کد خبر : 9999 / /
/

خبر خوش حال کننده برای متقاضیان مسکن ملی

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امکان ثبت‌نام ساکنان برخی کلانشهرها در شهرهای جدید در نهضت ملی مسکن فراهم شد.

خبر خوش حال کننده برای متقاضیان مسکن ملی

براساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افرادی که ساکن برخی کلانشهرها هستند این امکان را دارند که در شهرهای‌جدید ثبت‌نام کنند. همچنین متقاضیانی که در این مدت ثبت‌نام کرده‌اند اما شهرهای دیگری را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند ثبت‌نام قبلی خود را در سامانه لغو و انصراف بدهند و مجدد با انتخاب درست شهر جدید، ثبت‌نام کنند.

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر جدید در ۱۱ استان خبر داد و تاکید کرد: ثبت‌نام متقاضیان مسکن در ۱۱ کلانشهر در شهرهای جدید انجام می‌شود. معاونت مسکن و ساختمان همچنین نحوه ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را در برخی از کلانشهرها را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط معاونت مسکن و ساختمان، افرادی که ساکن برخی کلانشهرها هستند، می‌توانند در شهرهای‌جدید ثبت‌نام کنند. همچنین افرادی که در این مدت ثبت‌نام کرده‌اند اما شهرهای دیگری را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند ثبت‌نام قبلی خود را در سامانه لغو و انصراف بدهند و مجدد با انتخاب درست شهر جدید، ثبت‌نام کنند.

اسامی کلانشهرها و شهرهای جدیدی که امکان ثبت‌نام نهضت ملی مسکن برای آنها فراهم شده است به شرح زیر است:

  Screenshot-29-2

خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.