کد خبر : 9806 / /
/

ماجرای اخذ مدرک لیسانس فیاضی جنجالی شد+عکس

تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد ۳۰ ترم طول کشیده است تا مسعود فیاضی مدرک کارشناسی بگیرد؛ یعنی از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۸، اما اصل ماجرا چیست؟

ماجرای اخذ مدرک لیسانس فیاضی جنجالی شد+عکس

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، «مسعود فیاضی» را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.

پس از این نامه و انتشار آن در رسانه‌ها برخی پایگاه‌های خبری و چهره‌های سیاسی، مخالفت‌هایی با این گزینه پیشنهادی مطرح کردند. در راستای این مخالفت‌ها تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد، اخذ مدرک کارشناسی فیاضی ۳۰ ترم تحصیلی به طول انجامیده است؛ یعنی از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۸!

22

اما اصل ماجرا چیست؟

بر اساس سندی که به دست ما رسیده است، نشان می‌دهد این ادعا صحت ندارد و وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۷۸ دریافت کرده است.

در ادامه اصل مدرک مسعود فیاضی که در سال ۷۸ اخذ شده را مشاهده می‌کنید.

در همین رابطه احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آقای فیاضی تحصیلات دانشگاهی دارد و آن هم در رشته مهندسی عمران که یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش تامین فضا و تجهیزات مناسب آموزشی و پرورشی است.

وی افزود: آقای فیاضی تحصیلات حوزوی هم دارد، یعنی در علوم اسلامی و انسانی سالها تا درس خارج دارای قوت است؛ همچنین تجربه آموزشی و پرورشی در مدارس دارد همچنین مدیرکل سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اخذ مدرک کارشناسی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش در سال ۷۸ صورت گرفته و سایر شایعات درباره مدت طولانی اخذ مدرک ایشان فضاسازی‌های رسانه‌ای بوده و کذب است.

اشتباه تایپی دردسرساز برای گزینه وزارت آموزش و پرورش

 تصویر غلطی از مدرک کارشناسی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نشان می‌داد که فیاضی دوره کارشناسی خود را به جای 4 سال، در 15 سال به اتمام رسانده‌است! حالا تصویر نامه‌ای به دست رسانه‌ها رسیده که نشانگر کذب بودن این مدعاست.

 طی روزهای گذشته بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی با استناد به تصویر منتشر شده از سوابق و رزومه تحصیلی مسعود فیاضی، گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش مدعی شدند که دوره کارشناسی وی به مدت ۳۰ ترم از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۸ طول کشیده است.

 این در حالی است که تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی وی از دانشگاه تهران که به تازگی به دست رسانه‌ها رسیده است،نشان می دهد که فیاضی طی مدت مجاز ۴ ساله دوره کارشناسی خود را به اتمام رسانده است و همه تخریب ها به استناد یک اشتباه تایپی در رزومه وی بوده که به جای سال ۷۸، سال ۸۸ را ذکر کرده‌بودند

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.