کد خبر : 9751 / /
/

عکس وحشتناک از حمله سوسک ها به یک مرکز واکسیناسیون!

یک بازیگر سینما و تلویزیون، یک استوری از حمله سوسک ها به یک مرکز واکسیناسیون تهران منتشر کرده است.

عکس وحشتناک از حمله سوسک ها به یک مرکز واکسیناسیون!

واکسیناسیون کرونا مهمترین راهکار مقابله با همه گیری این ویروس محسوب می شود. در ماه های اخیر سرعت واکسیناسیون در ایران به شدت افزایش یافته است. افزایش تعداد پایگاه های واکسیناسیون از جمله مهمترین عوامل رشد سرعت واکسیناسیون در ایران بوده است. با این حال، بعضا انتقاداتی به عملکرد مراکز واکسیناسیون وارد شده است.

واکسیناسیون

سپیده گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه اینستاگرام خود یک استوری از حمله سوسک ها به یک مرکز واکسیناسیون تهران منتشر کرده است. به گفته این بازیگر، این تصویر مربوط به مرکز واکسیناسیون شهدای بهداشت، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است.

در این میان سوال مهم این است که بازدیدهای دوره ای وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون به چه نحوی انجام می شود؟

دکتر ابراهیمی، معاون پایش و ارزشیابی مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال به خبرنگار رکنا گفت: تمام دانشگاه های علوم پزشکی به صورت دوره ای از مراکز واکسیناسیون زیرمجموعه خود بازدید می کنند و ما هم در ستاد وزارت بهداشت ضمن بررسی چک‌لیست‌های تمام دانشگاه ها، خودمان هم بعضا به صورت رندوم از مراکز واکسیناسیون بازدید می کنیم.

وی افزود: نظارت دوره ای برای رعایت تمام ضوابط بهداشتی در مراکز واکسیناسیون وجود دارد، اما با توجه به این که تعداد پایگاه های واکسیناسیون در یک بازه زمانی کوتاه به شدت افزایش یافته است، طبیعتا با توجه به تعداد محدود نیروهای بهداشتی، ممکن است بعضا نظارت ها با فاصله زمانی نسبتا زیاد از مراکز واکسیناسیون انجام شود.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: عدم رعایت ضوابط بهداشتی در مراکز واکسیناسیون قطعا تخلف محسوب می شود و تمام مردم می توانند در صورت مشاهده این موارد، موضوع را با سامانه 190 وزارت بهداشت در میان بگذارند و به صورت موردی پیگیر شکایت های خود از مراکز واکسیناسیون باشند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.