کد خبر : 47942 / /
/

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

احتمالا این روزها زیاد شنیده‌اید که در بازار همه می‌گویند درآمد ریالی دیگر اصلا جوابگو نیست. در مقابل خیلی‌ها از درآمدهای دلاری حرف می‌‌زنند چرا که ما در امور روزمره زندگی تحت تاثیر قیمت دلار هستیم اما درآمدمان ریالی است. با افزایش نرخ دلار تمام برنامه‌های زندگی بالا و پایین می‌شود اما این هیاهو خیلی در حقوق و درآمد ریالی ما تاثیری ندارد. همین مسئله فشار زندگی را بر روی همه اقشار جامعه بیشتر می‌کند. با این تفاسیر اینکه از ایران بتوان دلاری درآمد داشت خواسته بسیاری از افرادی است که می‌خواهند کیفیت زندگی خود را بهتر کنند. اما با چه روش هایی می شتوان در ایران کسب درآمد دلاری داشت؟ چطور درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنیم؟ آیا می‌شود به سایت های واسطه اعتماد کرد؟ در ادامه این مطلب به سوالات فوق پاسخ می‌دهیم. با ما هنراه باشید.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

 

 

روش های کسب درآمد دلاری در ایران

در ایران با چه روش‌هایی می‌توان کسب درآمد دلاری داشت؟ شاید ذهن اغلب افراد در روش های کسب درآمد دلاری به سمت کسب درآمد از یوتیوب باشد اما روش های متعدد دیگری برای کارکردن به دلار در ایران وجود دارد. این روشها به شرح زیر هستند:

کسب درآمد از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی است. برای این کار می‌توانید از طریق پرفکت مانی ارز دیجیتال خرید کرده و سپس با تکیه بر تکنیک‌های ترید بازار، نسبت به خرید و فروش آنها اقدام کنید و از سود حاصل از معاملات خود کسب درآمد کنید. نکته حائز اهمیت اینجاست که اگر شخصا اطلاعات و دانش لازم برای ترید ندارید می‌توانید با استفاده از سیگنال گرفتن از کانال‌های سیگنال مطمئن معاملات سودآوری انجام دهید.

عضویت در سایت‌های فریلنسری و انجام پروژه

زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ از قبیل طراحی سایت، سئو سایت، تولید محتوا، طراحی گرافیک حرفه ای و .. تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین تخصص‌هایی هستند که می‌توانید با عضویت در سایت‌های فریلنسری به واسطه آنها کسب درآمد دلاری داشته باشید. این رشته‌ها به راحتی قابلیت دورکاری دارند، محدود به مکان یا کشور خاصی نیستند و بدون مراجعه به محل حضور کارفرما می‌توان از پس آنها برآمد. با ایجاد حساب کاربری در سایت‌های فریلنسری بین المللی می‌توان این پروژه‌ها را انجام داده و کسب درآمد دلاری داشت.

تصویر سایت های فریلنسری بین المللی

 

تولید محتوا در یوتیوب

همانطور که می دانید یوتیوب یک شبکه اجتماعی ویدئو محور پرطرفدار است. هرچقدر بتوانید در این شبکه اجتماعی فعالیت موثرتری داشته باشید می‌توانید از طریق آن بیشتر کسب درآمد کنید. کسب درآمد دلاری در این شبکه به این گونه است که شما نسبت به تولید ویدئو های آموزشی، طنز یا هر نوع دیگری از ویدئوهای پربازدید اقدام کنید. به ازای هر 1000 بازدید ویدئوی شما، یوتیوب بین 2 تا 10 دلار به کیف پول یوتیوبی شما واریز می‌کند. این اختلاف قیمت به دسته بندی محتوای شما ارتباط دارد.

فروش محصول در سایت‌های خارجی مثل آمازون

یکی دیگر از روش‌های مطمئن کسب درآمد دلاری فروش محصول در سایت‌های مطمئنی مثل آمازون است. برای فروش محصول در این سایت‌ها باید تحت عنوان فروشنده حساب کاربری خود را ایجاد کنید. اطلاعات هویتی و پرفکت مانی خود را وارد کرده و در ادامه به فروش محصولات خود بپردازید. یکی از بهترین محصولات برای فروش در آمازون فروش کتاب است.

 

سایت آمازون

چطور درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنیم؟

اغلب افرادی که تمایل دارند تا به کسب درآمد دلاری بپردازند نسبت به نقد کردن درآمد ارزی خود سردرگم هستند. خوب است بدانید که در حال حاضر روش‌های متعددی برای نقد کردن این نوع درآمد وجود دارد که مهم‌ترین آنها عبارت اند از پی پال، اسکریل و حواله وسترن یونیون. روش های ذکر شده همگی دارای اعتبار بوده و در کمتر از 5 ساعت درآمد ارزی شما را به ریال تبدیل می‌کنند. کافی است در درگاه‌های ذکر شده حساب کاربری ایجاد کرده و احراز هویت کنید.

نقد کردن مطمئن درآمد دلاری در فراکنش

اگر با یکی از روش‌های فوق درآمد دلاری کسب کرده و حالا به دنبال روشی مطمئن برای نقد کردن آنهستید می‌توانید به سایت FARAKONESH مراجعه کنید. ما در مجموعه فراکنش پلتفرمی مهیا کرده‌ایم تا با اطمینان خاطر بتوانید سرمایه خود را به صورت ریالی برداشت کنید. در سایت فراکنش کلیه امکانات لازم برای نقل و انتقالات مالی بین‌المللی برای شما فراهم شده است. از امکان خرید کالا از  سایت‌های خارجی معتبری مثل آمازون گرفته تا امکان، پرداخت هزینه ویزا و سفارت شما در فراکشن قابل انجام است. اگر دانشجو هستید و در دانشگاه‌های خارجی تحصیل می‌کنید خانواده شما از ایران با استفاده از قابلیت پرداخت شهریه دانشگاه‌های خارجی در سایت فراکنش می‌توانند به راحتی نسبت به پرداخت شهریه شما اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر خدمات متنوع مجموعه فراکنش می‌توانید از طریق شماره تماس 02188336186 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق قابلیت چت آنلاین سایت فراکنش هر سوالی درباره نقل و انتقالات مالی بین المللی دارید از پشتیبانی سایت بپرسید. با درگاه مالی مطمئن فراکنش به راحتی به کسب درآمد دلاری در ایران بپردازید و با اطمینان خاطر درآمد خود را نقد کنید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.