر ویلای شرقی، کوی کارمندان جنوبی، مظاهری، دانشکده کشاورزی، بلوار بلال

منطقه 10 کرج: شهرک سیمین دشت، رزکان، شهرک منظریه، کوی 110، کوی لاله، شهرک هفده شهریور، گلستان، شهرک ارم، شهرک شهید حسینی، چهار باغ، شهرک وحدت (راه آهن )، واریان شهر

منطقه 11 کرج: کلاک بالا، کلاک پائین، حصار، احمدیه، شهرک جهان نما

منطقه 12 شهرداری کرج: کیانمهر، گلستان، قزل حصار، آق تپه، سهرابیه

تعمیر قیرگونی در کرج

یکی از خدمات تخصصی نمایندگی قیر و گونی در کرج، ترمیم و لکه گیری این عایق است. قیرگونی ممکن است بر اثر نوسانات دمایی، نصب نادرست، برخورد را اشیاء سنگین و تیز و عواملی از این دست، آسیب دیده و نیاز به ترمیم داشته باشد. از طرفی، عمر کاری قیرگونی محدود است و پس از مدتی، خاصیت مواد به کار رفته در آن از دست می رود. گاهی تنها با لکه گیری قیرگونی، مشکل حل می شود و نیاز به تعویض آن نیست.

اما در شرایطی که تعمیر قیرگونی امکان پذیر نباشد، باید لایه ها را جدا کرده و از قیرگونی جدید استفاده کرد. تداوم مشکلات این عایق باعث می شود که سطح عایق بندی شده نشتی بدهد و رطوبت وارد فضا گردد. با این حال جای نگرانی نیست؛ چنانچه شاهد نشتی یا چکه کردن آب از هریک از بخش های ساختمان خود بودید، کافی است برای تعمیر قیرگونی در کرج، با پرسنل مجرب ما در ایزوگام کرج تماس بگیرید.

قیرگونی در فردیس

قیمت قیر گونی در فردیس به مصالح مورد استفاده هم بستگی دارد که اغلب قیر دمیده واز گونی نامناسب غیر استاندارد استفاده می کنند وقیمت پایین می دهند که این کار می تواند ضرر های زیادی به کار فرما وارد کند. حتمآ باید کارفرمایان محترم به این مسئله توجه کنند.

ایزوگام و قیرگونی در صفادشت

صفادشت یکی از شهر های استان تهران به شمار می رود، که یکی از جمله مناطقی است که در سال های اخیر رشد ساخت و ساز در آن به شدت افزایش یافته است.  شرکت ایزوگام کرج برای چگونگی نصب ایزوگام در صفادشت تهران، بهترین و کارآمد ترین خدمات اجرای انواع عایق های رطوبتی را با استفاده از بکارگیری نصاب کاران مجرب و کاردان خود برای کاربران عزیز ارائه می دهند.

قیرگونی و آسفالت در محمد شهر

شما در هر نقطه از محمد شهر که باشید می‌توانید ایزوگام موردنظر را خود را سفارش داده و از کیفیت، سلامت و قیمت آن مطمئن باشید، زیرا شرکت ایزوگام کرج با سال ها تجربه، با ارائه ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه به مشتری اصالت خود را ثابت کرده‌است.

ایزوگام در کمالشهر

شرکت ایزوگام کرج پخش‌کننده و مجری انواع قیرگونی و ایزوگام در منطقه کمالشهر کرج می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از تیمی مجرب و ماهر، مشتریان خود را پشتیبانی و همراهی می‌کند.

ارتباط با ایزوگام کرج

مجموعه ایزوگام کرج جهت انجام همه خدمات عایق بندی و نصب ایزوگام در کرج و قیروگونی در کرج و آسفالت و رفع نم و ... در کرج در خدمت شما عزیزان است جهت کسب اطلاعات بیشتری میتوانید به درگاه اینترنتی https://isogamkaraj.ir مراجعه کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.