کد خبر : 9775 / /
/

ماجرای تصادف دلخراشی که عروسی را به عزا تبدیل کرد/فیلم تکان دهنده از صحنه کشته شدن داماد

ویدئویی تکان دهنده از صحنه کشته شدن داماد در کاروان عروسی در بلوار خلیج فارس بندرعباس را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ماجرای تصادف دلخراشی که عروسی را به عزا تبدیل کرد/فیلم تکان دهنده از صحنه کشته شدن داماد

در حادثه ای که فوت تأسف برانگیز ۳ نفر و جراحت شدید ۶ نفر دیگر در پی ورود خودروی پژو به کاروان عروسی در بندرعباس که در وسط بلوار خلیج فارس این شهر و آنهم در ساعت ۳:۳۰ صبح را در پی داشت، بار دیگر ضرورت بازنگری در فرهنگ نادرست کاروان کشی پس از عروسی‌ها و ایستادن‌های گاه و بیگاه در طول مسیر و مسدود نمودن مسیر‌های تردد را یادآور ساخت.

حادثه‌ای دردناک که در پی توقف بی‌جا در وسط بلوار خلیج فارس در بندرعباس رخ داد و راننده پژو که شاید به خاطر زمان وقوع این حادثه اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که عده‌ای در وسط بلوار متوقف شده و مشغول پایکوبی هستند، بدون کوچک‌ترین ترمزی با شدید‌ترین وضع با آن‌ها تصادف و عروسی را به عزا تبدیل کرد.

به گفته سرهنگ نقی حیدری رییس پلیس راهور بندرعباس، خودروی پژو که سرعت بسیار بالایی داشته به ناگاه وارد کاروان عروسی می‌شود و داماد و یک نفر دیگر در محل حادثه فوت می‌کنند و یک دختر ۶ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی تأکید کرد: استفاده از مشروب الکلی در مراسم عروسی و رفتار‌های غیرمعقول (پایکوبی و شادمانی در وسط خیابان) و ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت زیاد علت این حادثه بوده است و کارشناسان راهور راننده پژو ۴۰۵ را ۵۰ درصد مقصر اعلام کردند./شهرآرانیوز

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.