کد خبر : 9839 / /
/

حقوق ۱۸ میلیونی یک آبدارچی در لرستان/ماجرا چه بود؟

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان به شایعات در مورد حقوق ۱۸ میلیونی یک کارمند قراردادی در این اداره پاسخ داد.

حقوق ۱۸ میلیونی یک آبدارچی در لرستان/ماجرا چه بود؟

 چند روزی است که انتشار فیش حقوقی یکی از کارمندان شرکتی خدماتی (آبدارچی) شاغل در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با حقوق دریافتی 18 میلیون تومانی، سر و صدای زیادی را در شبکه‌های مجازی استان ایجاد کرده و با واکنش‌های منفی بسیاری مواجه شده است، به همین دلیل خبرگزاری تسنیم به سراغ خانم سمانه حسن پور مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان رفته و پیگیر ماجرا شد.

سمانه حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه ماجرا ناشی از شیطنت یکی از همکاران شاغل در سازمان بوده است اظهار داشت: این کارمند از اداره توقعات اداری داشت که عملی نشده بودند به همین دلیل از آنجا که به سامانه دریافت فیش حقوقی سازمان دسترسی داشته و می‌دانست که آبدارچی اداره به فضای مجازی آشنایی ندارد، این شیطنت را مرتکب و یک فیش حقوقی به نام وی چاپ کرده و در فضای مجازی انتشار داده بود.

وی افزود: هیچ یک از کارمندان شرکتی شاغل در سازمان بالای 6 میلیون تومان حقوق نمی‌گیرند و دریافتی این آبدارچی رقمی بسیار پایین است.

حسن پور بیان کرد: تخلف صورت گرفته این کارمند گرچه منجر به سوءتفاهماتی پیرامون حقوق کارمندان سازمان شده است اما به گونه‌ای نبوده که سبب اخراج این فرد شود هرچند در پرونده تخلفاتی وی درج و تذکرات لازم هم از سوی واحد اداری، مالی به وی داده شده است./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.