کد خبر : 9757 / /
/

زن هزار چهره به دام افتاد/سارق حرفه ای با ۵۰ اسم مستعار!

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: سارق حرفه‌ای با ۶۲ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

زن هزار چهره به دام افتاد/سارق حرفه ای با ۵۰ اسم مستعار!

سرهنگ فخرالدین رستم پور فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در میاندوآب به دلیل حساسیت موضوع شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مامورین پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رستم پور افزود: مامورین با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند یک نفر سارق حرفه‌ای خانم ۶۶ ساله را شناسائی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی‌هایی فنی و تخصصی پلیسی، وی به شش فقره سرقت از اماکن خصوص ی در شهرستان میاندوآب اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب تصریح کرد: خانم دستگیر شده خود را متکدی معرفی می‌کرد و اهل یکی از شهر‌های جنوب کشور بوده و با بیش از ۵۰ اسم مستعار حدود ۶۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، کردستان، همدان و البرز داشته و تحت تعقیب بوده است./باشگاه خبرنگاران

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.